GŁÓWNY KSIĘGOWY Szydłowiec oferta pracy TOOLMEX TRUCK SP.Z O.O.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Szydłowiec (mazowieckie)
Pracodawca: TOOLMEX TRUCK SP.Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:METALOWA 7/B, 26-500 Szydłowiec, powiat: szydłowiecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szydłowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szydłowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szydłowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: TOOLMEX TRUCK SP.Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
Adres pracodawcy:
METALOWA 7/B, 26-500 Szydłowiec, powiat: szydłowiecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: szydłowiecki
Gmina pracodawcy: Szydłowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szydłowiec
Ulica pracodawcy: METALOWA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szydłowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pakowanie wyrobów gotowych.
Zakład Przemysłu Mięsnego BIERNACKI Sp.z o.o. - 2017-08-17 - Buszewo (wielkopolskie)
Transport krajowy
DIANA Małgorzata Buczek-Cebula - 2017-09-08 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta, odbiór towaru.Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur.Ukladanie, metkowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Sprzatanie pomieszczeń na pływalni.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Giżycku - 2018-03-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-10-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac związanych z budowaniem domów oraz wykonywaniem instalacji.
NETWORK SYSTEMS Maciej Wyrzykowski - 2018-06-26 - Jabłonna (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie masaży
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zwardoń (śląskie)
TYNKOWANIE, CIĘCIE PŁYT, MALOWANIE, TRANSPORT MATERIAŁÓW
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Krynica Morska (pomorskie)
Adaptacja lokalów, gipsowanie, malowanie, kładzenie płytek, stawianie ścianek z płytki gipsowej, prace ogólnobudowlane.Praca na umowę o pracę od 7-17 na terenie woj. zachodniopomorskiego, również w wybrane soboty.
ŁUK-BUD Łukasz Rudzis - 2017-06-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Staż, wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż art. ogólnospożywczych. Umowa o pracę lub umowa zlecenie.Praca na 2 zmiany.
P.H.U. A&M Małgorzata Wysocka - 2018-03-28 - Zabrze (śląskie)
- programowanie w języku .NET,- rozwiązywanie problemów systemowych,- wdrażanie wysokiej jakości, uwzględniającej kod przy zastosowaniu TDD, - tworzenie testów integracji i automatyzacji UI, - współpraca z analitykami biznesowymi, rozbieżnymi grupami użytkowników, zespołami wsparcia/rozwoju w celu sprostania wymaganiom, - wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, - Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, - Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnieniu podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, - Wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka: prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nadzór nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nadzór nad pracami podległych pracowników w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nadzór nad pracami podległych pracowników dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nadzór i kontrola nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, nadzór nad rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nadzór nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, kontrola, wycena, rozliczanie i ewidencja wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nadzór nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywanie projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzania corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nad sporządzaniem listy plac, terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem deklaracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowym sporządzaniem sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo księgowo kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik pakietu biurowego MS Office i innych.Uprawnienia ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lublin (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku zycia. Manicure, pedicure, stylizacja paznokci, henna.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta w barze mlecznym, wydawanie obiadów , pomoc w kuchni. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy do 30 roku życia.
PHU KRYSZTAŁ Anna Lichtarska-Szustak - 2016-08-12 - Prusice (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli; zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, organizowanie, kontrolowanie i doskonalenie obiegu dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia; bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji gospodarczych i finansowych; prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej; prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowanie materiałów dotyczących projektu budżetu i jego zmian; sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-25 - Słupsk (pomorskie)
przygotowanie rysunków warsztatowych
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Prażmów (mazowieckie)
bieżąca obsługa biura, fakturowanie, przygotowywanie przesyłek kurierskich, zawożenie przesyłek na pocztę, kontakt z klientami - telefoniczny i osobisty na mieście
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
kontrola realizacji usługi outsourcingowej, prowadzenie dokumentacji kontroli, sporządzanie reklamacji usługi niewłaściwie realizowanej, przeciwdziałanie zaistnieniu zjawisk niepożądanych związanych z wykorzystaniem usługi outsourcingowej, systematyczne doskonalenie kwalifikacji zawodowych i jakosci świadczonych usług
Szpital Uniwersytecki Nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy - 2015-12-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, zamawianie towarów itp. praca w Bełchatowie
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bełchatów (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wawrowice (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
woskowanie, czyszczenie, pakowanie mebli
"MEBLO-WOSK" Mozdoń Alicja - 2017-09-18 - Białka (małopolskie)
Praca przy produkcji drzwi, ościeżnic, barier, przy użyciu maszyn w ruchu, prasach, klejenie elementów cięcie metali.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Zamość (lubelskie)
prawidłowe ustalanie stanu i wyniku finansowego, prowadzenie rachunkowości jednostki, analizy, bilanse, prowadzenie ewidencji księgowej dla pełnej księgwosości, rozliczenia VAT, sporządzanie deklaracji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, współpraca z zarządem spółki
Kombinat Rolny Świdnica Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Pszenno (dolnośląskie)
Prowadzenie księgowości i płac w szkole podstawowej w Leszkowicach.
Szkoła Podstawowa im. Dywizjonu 301 w Leszkowicach - 2017-12-28 - Leszkowice (lubelskie)