GŁÓWNY KSIĘGOWY Grębów oferta pracy Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Grębowie
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie gospodarki finansowej i rachunkowości jednostki, współtworzenie projektu budżetu i bieżąca kontrola realizacji wydatków, opracowywanie rozliczeń i sprawozdań finansowych, kontrola obsługi szkoły z zakresu płac, ZUS, US, GUS.
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Grębów (podkarpackie)
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Grębowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dolańskich 142, 39-410 Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie gospodarki finansowej i rachunkowości jednostki, współtworzenie projektu budżetu i bieżąca kontrola realizacji wydatków, opracowywanie rozliczeń i sprawozdań finansowych, kontrola obsługi szkoły z zakresu płac, ZUS, US, GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grębów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grębów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Spełnianie jednego z poniższych warunków:- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,- ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,- posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Nazwa pracodawcy:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Grębowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Dolańskich 142, 39-410 Grębów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Pełna treść ogłoszenia o naborze na stronie Biuletynu Informacji Publicznej SOSW w Grębowie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Grębów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grębów
Ulica pracodawcy: Dolańskich
Numer budynku pracodawcy: 142
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 05.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- szkolenie BHP i p.poż- zapoznanie się ze specyfiką przy przygotowaniu do obsługi klientów- podawanie posiłków - obsługa kasy fiskalnej- nauka wystawiania rachunków
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowa Sól (lubuskie)
Odbieranie elementów plastikowych z maszyn, pakowanie, etykietowanie, ocena wizualna produktu.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wola Ducka (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Sierpc (mazowieckie)
Pomoc murarza
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY CHEĆKO KRZYSZTOF - 2017-09-14 - Żary (lubuskie)
prasowanie wyrobów gotowych oraz poszczególnych elementów
PPHU "ELIZABETH" EXPORT-IMPORT MARZENA GRADOWSKA - 2017-10-16 - Łęczyca (łódzkie)
praca przy produkcji urządzeń na publiczne place zabaw i do siłowni zewnętrznych
Magic Garden Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o ekspozycję towaru, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
DINO Polska S.A. - 2018-02-28 - Kępno (wielkopolskie)
Praca śluarska - warsztatowa, obsługa prasy hydraulicznej. Wymagania: wykształcenie zawodowe - ślusarz, doświadczenie min. 10 lat, kurs spawalniczy. Kontakt z Pracodawcą: tel. 515-629-139.
AMBRO-MET Renata Sławińska - 2016-11-09 - Strzebielino (pomorskie)
•Pomoc przy higienie osobistej•Pomoc w ubieraniu/rozbieraniu•Towarzyszenie w wizytach u lekarza• Prowadzenie gospodarstwa domowego (sprzątanie, gotowanie robienie zakupów)Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - po okresie próbnym praca w Niemczech
DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowość i rachunkowość.
GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W SOBKOWIE - 2016-09-07 - Sobków (świętokrzyskie)
Nauka teoretyczna i praktyczna
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sierakowice (pomorskie)
do uzgodnienia
HOTEL I RESTAURACJA "U KROCZKA" MONIKA, MARIUSZ MAZUR - 2016-03-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Konkurs, dokumenty należy składać do 31.07.2018r w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach; więcej inf. na stronie internetowej, więcej info na www.bip.pyskowice.plWykształcenie min. średnie, minimum rok doświadczenia na stanowisku młodszego strażnika; ukończone 21 lat; zakres obowiązków: realizacja zadań wynikających z ustawy o strażach gminnych (miejskich) oraz innych ustaw i przepisów wewnętrznych; obsługa urządzeń monitoringu wizyjnego miasta; miejsce pracy Pyskowice;
GMINA PYSKOWICE - 2018-07-16 - Pyskowice (śląskie)
Pracownik biurowy działu kontroli: praca przy komputerze na programach pakietu MS Office, tworzenie tabel zestawień, analiz, praca z mapą, odczytywanie danych z różnego rodzaju map, odczytywanie danych pochodzących z analizwykształcenie min.średnie, obsługa pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, mile widziana znajomość j.angielskiegokontakt: k.starzecka (at) gordon.com.pl
Hurtownia Motoryzacyjna "GORDON" Sp. z o.o. - 2016-04-07 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA NA STRONIE: http://media-med.pl/praca-u-nas- Tworzenie i realizowanie planów sprzedażowych, - budowanie i utrzymywanierelacji z klientami Firmy na powierzonym terytorium, - promowanieoferowanych przez Firmę produktów, - wsparcie w przygotowywaniu oferthandlowych i przetargowych. Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego.- Praca w zadaniowym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe medyczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość procedur przetargowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) media-med.pl
MEDIA-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Katowice (śląskie)
Udzielanie wstępnych inf.interesantom przychodzącym do DPS-U,dokonywanie wpisów do służbowych kartotek osób odwiedzających mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Lublin (lubelskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z działem rekrutaci przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu. Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych koordynatorów ds. procesu.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
nauka programów komputerowych,przygotowywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Łaznowska Wola (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Planowanie i realizacja dochodów i wydatków budżetowych oraz projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie.Prowadzenie rachunkowości LIS.Zapewnienie ściągania należności i dochodzenia roszczeń.Prowadzenie rachuby płac dla pracowników LIS polegającej na naliczaniu wynagrodzeń, zasiłków, ubezpieczenia społecznego, nagród i odpraw emerytalnych.Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych.Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem spraw kadrowych pracowników LIS.Nadzór nad administrowaniem funduszem socjalnym w LIS.
LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH - 2016-07-05 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych, napraw bieżących, monitoring stanu technicznego elementów budynków, monitoring instalacji wewnętrznych, urządzeń oraz infrastruktury zewnętrznej, usuwanie stwierdzonych lub zgłoszonych nieprawidłowości funkcjonalnych i technicznych.
OKOŃ Company Tadeusz Okuniewski - 2017-03-22 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów, realizacja założonych celów sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskanie nowych odbiorców, budowanie wizerunku firmy na rynku Praca na jedną zmianę od 7.00 do 15.00 lub od 9.00 do 17.00
GRENE Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Informacje na temat konkursu zamieszczone są na stronie internetowej: http://ugosieczna.bip.gov.pl/- prowadzenie rachunkowości Ośrodka Pomocy Społecznej, - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, - dokonywanie wstępnej kontroli:a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,- naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, - rozliczenia z Urzędem Skarbowych i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,- prowadzenie sprawozdawczości budżetowej,- prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji środków trwałych,- wykonywanie innych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem zlecanych przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej.Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-03-29 - Osieczna (pomorskie)
- prowadzenie rachunkowości przedszkola, prowadzenie rachunkowości jednostki w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, sporządzanie sprawozdań budżetowych, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,- umowa na czas nieokreślony, praca na 1/2 etatu
Przedszkole Nr 3 JARZĘBINKA w Śremie - 2018-03-29 - Śrem (wielkopolskie)
Konserwcja i naprawy użytkowego sprzętu, przenoszenie wyposażenia biur, sprzątanie terenu wokół Komendy
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ciesielka, flizowanie
Stefan Staśko PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "EWA" - 2017-09-11 - Olkusz (małopolskie)
naprawa pojazdów
Krzysztof Nadobnik Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Transportowe - 2017-01-05 - Kiełczewo (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Lotyń (wielkopolskie)