GŁÓWNY KSIĘGOWY Gorzów Wielkopolski oferta pracy PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 25
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 473 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości Przedszkola Miejskiego nr 25 w Gorzowie Wlkp., wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie planów finansowych, sprawozdań GUS, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US, nadzorowanie całokształtu prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z księgowością, zadań wytyczonych przez organ prowadzący placówkę
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 25
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długosza 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości Przedszkola Miejskiego nr 25 w Gorzowie Wlkp., wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dot. operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie planów finansowych, sprawozdań GUS, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US, nadzorowanie całokształtu prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z księgowością, zadań wytyczonych przez organ prowadzący placówkę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 473 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 473 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: CERTYFIKAT KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs rachunkowości budżetowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomośc obsługi programów komputerowych w tym finansowo- księgowych[Umiejętność 1] : znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o fianansach publicznych, przepisy oświatowe i samorządowe,podatkowe, płacowe, ZUS
Nazwa pracodawcy: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 25
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Długosza 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : kont.osob.po kont.telef.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Długosza
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy ważna do: 03.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie porządku, czystości oraz estetyki na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. Zadania podstawowe:1) utrzymanie porządku i czystości na terenie jednostki w Legionowie;2) dbałość o estetykę terenów zielonych;3) zagospodarowanie terenów zielonych, ich organizacja i pielęgnacja.Zadania dodatkowe:1) przygotowywanie terenu, obiektów i sprzętu kwaterunkowego na potrzeby uroczystości i imprez organizowanych przez jednostkę;2) wymiana sprzętu kwaterunkowego w obiektach;3) usuwanie awarii i usterek maszyn oraz urządzeń będących na wyposażeniu sekcji.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-10-18 - Legionowo (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych z zakresu kosmetyki upiększającej tj. makijażu dziennego, wieczorowego, fantazyjnego, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej w uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych w tym manicure, pedicure, pielęgnowanie oprawy oczu, dekoltu, pielęgnowanie cery, usuwanie zbędnego owłosienia, wykonywanie masaży klasycznych, relaksacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu kwietniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-05-14 - Mieroszów (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji zgloszeń i wyrejestrowania pracowników do ZUS, sporządzanie sprawozdań do US. Przygotowanie deklaracji PFRON. Wypełnianie PIT 11. Prowadzenie ewidencji faktur.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Lubsko (lubuskie)
Wykonanie wszelkich prac zgodnie z przepisami prawa wyznaczającymi obowiązki głównych księgowych i z zasadami rachunkowości związanymi z działaniami Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, której jedynym Wspólnikiem jest Województwo Łódzkie. Do zadań Głównego księgowego należeć będzie w szczególności:•prowadzenia rachunkowości jednostki;•wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;•dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;•sprawy kadrowe i płacowe;•prowadzenie rozliczeń realizowanych projektów kulturalnych.
WYTWÓRNIA FILMÓW OŚWIATOWYCH SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe mechaniczne; Doświadczenie zawodowe; Niekaralność; Znajomość rys. technicznego; Uprawnienia MAG lub MIG; Spawanie pojazdów specjalnych; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice-Łabędy
Zakłady Mechaniczne BUMAR Łabędy SA - 2016-01-08 - Gliwice (śląskie)
praca na stanowisku głównego księgowego, możliwość sprawowania funkcji członka zarządu za dodatkowym wynagrodzeniem
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" GUMNISKA Z/S w Tarnowie - 2018-02-22 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa organizacji i administracji współpracy z zagranicą: umowy o współpracynaukowo-badawczaj, umowy o wymianie studencko-doktorskich z zagranicą. Organizacja pobytu gości z zagranicy. Oferta stypendialna DAAD. Sprawowanie funkcji koordynatorskich programu "ERASMUS +".
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Zamiatanie placu oraz chodnika, segregacja odpadów, awaryjne naprawy lub wymiania zamków, klamek, wykonywanie prac remontowo-modernizacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Stanowisko urzednicze, praca przy komputerze, praca siedząca, prowadzenie księgowości szkoły, kontakt z urzędami i innymi instytucjami współpracującymi.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 - 2016-09-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie rozrachunków,analiza rejestru VAT
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie księgowości SOSW nr 2 w Kaliszu.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 2 IM. PLUTONU GŁUCHONIEMYCH AK W KALISZU - 2017-09-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Sprzątanie lobby, łazienek, sal konferencyjnych
EVER GRUPA Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Jachranka (mazowieckie)
Rozbudowa działów;chemia profesionalna HoReCa i AFH,wprowadzenie sprzedaży,szkolenie,wymiana doświadczenia w pracy najlepiej na podobnym stanowisku
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "ALF" - KLOREK, MOSKALIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
kierowca cysterny
kontakt przez PUP - 2015-11-19 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa komory malarskiej,estetyczne malowanie detali, dbałość o sprzęt malarski
Remprodex Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Człuchów (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pleszew (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni.Odpowiedzialność za polskie standardy księgowości(sprawozdawczość finansowa i podatkowa),Sporządzanie wymaganych deklaracji do US, ZUS, GUS.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wspólny Dom" Góra - 2017-03-09 - Góra (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie planów finansowych insektoratu. Realizacja budżetu zgodnie z palnem finansowym. Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości. Obsługa bankowa inspektoratu. Realizacja zadań pokontrolnych. Opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz inspektoratu. Prowadzenie spraw zwiaznaych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego. Realizacja obowaiazków sprawozdawczych. Osoba bedzie kierowała zespołem do spraw administaracyjno-finansowych.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Tłuszcz (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Żabnica (śląskie)
prace magazynowe
WAWEL S.A. - 2018-01-23 - Dobczyce (małopolskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/5324Dokumenty należy złożyć do: 21.11.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-11-14 - Rybnik (śląskie)
Praca produkcyjna
kontakt przez OHP - 2017-11-16 - Brzeg (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne - ekonomia lub rachunkowość, staż pracy min. 3 lata, certyfikat księgowy lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Zespół Szkół nr 2 - 2017-06-07 - Reda (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki w oparciu o zasady rachunkowości
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kelnerki- podawanie posiłków, sprzątanie, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej.
PIZZERIA K2 - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)