GŁÓWNY KSIĘGOWY Bierutów oferta pracy Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 5 800 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie działem księgowości, prowadzenie rachunkowości zakładu, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, opracowywanie rocznych planów finansowych, nadzór nad przestrzeganiem zasad rozliczeń finansowych, współdziałanie z organem nadzoru
Data publikacji: 2019-11-07
Lokalizacja: Bierutów (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona 4a, 56-420 Bierutów, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie działem księgowości, prowadzenie rachunkowości zakładu, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, opracowywanie rocznych planów finansowych, nadzór nad przestrzeganiem zasad rozliczeń finansowych, współdziałanie z organem nadzoru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bierutów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bierutów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: księgowość, rachunkowość, finanse
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W przypadku wykształcenia średniego wymagany 6 letni staż pracy w księgowości;W przypadku wykształcenia wyższego wymagany 3 letni staż pracy w księgowości;Posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów;Posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectw kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bierutowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Zielona 4a, 56-420 Bierutów, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać w siedzibie firmy lub przesłać za pośrednictwem poczty.Szczegółowe informacje na stronie:http://www.bierutow.zakladkomunalny.com/bip/upload/files/421573043933-1.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 07.00 do 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Bierutów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bierutów
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18c3273bfe9c09bb016a6b81ffdaa44a
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań wynikających z prowadzenia rachunkowości budżetowej , ewidencji i sprawozdawczosći zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegóły dot. naboru w tym min dotyczące wymagań na : http://pcprleczna.pl/artykul/dload/17/2017.10.04_Ogloszenie_o_naborze.pdf
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2017-10-06 - Łęczna (lubelskie)
Sprzedaż:• Przygotowywanie ofert handlowych• rozmowa z klientem oraz omawianie ofert• kontakt telefoniczny po wysłaniu ofert• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. Kontrola zgodności operacji finansowych etc.
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2019-08-06 - Jankowy (wielkopolskie)
Wykonywanie drewnianych elementów konstrukcji, szalunki
RADBUD- BIS - 2016-07-04 - Puławy (lubelskie)
zgodny
Sklep Spożywczo- Przemysłowy Marian Zielaskowski - 2019-01-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
czyszczenie odzieży z nitek
Firma Odzieżowa "AKELA" Jerzy Rzeńca - 2018-08-13 - Białystok (podlaskie)
praca w przychodni,
LAMBDA Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
SEGREGACJA ZŁOMU
BI-MET SP. Z.O.O. - 2017-03-28 - Bolimowska Wieś (łódzkie)
sprzątanie klatek i posesjiGodziny pracy: od 6.45-14.45Miejsce wykonywania pracy: Olsztyn
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "KONEX" S.C. MIROSŁAWA KONOPKA, ANDRZEJ KONOPKA - 2019-02-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie obsługi finansowej Centrum Administracji Nr 4 w Łodzi, Domu Dziecka Nr 6 i Domu Dziecka Nr 18 w Łodzi, Opracowanie planów budowniczych, kontrola realizacji wydziałów.Znajomość programu AGEMA, sporządzanie deklaracji VAT oraz IPKMiejsce wykonywania pracy: Centrum Administracji Nr 4 Łódź, ul. Bednarska 5
Centrum Administracyjne Nr 4 - 2018-10-11 - Łódź (łódzkie)
Bieżące naprawy oraz modernizacja instalacji elektrycznej, maszyn i urządzeń, przeglądy i utrzymanie maszyn w ruchu, konserwacja maszyn. Początkowo umowa na okres próbny, nastepnie na czas określony. Praca w Kartoszynie/ Gniewinie. Wymagania: wykształcenie kierunkowe, mile widziane doświadczenie - nieobowiązkowe, świadectwo kwalifikacji zawodowej (SEP do 1kV), prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Kartoszyno (pomorskie)
Obróbka płyty meblowej
Firma "KRAWCZYK"- Hurt- Detal Artykułami Przemysłowymi Hanna Krawczyk - 2018-12-28 - Głogów (dolnośląskie)
kierowanie pracą komórki finansowej, kierowanie rachunkowością jednostki, wykonywanie kontroli wstępnej w zakresie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym, wykonywanie kontroli bieżącej, wykonywanie dyspozycji środkami publicznymi, opracowywanie projektu planu finansowego, prowadzenie rozliczeń zobowiązań i należności, bieżące księgowanie wydatków i dochodów jednostki, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, kontrola w zakresie prowadzenia kasy; Umowa od 02.05.2019 r. do 31.10.2019 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2019-04-12 - Gardna Wielka (pomorskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Stare Kurowo (lubuskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, DOKŁADANIE TOWARU, OBSŁUGA LOTTOMATU, PRZYJMOWANIE DOSTAW
