GŁÓWNY KSIĘGOWY Nowy Staw oferta pracy Nowostawskie Centrum Kultury i Biblioteki w Nowym Stawie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, księgowanie dokumentów finansowych. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucji.Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji. Rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł. Wykonywanie poleceń dyrektora związanych z bieżącą działalnością jednostki. Wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Nowy Staw (pomorskie)
Pracodawca: Nowostawskie Centrum Kultury i Biblioteki w Nowym Stawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 2, 82-230 Nowy Staw, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej podatkowej instytucji. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, księgowanie dokumentów finansowych. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucji.Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji. Rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł. Wykonywanie poleceń dyrektora związanych z bieżącą działalnością jednostki. Wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto+dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Staw
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2209
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Staw
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: -Osoba ubiegająca się o stanowisko Głównego Księgowego powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust.1 i 2 ustawy z dn. 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.), następujące niezbędne wymagania: głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, zwanym dalej głównym księgowym, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie: prowadzenia rachunkowości jednostki; wykonania dyspozycji środkami pieniężnymi; 3. dokonania wstępnej kontroli: -zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, -kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych finansowych.-Głównym księgowym może być osoba, która: 1.ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, także nie była karana za przestępstwo umyślne; 4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 5. spełnia jeden z poniższych warunków: -ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; -ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; -jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; -posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; 6. Zna przepisy prawne: -ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz inne przepisy prawne dotyczące funkcjonowania samorządowej instytucji kultury. Wymagania dodatkowe: -znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego ordynacji podatkowej;-doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w sektorze finansów publicznych;-znajomość programów komputerowych: księgowo-płacowych, obsługi bankowości elektronicznej, edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych-umiejętność interpretowania przepisów;-komunikatywność, wysoka kultura osobista;-mile widziane doświadczenie w pracy w samorządowej jednostce kultury;- predyspozycje do pracy na powyższym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Nowostawskie Centrum Kultury i Biblioteki w Nowym Stawie
danePracodawcy_nip: 5792252977
danePracodawcy_regon: 222055012
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 2, 82-230 Nowy Staw, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-List motywacyjny.-Życiorys (CV).-Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę.-Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).-Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje ( mile widziane referencje) -Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.-Oświadczenie kandydata, że nie był/a prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, a także nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za inne umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.-Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.-Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.-Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru podpisane przez osobę biorącą udział w procesie rekrutacji
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: malborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2209
Gmina pracodawcy: Nowy Staw
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Staw
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932904
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|242
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 20.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea999f000c815d7679bf5923b3452f10
