GŁÓWNY KSIĘGOWY Okonek oferta pracy Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Okonku
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 450 PLN
Zakres obowiązków: 1.prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej zakładu 2.bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej przy pomocy programu finansowo-księgowego3. sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych4.opracowywanie rocznych projektów planów finansowych, sprawowanie nadzoru nad ich realizacją, dokonywanie przeniesień środków w paragrafach,5. prowadzenie ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych6. rozliczanie podatku VAT, podatku od osób fizycznych oraz od osób prawnych
Data publikacji: 2016-07-29
Lokalizacja: Okonek (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Okonku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśna 46, 64-965 Okonek, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej zakładu 2.bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej przy pomocy programu finansowo-księgowego3. sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych4.opracowywanie rocznych projektów planów finansowych, sprawowanie nadzoru nad ich realizacją, dokonywanie przeniesień środków w paragrafach,5. prowadzenie ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych6. rozliczanie podatku VAT, podatku od osób fizycznych oraz od osób prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Okonek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Okonek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obsługi programów: Symfonia, Bestia, MS Office Excel, Word[Inne] : ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, lub średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, lub wpis do rejestru biegłych rewidentów, lub certyfikat księgowy
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Okonku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Leśna 46, 64-965 Okonek, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Okonek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Okonek
Adres strony pracodawcy: www.okonekzgkim.biuletyn.net
Ulica pracodawcy: Leśna
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwożenie butli gazowych na terenie Rzeszowa i woj. podkarpackiego.
ZAKŁAD DYSTRYBUCJI GAZU PŁYNNEGO MPGK SP Z O.O. - 2016-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
szycie odzieży, przeróbki
Pogotowie Krawieckie MAŁGOŚ Rejno Dariusz - 2017-04-24 - Śmigiel (wielkopolskie)
jw.
PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta restauracji
DEKA Agnieszka Sączawa-Kwiatkowska - 2016-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
montowanie szalunków na formach budowlanych,
Prefcon sp. z o.o. - 2016-07-29 - Ozimek (opolskie)
kontakt z klientami bezpośrednimi, tworzenie baz danych, kontakt mailowy, telefoniczny
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Sosnowiec (śląskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PHU "AGATKA" Agata Kurowska - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie prac w zakresie finansowo-ksiegowym,kierowanie i nadzór nad rachunkowością Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców Staszów - 2018-02-16 - Staszów (świętokrzyskie)
transportowanie opakowań, surowców, za pomocą wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
I. Zna, stosuje i przestrzega: a) Przepisów dotyczących pracowników oświaty jednostek budżetowych oraz wydanych na jej podstawie przepisów szczegółowych, b) Innych przepisów i norm, instrukcji i zasad związanych z zajmowanym stanowiskiem. II. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającymi zwłaszcza na: a) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegi i archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: * właściwy przebieg operacji gospodarczych, * ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki ,b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniem księgowości analitycznej i syntetycznej wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający: * terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,* sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów,* przygotowanie niestandardowych raportów na potrzeby Urzędu Miasta,* nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,* kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK),* nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzi gospodarkę finansową jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, a zwłaszcza : a) wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi, będącymi w dyspozycji jednostki, b) przestrzega zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,c) rozlicza zaliczki udzielane pracownikom, d) sporządza i rozlicza spisy z natury ( inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwałych, e) sporządza roczny wykaz pracowników uprawnionych do ZFN i nalicza nagrody, f) dokonuje rocznych rozliczeń podatku dochodowego pracowników, g) prowadzi księgowość analityczną i syntetyczną funduszu socjalnego 3. Analizuje wykorzystanie środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji jednostki. 4. Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznej: a) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli (wewnętrznej) w zakresie powierzonych obowiązków. 5. Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych, wydanych przez Kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji. 6. Opracowuje zbiorcze sprawozdania z wykonywania budżetu. 7. Prowadzi ubezpieczenia grupowe. 8. Sporządza deklaracje podatku dochodowego, VAT, składek ZUS i FP 9. Wykonuje określenia trybu, wg którego mają być wykonywane przez inne służby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej.
