GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU
Wynagrodzenie: 9 500 - 24 239 PLN
Zakres obowiązków: - Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, - Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, - Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnieniu podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, - Wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
Data publikacji: 2016-10-05
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, - Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, - Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnieniu podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, - Wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 9 500 - 24 239 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 9 500 - 24 239 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: każde wyższe, 2) staż pracy: minimum 5 lat na podobnym stanowisku, 3) umiejętność-specjalność: znajomość technologii WEBowych i języków programowania, znajomość baz danych, umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji, 4) inne: języki: angielski, rosyjski na poziomie biegłym w celu kontaktu z oddziałami firmy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator zintegrowanych systemów zarządzania
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kadry, księgowość, kasa.
EDUKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości ośrodka (więcej inf. na str. mow-samostrzel.pl w zakł: BIP, ogłoszenia o naborze)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu - 2018-04-05 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
-wykonywanie operacji magazynowych (selekcje, składowanie, przygotowywanie zamówień, załadunek, rozładunek towarów, kompletacje)-przygotowywanie i obieg dokumentów-raportowanie o niezgodnościach
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Olszowa (opolskie)
Obsługa programu sterującego procesem uzdatniania wody, sporządzabnie raportów, nadzór nad pracą maszyn i urządzeń.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Żarów - 2017-04-07 - Żarów (dolnośląskie)
-
Szkoła Podstawowa im. W.St.Reymonta w Trzebnicach - 2016-08-08 - Trzebnice (dolnośląskie)
Prace pomocnicze przy obsłudze maszyn do profilowania stali, pakowanie wyrobów gotowych,prace porządkowe
MFO SA - 2017-06-05 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
Wykładanie towaru zgodnie ze standardami, dbanie o prawidłową ekspozycję, kontrola dat przydatności do spożycia, dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy, obsługa Klienta.
LEWIATAN Sklep Wielobranżowy K. Gajos, M. Gajos s.c. - 2017-07-17 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Głównego Księgowego Centrum Usług Wspólnych należy w szczególności:1) Prowadzenie rachunkowości wszystkich jednostek oświatowych, w tym:a) Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,b) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,c) Dokonywanie kontroli - formalno – rachunkowej dowodów księgowych - zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym - kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2) Sporządzanie jednostkowych i zbiorczych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych.3) Opracowywanie projektów planów rzeczowych i finansowych odrębnie dla każdej jednostki oraz zbiorczo.4) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jed.
Centrum Usług Wspólnych w Szamotułach - 2018-07-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
Pakowanie i paletowanie produktów, ustawianie parametrów maszyn produkcyjnych, konserwacja
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Nowaki (mazowieckie)
mechanika samochodów osobowych
PPHU GRANITEX Export-Import Waldemar Kondziołka - 2016-12-07 - Gołaczów (dolnośląskie)
jw.
PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie stanowiska pracy, sprzedaż towarów, obsługa kas fiskalnych, przyjmowanie, metkowanie, wykładanie towaru
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "PIONIER" - 2017-09-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
-
Sławomir Czapiewski Usługi Remontowo - Budowlane - 2018-04-05 - Dziemiany (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
PRZYCHODNIA RADZISZÓW s.c. Tomasz Bednarz, Anna Bednarz - 2018-02-02 - Radziszów (małopolskie)
Szlifowanie ręczne i mechaniczne elementów meblowych surowych i lakierowanych. Obsługa szlifierek: wąskotaśmowych, szerokotasmowych, bebnowych, tarczowych, szczotkowych, wałkowych, ręcznych, wibracyjnych. Wymiana materiałów ściernych, konserwacja maszyn i narzędzi. Inne obowiązki zlecane przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Malichów (opolskie)
Doświadczenie zawodowe.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
montaż elementów kominka (ogrzewacza powietrza)
Firma Handlowa "EKKOM" Sp.z o.o. - 2016-07-06 - Cieszyn (śląskie)
Obróbka skrawaniem metalu i prace ślusarskie.
