GŁÓWNY KSIĘGOWY Lubrza oferta pracy SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 650 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie rachunków zakładu, kadr, płac- rozliczanie VAT, CIT- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
Data publikacji: 2019-11-18
Lokalizacja: Lubrza (lubuskie)
Pracodawca: SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzińska 103, 66-218 Lubrza, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rachunków zakładu, kadr, płac- rozliczanie VAT, CIT- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubrza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubrza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Finanse lub Rachunkowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Świebodzińska 103, 66-218 Lubrza, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Lubrza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubrza
Ulica pracodawcy: Świebodzińska
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.11.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1546eecfaaf65f60b3ee9aa5843fca43
Podobne oferty pracy
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych. W przypadku gdy kominiarz posiada tytuł mistrza także wykonywanie odbiorów, opiniowanie, przeglądy roczne itp. Jeżeli pracownik wyraża wolę podjęcia pracy w miejscu innym niż zamieszkanie (np. z powodów osobistych) istnieje możliwość oddelegowania do innego województwa (np. wielkopolska, pomorskie) na krótki bądź też dłuższy okres, wówczas pracodawca zapewnia kwaterę a koszty zakwaterowania ponosi pracodawca.
Twój Kominiarz ROBERT BANDURSKI - 2018-03-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Czerwin (mazowieckie)
Pomoc w pracach stolarskich
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - TOMASZ JANIAK TWARDOGÓRA - 2016-04-12 - Moszyce (dolnośląskie)
koordynacja, nadzór oraz prowadzenie pełnej księgowości.
P. W. PRYZMAT sp. z o. o. sp. k. - 2019-02-06 - Hrubieszów (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego wg ustawy
GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY* - 2018-03-01 - Stare Kurowo (lubuskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych: malowanie, tynkowanie, obniżanie sufitów.
MS-BUD Monika Woźniak - 2018-04-26 - Jawor (dolnośląskie)
OBSŁUGA KAMERY TV I PROGRAMÓW DO MONTAŻU, REALIZACJA I MONTAŻ ZDJĘĆ DO SERWISU INFORMACYJNEGO I INNYCH PROGRAMÓW, DBANIE I KONSERWACJA POWIERZONEGO SPRZĘTU, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY, NADZÓR NAD EMISJĄ PROGRAMU; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM;PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI PODCZAS REALIZACJI ZDJĘĆ DO PROGRAMU;SYSTEM WYNAGRADZANIA GODZINOWY + PROWIZJA OD DODATKOWYCH PROGRAMÓW;
TELEWIZJA POMERANIA SP.Z O.O. - 2017-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie rachunkowości placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa finansowo-księgowa, prowadzenie pełnej ksiegowości placówki za pomocą programu finansowo-księgowego, realizacja operacji budżetowych-księgowanie syntetyczne i analityczne wszystkich dokumentów księgowych z rozbiciem na poszczególne rozdziały, paragrafy oraz konta, dekretacja dowodów księgowych, wykonywanie przelewów, uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w przepisach, uzgadnianie kosztów z wydatkami w terminach i na zasadach określonych w przepisach, przestarzeganie dyscypliny finansów publicznych, sporządzanie obowiązujących sprawozdań budżetowych i finansowych, analiz i wiele innych spraw
II Liceum Ogólnokształcące im. Generałowej Zamoyskiej i Heleny Modrzejewskiej w Poznaniu - 2018-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie ofert związanych z dzierżawą nieruchomości, kontakt z kontrahentami zagranicznymi, w tym rosyjskimi, tłumaczenie tekstów na język rosyjski
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gassy (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowości Przedszkola Miejskiego nr 25 w Gorzowie Wlkp., wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie planów finansowych, sprawozdań GUS, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US, nadzorowanie całokształtu prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z księgowością, zadań wytyczonych przez organ prowadzący placówkę
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 25 - 2017-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykonywanie prac przy obróbce elementów, przeprowadzanie operacji technologicznych związanych z produkcją wędzonek, kiełbas, konserw itp.