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
montaż, serwisowanie urządzeń systemów zabezpieczeń, wykonywanie instalacji kablowej na podstawie dokumentacji, lokalizwoanie usterek
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Czarlin (pomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem umieszczonym w zakładce PRACA w BIP szkoły (www.zsp1slupsk.pl). Wynagrodzenie 2300 + dod. funkcyjny+premia+dod. stażowy. Kontakt osobisty i tel. z pracopdawcą w godz. 8-15.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2016-06-02 - Słupsk (pomorskie)
Prowdzenie ksiąg rachunkowych, płac oraz rozliczeń z ZUS
BAPRO-MET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-09 - Błotnica (lubuskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Radomsko (łódzkie)
pomoc w realizacji aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, pism i wykazów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wieliczka (małopolskie)
Kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
•AKTYWNE POSZUKIWANIE KLIENTÓW•NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMI•REALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I KONTROLA NAD ICH REALIZACJĄ•ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, KONTROLA PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓW•ANALIZA RYNKU ORAZ DZIAŁAŃ KONKURENCJI•UCZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MIĘDZYNARODOWYCH•UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
1)Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami.2)Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami.3)Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych ( w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły.4)Podejmowanie z własnej inicjatywy prac służących wzorowej realizacji celów postawionych przed szkołą.5)Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych.6)Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi.7)Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki.8)Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych.9)Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników.10)Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.11)Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym.12)Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły.13)Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły.14)Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczenie osób odpowiedzialnych za to mienie.15)Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki.16)Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań.17)Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym.18)Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą specjalisty do spraw płac i kasjera.19)Terminowe dokonywanie przelewów bankowych.20)Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły.21)Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi (program Vulcan).22)Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Marii Dabrowskiej w Nowej Soli - 2018-06-27 - Nowa Sól (lubuskie)
Ochrona obiektu, udzielanie pomocy użytkownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji. Kontrola ruchu osobowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta
HANDEL I USŁUGI "ELA" SOŚNIERZ ELŻBIETA - 2016-09-06 - Lubin (dolnośląskie)
Bieżące utrzymanie czystości w nowoczesnym budynku biurowym. Praca w godz. 6-14Umowa zlecenie około 160 godzin w miesiącu, wynagrodzenie 16 zł brutto lub umowa o pracę 2450 zł brutto.Kontakt z pracodawcą: 660 567 125.
Clar System S.A. - 2019-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie sieci sprzedaży, pozyskiewanie nowych klientów dla firmy, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Czernin (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości Gminnego Ośrodka Kultury zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku Gminnego Ośrodka Kultury. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, sprawozdań Gus. Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. Prawidłowe naliczanie zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowości ich przekazywania. Obsługa programu PŁATNIK – sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Ciasna (śląskie)
- Naprawa układów pneumatycznych w samochodach ciężarowych, regeneracja zaworów,- Miejsce pracy - Malbork- Wynagrodzenie do uzgodnienia- Kontakt: tel. 502-520-720; e-mail: grzegorz (at) gcservice.pl
GC SERVICE CZERWIŃSKI GRZEGORZ - 2019-03-07 - Malbork (pomorskie)
praca w kasynie gry Admiral Casino - prowadzenie gier żywych, obsługa baru (pracodawca oferuje szkolenie na stanowiska krupier, krupierka)
ESTRADA POLSKA Sp. z o.o - 2018-07-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)