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; umiejętność wykonywania badań magnetyczno-proszkowych metali, prowadzenie negocjacji i mediacji handlowych i biznesowych; orientacja na realizację zadań i osiąganie założonych celów, znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; doświadczenie w pracy w strukturach sprzedaży, dobra znajomości rynku medycznego, znajomość procedur przetargowych w służbie zdrowia, umiejętność budowania trwałych, pozytywnych relacji z Klientami; zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów handlowych,budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie, zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie, działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów,pracodawca oferuje: umowę o pracę , wynagrodzenie podstawowe plus premia, możliwość przystąpienia do programu Benefit i ubezpieczeń grupowych; wynagrodzenie: od 3500,00 zł brutto
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-02 - Lubin (dolnośląskie)
sprzątanie klatek schodowych w blokach oraz przyległego terenu zewnętrznegomiejsce pracy: Błonie, Fordonwynagrodzenie 5zł netto / godzinę
4 House-Nieruchomości Hanna Dehnhard - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości, pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości, prezentacja nieruchomości, praca w biurze i w terenie, kształtowanie relacji z klientami.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana chęć zdobywania wiedzy. Wymagane Prawo jazdy kat. B + własny samochód. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie (umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 535-019-534) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Stanisława Moniuszki 4 m. 4, 40-005 Katowice) lub e-mail: biuro (at) nieruchomosci-inwestycje.net
KRYSIAK NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-15 - Katowice (śląskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lubiatów (lubuskie)
przewóz osób
JAROSŁAW STĘPIEŃ JAR-TRANS USŁUGI TRANSPORTOWO HANDLOWE IMPORT - 2019-10-14 - Lgota Wielka (łódzkie)
Przew óz towarów w kraju i w krajach UE
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGRONAS Spółka z o.o. - 2016-03-30 - Koło (wielkopolskie)
ładowanie i wożenie towarów handlowych (mięsa, wędlin) dla klientów
FIRMA HANDLOWA MIĘSA,WĘDLIN, DROBIU, ART. SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH PROCUKIEWICZ ALICJA - 2019-07-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków
DOM PRZYJĘC TRADYCJA ALINA STACHURA - 2018-04-26 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie zleconych prac budowlanych, wypełnianie raportów dziennych z wykonanej pracy, przestrzeganie BHP oraz regulaminu budowy; umowa zlecenie na okres 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Pabianice (łódzkie)
czas pracy 4 godziny dziennie tj. 20 godzin w tygodniu w 5 dniowym tygodniu pracy, termin rozpoczęcia pracy sierpień 2016 r. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Prowadzenie księgowości dotyczącej zaangażowania wydatków, budżetowych i środków finansowych otrzymywanych z budżetu miasta, prowadzenie polityki finansowej, 2) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, 3)sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych ,bilansu, rachunków zysków i strat, 4)sporządzanie i analizowanie planów finansowych przedszkola,5)comiesięczne uzgadnianie księgowości analitycznej z odpowiednimi kontami syntetycznymi i ze stanem faktycznym,6)sprawdzanie raportów kasowych, 7)terminowe prowadzenie dokumentacji, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym,8)prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń pracowników oraz imiennych kart wynagrodzeń, 9)prowadzenie obsługi finansowo księgowej ZFŚS, rzetelne wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,10)dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, zgodnie z planem finansowym,11)sprawdzanie zgodności faktycznego stanu majątkowego z jego zużyciem i zapisami księgowymi oraz dokumentacją,12)rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych, 13)współpraca z bankami w zakresie prowadzonych spraw,
Przedszkole Nr 11 - 2016-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
udzielanie pożyczek na ustalonych zasadach, obsługa klienta, wycena towaru, wystawianie przedmiotów na sprzedaż na portalach społecznościowych
KDT R.Stachowski SP.J - 2016-12-16 - Przasnysz (mazowieckie)
Rozbiór elementów do produkcji, wędzenie.Miejsce wykonywania pracy: Godziszewy 33 c.
KAROLCZYK&KAROLCZYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-12 - Godziszewy (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz obsługę urządzeń, sprzedaż produktów, obsługa kasy fiskalnej, zestawianie/wydawanie zamówień, prace magazynowe, uzupełnianie zapasów, dostawy, utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi, prace porządkowe na sali restauracyjnej oraz na terenie zewnętrznym
FOR5 JAN KULIG - 2019-04-23 - Katowice (śląskie)
Praca przy obsłudze pras mimośrodowych i hydraulicznych,przezbrajanie pras,obsługa panelu sterującego,doświadczenie ślusarskie-mile widziane.
Andersen Steel Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Kutno (łódzkie)
Montaż na dachu instalacji PV i solarnych, obsługa koparko-ładowarki, budowa instalacji elektrycznych i hydraulicznych.Praca w woj. lubelskim.
