GŁÓWNY KSIĘGOWY Kraków oferta pracy SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,- Sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych,- Sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości,- Bieżące monitorowanie i kontrola rozliczeń z ZUS, US, pracownikami oraz podmiotami zewnętrznymi,- Monitorowanie i kontrola operacji księgowych,- Monitorowanie, kontrola oraz wprowadzanie zmian w zakresie obiegu dokumentów,- Nadzór nad przestrzeganiem zasad określonych w polityce rachunkowości Spółki, opracowanie i wprowadzanie zmian w polityce rachunkowości Spółki,- Współpraca z biegłym rewidentem, bankami i instytucjami finansowymi,- Organizacja pracy Działu Księgowości i współpraca z przełożonymi z innymi działami Spółki.
Data publikacji: 2017-12-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,- Sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych,- Sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości,- Bieżące monitorowanie i kontrola rozliczeń z ZUS, US, pracownikami oraz podmiotami zewnętrznymi,- Monitorowanie i kontrola operacji księgowych,- Monitorowanie, kontrola oraz wprowadzanie zmian w zakresie obiegu dokumentów,- Nadzór nad przestrzeganiem zasad określonych w polityce rachunkowości Spółki, opracowanie i wprowadzanie zmian w polityce rachunkowości Spółki,- Współpraca z biegłym rewidentem, bankami i instytucjami finansowymi,- Organizacja pracy Działu Księgowości i współpraca z przełożonymi z innymi działami Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 8.30 - 17.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Data zakończenia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 lata doświadczenia zawodowego, certyfikat - kompetencje i umiejętności w zakresie pracy w zawodzie księgowego, uzyskanie kwalifikacji samodzielnego księgowego, dobra znajomość języka angielskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2017
Data dodania oferty pracy: 20.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2017
Podobne oferty pracy
praca zgodna z zawodem
Firma Produkcyjno-Handlowa Paweł Pawelec - 2016-11-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki, sporządzanie sprawozdań i deklaracji CIT, VAT, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych bilansów zysków i strat. Wymagane doświadczenie na stanowisku gł.księgowego min 2 lata
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-10-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie konfekcji damskiej
Kowalski Andrzej - P.P.H. "ANKAR" - 2015-12-01 - Koluszki (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości, Współpraca z bankami, urzędami, terminowe przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych, tworzenie bilansu rocznego, rozliczanie i uzgadnianie sald księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji księgowej.
IGLOMAK II Jolanta Pałęcka-Makulewicz i Dariusz Makulewicz Sp.J. - 2017-03-30 - Otmuchów (opolskie)
ochrona terenu budowy oraz powierzonego mienia
UMBRELLA Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu Płatnik. Obsługa programu Symfonia FK, e-Nowa. Rozliczanie podatkowe firm.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Gdańsk (pomorskie)
praca fizyczna, naprawa samochodów ciężarowych i autobusów
TIR SERWIS Sylwester Zając - 2018-01-05 - Baranów (mazowieckie)
Prowadzenie kursów języka angielskiego, dokumentowanie kursu, umowa zlecenie, 15-20 h w miesiącu.
Anna Piechota Szkoła Języków Obcych KONTAKT - 2018-07-18 - Jerzmanowice (małopolskie)
- Prowadzenie ewidencji księgowej; Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji; Prowadzenie dokumentacji z zakresu kadr.- Wynagrodzenie: 2500-4000 zł brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Następna umowa na czas określony - trzy lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub pokrewne. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości. Wymagana znajomość aktualnych zagadnień księgowych i podatkowych. Mile widziana znajomość programu INSERT. Kontakt osobisty (ul. Kosynierów 40B, 41-200 Sosnowiec) w godz.: 8:00-14:00 lub telefoniczny (tel.:537-499-990) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: ksiegowosc.astonpartner (at) onet.pl
ASTON PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Sosnowiec (śląskie)
Produkcja lodów, obsługa taśmy produkcyjnej oraz pakowanie.
HELA-PRIMA SP.Z O.O. - 2016-07-20 - Karczew (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej- pełna księgowość. Stanowisko samodzielne. Praca w INTERMARCHE w Kętach
DRONERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Kęty (małopolskie)
pielęgnacje oraz zakładanie ogrodów; wynagrodzenie 13zł/h
MILA PAULINA INO-OGRODY - 2017-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z zajmowanego stanowiska
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Ciechanowcu - 2018-02-23 - Ciechanowiec (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie i realizacja planów finansowych, ewidencja księgowa, sprawozdawczość, analizy finansowe, rozliczenia bankowe, naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracownikom przedszkola, prowadzenie dokumentacji podatkowej i ZUS.
Miejskie Przedszkole nr 13 im. Doroty Gellner w Siedlcach - 2017-05-22 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
CORRECT- K. Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2018-02-01 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Branża-chemia gospodarcza art.higieniczne,szykowanie towaruwg.określonych dokumentów,dostarczenie towaru do określonych punktów
P.P.H.U ALF KLOREK,MOSKALIK SPOŁKA JAWNA - 2018-01-30 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Sprzedawca
SKLEP "KAMA" - 2017-03-30 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Dbanie o czystość stoiska i ekspozycji; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Modlniczka (małopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości samorządowej instytucji kultury. Bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów.Bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów. Fakturowanie, kontrola płatności i wprowadzanie zleceń przelewu. Nadzór nad rozliczaniem podatków (VAT, CIT, PIT). Przygotowywanie rocznych sprawozdań i zestawień finansowych.
Polanowski Ośrodek Kultury i Sportu - 2017-06-09 - Polanów (zachodniopomorskie)
prasowanie bluzek damskich
Zakład Produkcji Odzieży "TORTEX" Sp.J. - 2016-04-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ekspozycja towaru, sprzedaż, obsługa klienta. Stoisko na zewnątrz.
Wyrób i Sprzedaż Biżuterii Barbara Moskal Zamość - 2017-04-03 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej i rachunkowości jednostki, współtworzenie projektu budżetu i bieżąca kontrola realizacji wydatków, opracowywanie rozliczeń i sprawozdań finansowych, kontrola obsługi szkoły z zakresu płac, ZUS, US, GUS.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Grębowie - 2018-03-27 - Grębów (podkarpackie)
Praca w drukarni
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chorzów (śląskie)
przygotowanie dań kuchni ukraińskiej i rosyjskiej
SUBITO Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Gastronomiczne Edyta Radomska - 2016-02-19 - Jarocin (wielkopolskie)
Kontakt z chińskimi dostawcami oraz klientami w celu realizacji zamówień. Prowadzenie rozmów handlowych w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Głuchołazy (opolskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie w zawodzie elektryk; uprawnienia SEP do 1 kV; zakres obowiązków: utrzymanie ruchu elektrycznego maszyn i urządzeń służących do drążenia wyrobisk podziemnych; praca w ruchu ciągłym na terenie woj. śląskiego;
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)