GŁÓWNY KSIĘGOWY Międzyrzec Podlaski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z ustawą o rachunkowości, sporządzanie sprawozdań finansowych do Gus-u, naliczanie i ewidencjonowanie należności z tylułu czesnego, prowadzenie ewidencji ksiegowej ZFŚS, wykonywanie dyspozycji środkami pienięznymi.
Data publikacji: 2020-10-30
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Międzyrzec Podlaski, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z ustawą o rachunkowości, sporządzanie sprawozdań finansowych do Gus-u, naliczanie i ewidencjonowanie należności z tylułu czesnego, prowadzenie ewidencji ksiegowej ZFŚS, wykonywanie dyspozycji środkami pienięznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzec Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0601
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Data zakończenia pracy: 30.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Płace Optivum
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy na programie VULCAN, mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce budżetowej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5372618325
danePracodawcy_regon: 061160503
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Brzeska 16, 21-560 Międzyrzec Podlaski, powiat: bialski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: bialski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0601
Gmina pracodawcy: Międzyrzec Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzec Podlaski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922159
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Szkolnictwo gimnazjalne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121101
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6ce469a0cf06013ddebb8bb55d4a0fe
Podobne oferty pracy
- prowadzenie na bieżąco ewidencji finansowo - księgowej- weryfikacja, kontrola formalno - merytoryczna i księgowa oraz ewidencja dowodów finansowo księgowych w systemie finansowo - księgowym-monitorownie, kontrola i rozliczanie rozrachunków z dostawcami oraz z pracownikami i innymi osobami jak również rozrachunków publiczno - prawnych-przygotowywanie deklaracji podatkowych i prowadzenie wymaganych przepisami podatkowymi i innymi ewidencji i dokumentacji
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Wschowa (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad dokumentacją kadrową , obsługa administracyjna biura, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników tymczasowych, komunikacja z pracownikami w j. ukraińskim, inne prace biurowe i asystenckie.JEDNA ZMIANA, UMOWA NA CZAS KREŚLONY
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie i analiza ksiąg rachunkowych (pełna księgowość, PKPiR), utrzymanie kontaktów z instytucjami współpracującymi (Banki, Urzędy, Kontrahenci), kontrola i ustalanie sald kont księgowych, obsługa spraw bieżących, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie spraw kadrowo-płacowychwynagrodzenie: do uzgodnienia
Grajewscy Sp. Jawna - 2019-08-06 - Świebodzice (dolnośląskie)
- Na tym stanowisku pracy pracownik bierze udział przy składaniu konstrukcji stalowej wg dokumentacji technicznej. Składane konstrukcje nie są seryjne, lecz każdorazowo jednostkowe- różne. Dlatego tak ważna jest, aby osoba zainteresowana pracą umiała czytać rysunek techniczny konstrukcyjny.- Wynagrodzenie: od 15,12 do 16,92 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00 + soboty, niedziele wg grafika. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe. Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy przy produkcji konstrukcji stalowej. Mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic sterowanych radiem z poziomu zerowego. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego konstrukcyjnego-złożeniowego (warunek konieczny). Umiejętność trasowania i posługiwania się narzędziami pomiarowymi. Mile widziana znajomość języka angielski/niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Doświadczenie w pracy z narzędziami ślusarskimi. Kontakt e-mail: kadry-rekrutacja (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta warsztatowego i sprzedaż części samochocowych
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gubin (lubuskie)
kierowca - prawo jazdy kat. B
"LORD" Hotel-Restauracje-Sklepy P. Sobieniak - 2016-04-04 - Staszów (świętokrzyskie)
Główny księgowy
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Wróbel Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Tarnów (małopolskie)
Organizacja i zarządzanie biurem Zarządu, obsługa Klientów i pracowników z Ukrainy oraz Rosji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
LOKUM - TENANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
Prasowanie elementów i całej odzieży.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zakładanie ogrodów, opieka nad roślinami, metkowanie i sprzedaż roślin
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
produkcja pieczywa, produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek, dbanie o porządek na stanowisku pracy
Main Partners Sp. z o. o. oddział w Białymstoku - 2020-07-14 - Marki (mazowieckie)
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - 2019-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa maszyn produkujących nici szklane,pakowanie wyrobu
Saint-Gobain HPM Polska Sp. z o.o. Oddział ADFORS Polska w Gorlicach - 2016-12-23 - Gorlice (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości Centrum Administracyjnego do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków placówek Domów Dziecka i inne
DOM DZIECKA NR 1 - 2019-11-12 - Kowalewo (mazowieckie)
Dostawa towarów
PHU " SEZAM " Sp. J. H. Samul, L.Samul - 2020-10-06 - Kolno (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
odbiór materiału z linii, pakowanie, lakierowanie, naprawa wadliwego materiału
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-06-08 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Rozliczanie podatników pod kontem podatków oraz prowadzenie płac i kadr
Biuro Rachunkowe Ewa Rańczuk - 2020-06-25 - Sławno (zachodniopomorskie)
Gładzie maszynowe, układanie glazury, poddasze
FLIS Piotr Kuplicki - 2017-07-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wykonywanie przeglądów pojazdów i dokonywanie niezbędnych napraw;
JANO Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe - 2017-05-10 - Opole (opolskie)
Rozwożenie towaru
PUBLIMAR SPÓŁKA JAWNA LUCJAN STANISZEWSKI I SPÓŁKA - 2016-10-05 - Puławy (lubelskie)
Wydawanie towaru z magazynu
Piekarnia Wilków S.C. Ludwik , Tomasz, Jacek Gołuch - 2016-12-05 - Wilków Drugi (mazowieckie)
obsługa klienta w salonie meblowym. Godziny pracy do ustalenia. Kontakt z pracodawcą osobisty ul. Krakowska 59a, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska lub telefoniczny 608 068 065, 606 901 840.
Góralczyk Zofia Marcela Meble - MG - 2020-01-24 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ W RAMACH WYBRANEGO OBSZARU KSIĘGOWEGO (NALEŻNOŚCI, KSIĘGA GŁÓWNA, ŚRODKI TRWAŁE),- DBAŁOŚĆ O SKUTECZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ WYKONYWANYCH ZADAŃ,- ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z MIĘDZYNARODOWYM PARTNEREM,- PEŁNE ZAANGAŻOWANIE W SZYBKI PROCES UCZENIA SIĘ I ADAPTACJI
kontakt przez PUP - 2020-09-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wsparcie w obszarze procesów finansowo księgowych (wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie dokumentów finansowo-księgowych, rozliczenia gotówkowe, rozrachunki z kontrahentami, obsługa korespondencji). Wsparcie w obszarze procesów kadrowych. Współpraca z biurem księgowym, kancelarią prawną i innymi podmiotami współpracującymi. Rejestrowanie i formalno-rachunkowa weryfikacja dokumentów. Udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu administracji. Czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Recepcyjna obsługa klientów.
PRZEMYSŁAW SZYMAŃSKI PLOT ELECTRONICS - 2016-06-24 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
praca terapeutyczno-opiekuńcza z osobamu niepełnosprawnymi (z zaburzeniami psychicznymi)
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Skwierzyna (lubuskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kluczbork (opolskie)