ROBERT JANOWSKI USŁUGI OGRODNICZE I INSTALACYJNE - 2020-02-14 - Dominów (lubelskie)
obsługa stoiska mięsnego, systematyczna kontrola asortymentu w ladzie, dbałość o zachowanie świeżości towaru
" GASTRONOM - MIKUŁA " SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-22 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność i nadzór nad prowadzeniem pełnej księgowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji fanansowych z planem finansowym, sporządzanie listy płac, naliczanie podatku dochodowego i składek na ubezpieczenie społeczne od należności objętych listą plac oraz przelewanie ich na odpowiednie konta ZUS-u, Urzędu Skarbowego, wypłata świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, prowadzenie księgowości i rozliczanie funduszu alimentacyjnego(kompletny zakres wykonywanych zadań na podanym stanowisku na stronie http://czerwinsk.bipgmina.pl/wiadomosci/10925/wiadomosc/396257/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzedniczeogloszenie_o_)Kontakt z pracodawcą osobisty, ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, telefoniczny 24 231 58 71, e-mail:kierownikgops (at) czerwinsk.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwińsku - 2017-10-27 - Czerwińsk nad Wisłą (mazowieckie)
Prowadzenie pełniej księgowości, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kompletacji i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie sprawozdań finansowychi budżetowych oraz i analiza, kontrola listy płac
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W KRUPSKIM MŁYNIE IM.OTTONA LIPKOWSKIEGO - 2018-01-18 - Krupski Młyn (śląskie)
prace ogólnobudowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE MARCIN KAWALEC - 2017-07-10 - Strzegom (dolnośląskie)
Opracowywanie planów gospodarczo-finansowych i przedkładanie ich Zarządowi. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Ocena prawidłowości merytorycznej poszczególnych operacji gospodarczych pod kątem ich zgodności z prawem. Kwalifikacja dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, ich dekretacja i księgowanie. Sporządzanie przelewów bankowych, wstępna ich akceptacja i przekazywanie do zatwierdzenia jednemu z Członków Zarządu. Bieżąca analiza zachowania płynności finansowej jednostki. Bieżąca analiza terminowości opłacania czynszów i przedstawianie Zarządowi do akceptacji wezwań do zapłaty. Bieżąca kontrola poprawności dokonanych w księgach rachunkowych zapisów zdarzeń w ujęciu chronologicznym i systematycznym. Sporządzanie list płac i przedkładanie ich do akceptacji Zarządowi, prowadzenie rozliczeń z ZUS. Ścisła współpraca z bankiem w zakresie obsługi zaciągniętych przez SM kredytów. Prowadzenie ewidencji przychodów i analizy kosztów w rozbiciu na poszczególne nieruchomości. Sporządzanie deklaracji podatkowych i prowadzenie rozliczeń z budżetem. Sporządzanie analiz niezbędnych do przeprowadzenia oceny pracy Zarządu Spółdzielni za miniony rok obrachunkowy. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości. Inne czynności w zakresie rachunkowości finansowej oraz zarządczej zlecane bezpośrednio przez Zarząd Spółdzielni.
Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM w Płocku - 2016-12-09 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne/ rachunkowość; doświadczenie zawodowe: 5 lat - koniecznie w firmach produkcyjnych lub rolnych; znajomość zasad pełnej księgowości i rachunkowości; obsługa programu Optima; zakres obowiązków: sprawozdania finansowe, obsługa kredytowa, konsolidacyjna; jedna zmiana; miejsce pracy: Paczyna;
"GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ" Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Paczyna (śląskie)
rozwój sieci sprzedaży przez aktywne poszukiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie ofert sprzedaży i podpisywanie umów, utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami, sporządzanie raportów i zestawień, analiza rynku i konkurencji, dbałość o utrzymanie marki i renomy przedsiębiorstwa
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2017-12-29 - Tarnów (małopolskie)
składanie towaru (chemia gospodarcza, kosmetyki) dostarczanie towaru do klienta
Firma Handlowa ALFA - 2017-06-26 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie działem księgowości, prowadzenie rachunkowości zakładu, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, opracowywanie rocznych planów finansowych, nadzór nad przestrzeganiem zasad rozliczeń finansowych, współdziałanie z organem nadzoru
Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie - 2019-11-07 - Bierutów (dolnośląskie)
realizacja zadań z zakresu prowadzenia zajęć dydaktycznych i wychowawczych w szkołach ponadgimnazjalnych, nauczanie przedmiotu zgodnie z podstawą programową, dbałość o poziom nauczanego przedmiotu przygotowywanie do egzaminu maturalnego
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO - 2018-06-22 - Puck (pomorskie)
prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie,współpraca ze specjalistami, lekarzami, prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez OHP - 2018-11-26 - Człuchów (pomorskie)
dozór urządzeń i mienia firmy, obiektów
PPHU Jędruś Andrzej Mikulski w Rajgrodzie - 2020-02-18 - Białowieża (podlaskie)
praca na stoisku mięsnym, obsługa klientów,praca na sali sprzedaży, wykładanie towaru, praca w Kłodawie
DINO POLSKA S.A. - 2016-02-15 - Kłodawa (lubuskie)
Montaż opraw oświetleniowych, montaż półproduktów, kontrola poprawności wykonania.Wysokość wynagrodzenia w zależności od umiejętności i zaangażowania. Możliwość pracy dodatkowej, nadgodziny płatne dodatkowo, zgodnie z prawem pracy.Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00.
SPECTRA LIGHTING Sp. z o.o. - 2019-07-23 - Załuski (mazowieckie)