GŁÓWNY KSIĘGOWY Międzyrzecz oferta pracy Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie gospodarki finansowej, zarządzanie operacyjne finansami muzeum, sporządzanie sprawozdań finansowych
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie gospodarki finansowej, zarządzanie operacyjne finansami muzeum, sporządzanie sprawozdań finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, specjalizacja: finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość ustawy o finansach publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Podzamcze 2, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Podzamcze
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 28.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Załadunek i rozładunek towarów, kierowanie wózkiem widłowym, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-01-26 - Opalenica (wielkopolskie)
sprzedaż wędlin i mięs
Rafał Adaś Firma Handlowo - Usługowa - 2016-11-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prace frezerskie.
ZAKŁAD WYROBÓW METALOWYCH FUTURE CO. S.C. JAN BALCERZYK,JOANNA KASPRZYCKA - 2016-10-06 - Opatówek (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: - kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji finansowo-księgowej- dekretowanie dokumentów księgowych- sprawdzanie prawidłowości i terminowości sporządzania poleceń przelewów oraz ich zgodności z dokumentami- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych- analiza i ocena z głównym księgowym wykonania zadań budżetowych- księgowanie przypisów i wpłat oraz uzgadnianie kont dochodów budżetowych- windykacja należności dochodów budżetowych - prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych- zastępowanie głównego księgowego w czasie jego nieobecności.Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbnyDokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 23.01.2018r. r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55247 57 01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2018-01-19 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
.
TOOLMEX TRUCK SP.Z O.O. - 2016-01-20 - Szydłowiec (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne (mechaniczne, elektryczne lub pokrewne), doświadczenie mile widziane, Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Biadki (wielkopolskie)
UKŁADANIE, METKOWANIE, SORTOWANIE, ODBIERANIE TOWARU
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Skronina (łódzkie)
kierowanie działem księgowości, płac i ubezpieczeń społecznych
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Nowy Dwór (pomorskie)
Pełnienie funkcji Głównego Księgowego - prowadzenie całokształty rachunkowości oraz gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ogłoszenie o konkursie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-05-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Pomoc przy pacjencie,transport pacjentów na badania.
Zespół Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie - 2017-12-11 - Sochaczew (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy porządkowaniu akt. Pomoc przy umieszczaniu akt na półkach magazynowych. Pomoc przy wypożyczaniu akt. Wpisywanie danych do baz komputerowych. Rozładunek samochodów przywożących akta.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Milanówek (mazowieckie)
wykonywanie tynków w budynkach i innych budowlach
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Gniezno (wielkopolskie)
Przygotowywanie sałatek
FLASH NET - 2016-08-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
opracowywanie i przechowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej maszyn i narzędzi, opracowanie zamówień na części zamienne, nadzór i kierowanie zespołem, dokonywanie przeglądów okresowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Łuków (lubelskie)
-Prace tokarskie, frezerskie,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: st.biuro (at) admiralboats.com-Kontakt telefoniczny: 58 531-22-71
ADMIRAL BOATS S.A.STOCZNIA W TCZEWIE - 2016-04-14 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków szkoły, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki, opracowanie budżetu i sprawozdawczości w tym zakresie, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, nadzorowanie dyscypliny finansów publicznych, archiwizowanie zgodnie z przepisami dokumentacji finansowo-księgowej, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków, prowadzenie nadzoru nad prawidłowością naliczania zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowości ich przekazywania, nadzorowanie nad prawidłowym przebiegiem przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia;prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku, sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy ZFŚS, planów i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrola, zgodność wydatków z regulaminem i przepisami prawa, wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora szkoły należą do kompetencji głównego księgowego.
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Hadynowie - 2018-07-06 - Hadynów (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE PACZEK Z ODZIEŻĄ DO WYSYŁKI
WORK SERVICE S.A. - 2017-06-13 - Chlebnia (mazowieckie)
Strzyżenie damskie, męskie, koloryzacja, modelowanie włosów, zabiegi pielęgnacyjne, dbanie o czystość na stanowisku pracy i dobry wizerunek firmy.
MON AMIE STUDIO URODY MAŁGORZATA SOBOLEWSKA - 2016-04-01 - Sokolniki-Las (łódzkie)
Klasowanie wieprzowiny,łopatki, barku,karku przedniego i schabu.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Kutno (łódzkie)
Wykonywanie i montaż mebli (meble w zabudowie, montaż u klienta- głównie Warszawa).
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Białki (mazowieckie)
SPRZEDAWCA NA STOISKU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIM
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Dębica (podkarpackie)
Praca w godzinach: 8-16 lub 9-17Praca w kuchni- obieranie, krojenie, przygotowywanie posiłków
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2018-01-16 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości
Firma Handlowo-Usługowa "TADPOL" Jaworski Tadeusz - 2017-03-10 - Kolonia Borek (śląskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan.; udział w komisjach odbioru robótremontowych; sporządzanie dokumentacji technicznej; zlecanie napraw ikonserwacji; godziny pracy: 07:00-15:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
- prowadzenie planu zleceń transportowych,- optymalne wykorzystanie dostępnego taboru,- monitorowanie obsługiwanych zleceń,- prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń,- dbanie o wysoką jakość oraz terminowość realizowanych zleceń,- kontrola dokumentacji spedycyjnej.
P.H.U. TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY JAROSŁAW MAĆKOWIAK - 2017-07-27 - Paproć (wielkopolskie)
prowadzenie całości spraw związanych z księgowością, kadrami i płacami
BRIGA TERESIŃSKA JOANNA - 2016-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
MONTAŻ INSTALACJI PRZECIWPOŻAROWEJ NA WYSOKOŚCI 3,0-10.0M, DOWÓZ I PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW, CIĘCIE, WIERCENIE, SZLIFOWANIE, GWINTOWANIE, MALOWANIE RUR, ZŁOŻENIE KONSTRUKCJI NA PODSTAWIE RYSUNKU, WYMAGANIASAMODZIELNY MONTAŻ INSTALACJI P-POŻ, CZYTANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH, PRAWO JAZDY B, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO-MILE WIDZIANA,
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)