GIEWONT HG Sp. z o. o. Sp. k. - 2018-04-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
-Wykonywania prac manewrowych na terenie bocznicy kolejowej-Miejsce pracy: PKP Cargotabor Sp. z o.o. ZNT w Tczewie, Al. Solidarności 16,-Kontakt:Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV na adres e-mail:rekrutacja (at) cargotabor.plW treści maila lub w tytule prosimy wpisać "ZNT Tczew" oraz nazwę stanowiska na jaką osoba aplikuje.
PKP CARGOTABOR SP. Z O.O. - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
obsługa baru
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Karpacz (dolnośląskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo Usługowa " AUTOCENTRUM SZOSTAK" Wanda Szostak, Paweł Szostak Spółka Cywilna - 2017-03-20 - Myślenice (małopolskie)
Docieracz-polerowacz
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sokółka (podlaskie)
objanie stelaży zdrewna obsługa prostych narzędzi , pomoc przy stolarzu, przygotowanie materiału
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Wieruszów (łódzkie)
nadzór nad obiektem przemysłowym, ewidencja pojazdów i ludzi, patrole na obiekcie
Solid Security Sp. z o.o. - 2019-07-24 - Bytom (śląskie)
Spawanie elementów stalowych
"WARMECH T.JAWORSKI, P.JAWORSKI SPÓŁKA JAWNA" - 2018-06-07 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie i wydawanie posiłóków kuchni polskiej. Dbanie o porządek w kuchni.
Hotel i Restauracja Małgorzata Gawrońska - 2016-06-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, księgowanie dochodów i wydatków budżetowych w układzie klasyfikacji budżetowej, sporządzanie sprawozdań miesięcznych , kwartalnych i innych ustalonych przepisami, sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki, prowadzenie ewidencji planu finansowego i jego zmian, kont syntetycznych i analitycznych, ksiąg środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, prowadzenie bieżącej analizy wykorzystania środków w stosunku do planu sporządzanie list płac oraz prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, przygotowywanie dokumentów ZUS w programie PŁATNIK, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, prowadzenie i realizacja finansowej części wniosków aplikacyjnych i rozliczeniowych projektów finansowanych ze środków UE
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LISKOWIE - 2019-04-02 - Lisków (wielkopolskie)
Samodzielna praca księgowa nad powierzonymi klientami, wsparcie merytoryczne dla zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Legionowo (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rachunków i gospodarki finansowej jednostkiwykonywanie dyspozycji srodkami finansowymidokonywanie wstepnej kontroli zgodnosci operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących oreracji gospodarczych i finansowychprowadzenie sprawozdawczości budżetowej, spraw płacowych, podatkowych i ubezpieczeniowychsporzadzanie wszelkich sprawozdańprowadzenie kontroli i współpraca w zakresie prowadzenia inwentaryzacjiprowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek materiałowych jednostki
Szkoła Podstawowa NR 6 IM. Armii Krajowej w Augustowie - 2016-01-20 - Augustów (podlaskie)
Wykonywanie badań z medycznej diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej i serologii grup krwi.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie - 2019-09-24 - Krasnystaw (lubelskie)
Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami. Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły. Podejmowanie z własnej inicjatywy prac służących wzorowej realizacji celów postawionych przed szkołą. Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych. Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą referenta ds.płac
SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.KARDYNAŁA ADAMA STEFANA SAPIEHY - 2017-05-17 - Bobrek (małopolskie)
Gipsowanie, malowanie, praca na budowie, płyty GK
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "SAN-MARC" FILIP MARCHELA - 2017-12-24 - Radzymin (mazowieckie)
Opieka w domu chorego na terenie powiatu olkuskiego
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-09-26 - Olkusz (małopolskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W BYSTRZYCY - 2017-06-02 - Bystrzyca (lubelskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Obsługa kelnerska gości.
Usługi Gastronomiczne Wynajem pokoi dla firm - 2015-12-02 - Cekanowo (mazowieckie)