INSPEKTORAT EDUKACJI I SPORTU URZĘDU MIASTA KOWAL - 2017-03-29 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień od kientów, wykonywanie zamówień do dostawców, koordynacja dostawami do klientów. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci
TURBRUK Artur Nadarzyński - 2016-01-28 - Orzesze (śląskie)
Praca z uczniami, umiejętność wykonywania prac z zakresu branży mechanicznej-kierunki samochodowe: naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych, naprawa podzespołów i zspołów pojazdów samochodowych, diagnostyka podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych. Praca w wymiarze: 22/22 etatu, 22 godz./tygodniowo.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2018-06-29 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa gości przy kasie, dbanie o czystość na sali i stanowiska pracy, pracodawca kieruje i finansuje badania sanepidowskie, praca 7 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-23.00
MAVAM 5 Marek Jarząbek [McDonald's] - 2016-02-19 - Janki (mazowieckie)
krawiectwo lekkie
HR WORK POLSKA Sp. z o. o. - 2017-01-10 - Zabrze (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
Barbara Pawełczyk - 2016-01-25 - Katowice (śląskie)
wykonywanie napraw z zakresu elektryki samochodowej
Auto-Sit S.C. - Stacja Diagnostyczna Sikorski Lesław, Tomica Janusz - 2017-04-14 - Cieszyn (śląskie)
Wykonywanie badań technicznych pojazdów.
EURO-SERVICE Marzena Maciorowska - 2017-04-27 - Grajewo (podlaskie)
Wykonywanie zabiegów fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
obróbka skrawaniem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wołomin (mazowieckie)
Gotowanie, przygotowywanie posiłków i zarządzanie pracą w kuchni.
BARTŁOMIEJ PIKOR RESTAURACJA "BŁĘKITNA LAGUNA" - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży oraz inne prace zlecone przez głownego spec. ds. ekonomicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraśnik (lubelskie)
SPRAWDZANIE POD KĄTEM FORMALNO - RACHUNKOWYM ORAZ KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW FINANSOWYCH.OBSŁUGA KSIĘGOWA KLIENTÓW SPÓŁKI (POLSKICH I NIEMIECKOJĘZYCZNYCH).MONITOROWANIE POZIOMU NALEŻNOŚCI.TELEFONICZNA, MAILOWA ORAZ KORESPONDENCYJNA OBSŁUGA KLIENTÓW SPÓŁKI W ZAKRESIE EGZEKWOWANA NALEŻNOŚCI.
Marway International Express Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
szycie tapicerki meblowej, pokrowców, poduszek, obsługa maszyn szwalniczych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Leszno (wielkopolskie)
1) prowadzenie całokształtu zagadnień finansowo księgowych oraz sprawozdawczości Spółki,2) wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności Spółki poprzez dostarczanie Zarządowi Spółki aktualnej, rzetelnej informacji o stanie finansowym Spółki, odstępstwach od zaplanowanego budżetu, prognoz oraz spodziewanych zmianach w stosunku do wyznaczonych celów finansowych,3) organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności Spółki,4) prowadzenie dokumentacji księgowej,5) dostosowywanie systemu księgowego Spółki do aktualnych wymogów prawnych,6) sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczeniowych oraz sprawozdań ( w tym: VAT, PIT, ZUS, GUS i inne obowiązujące)
"WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-23 - Kościan (wielkopolskie)
cechowanie (nadruki) przewodów elektrycznychpraca na umowę na czas okreslony, praca na dwie zmiany w godzinach 6:00-14:00 i 14:00-22:00oferta skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawnościoferta dostępna w sali A
Dolnośląska Spółdzielnia Niewidomych DOLSIN - 2017-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad osobami starszymi, prowadzenie dokumentacji dot. opieki, wykonanie i aktualizacja planów opieki nad pensjonariuszem, zapewnienie odpowiedniego standardu opieki zgodnie z filozofią firmy.
Familienunternehmen Kunze GmbH - 2017-09-01 - Niemcy (Niemcy)
pomoc w kuchni
Restauracja Awangarda Anna Jaglarz- Kietrz - 2017-09-08 - Kietrz (opolskie)
przyuczenie do zawodu
PHU "WIMEX" Tadeusz Wiszowaty - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)