Obramet Sławomir Płuciennik - 2016-05-04 - Józefów (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 4.1.Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki samorządowej. 4.2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 4.3. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. 4.4.Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora instytucji kultury informacji o realizacji planu finansowego. 4.5. Sporządzanie sprawozdań finansowych z przyznanej dotacji przez organizatora. 4.6.Przygotowanie projektu planu finansowego instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. 4.7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowejpodatkowej instytucji. 4.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planemfinansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4.9. Nadzorowanie naliczania wynagrodzeń ipochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potraceń oraz terminowego ich przekazywania. 4.10. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. 4.11. Nadzorowanieobsługi programu PŁATNIK sporządzania, rozliczania i przesyłania drogą elektroniczną dokumentacji ZUS. 4.12. Nadzorowanie sprawozdań finansowych do ZUS i US orazinnych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. 4.13. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. 4.14. Należyteprzechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 4.15. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych niestanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.16. Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcjiinwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury. 4.17. Windykacja należności. 4.18. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez dyrektora jednostki należą dokompetencji głównego księgowego. 4.19.Rozliczanie pozyskiwanych środków finansowych z innych źródeł.
Samorządowe Centrum Kultury w Sarbinowie - 2016-03-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
•Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,•Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, faktur zakupu i sprzedaży, kasy i innych dokumentów księgowych,•Przygotowywanie przelewów bankowych, wystawianie faktur sprzedaży,•Sporządzanie raportów kasowych,•Sporządzanie wyceny FIFO,•Rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych,•Rozliczanie zaliczek pracowniczych,•Rozliczenia międzyokresowe kosztów,•Kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,•Kontakt z dostawcami,•Zamykanie miesiąca,•Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE),•Nadzór nad pracą działu księgowości.CV prosimy przesyłać na adres biuro (at) hrcenter.com.pl w języku polskim oraz angielskim.
HR Center Marta Majcher - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- gospodarka finansowa spółdzielni mieszkaniowej
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POJEZIERSKA" - 2018-08-03 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg , sporządzanie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzęganie i rozprzęganie taboru, przestawianie zwrotnic przewidzianych do obsługi przez manewrowych, powtarzanie w razie potrzeby sygnałów manewrowych, hamowanie taboru manewrującego, zabezpieczanie wagonów przed zbiegnięciem, inne czynności związane z pracą manewrową, zlecone przez kierownika manewrów
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-22 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, kupno-sprzedaż walut obcych.
"ROBJAS" s.c. Jasiak Dariusz, Robaczyńska Marta - 2017-11-22 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia na stanowisku głównego w firmie produkcyjnej. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.organizowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu prowadzenie pełnej księgowości odpowiedzialność za politykę rachunkowości, zakładowy plan kont oraz procedury księgowo – podatkowe nadzór nad płynnością deklaracji VAT nadzór nad sporządzaniem deklaracji rozliczeniowych firmy dla Urzędu Skarbowego, GUS, ZUS wycena i rozliczanie środków trwałych inwentaryzacja oraz wyceny innych aktywów i pasywów na koniec każdego miesiąca sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych Spółdzielni planowanie i kontrola kosztów - m.in. controlling kontrola poprawności księgowań, ostateczna kontrola formalno-rachunkowa dokumentów znajomość ustawy o zatrudnianiu i rehabilitacji osób niepełnosprawnych (rozliczenia z PFRON) -mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Spółdzielnia Inwalidów im. Powstańców Wielkopolskich - 2016-04-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg stanowiska
BMS GROUP PEGZA SLAWOMIR - 2015-11-16 - Zgorzelec (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej i rachunkowości jednostki, współtworzenie projektu budżetu i bieżąca kontrola realizacji wydatków, opracowywanie rozliczeń i sprawozdań finansowych, kontrola obsługi szkoły z zakresu płac, ZUS, US, GUS.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Grębowie - 2018-03-27 - Grębów (podkarpackie)
Spawacz
Cerma Karol Ćwikła - 2015-12-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)