GŁÓWNY KSIĘGOWY Goczałkowice-Zdrój oferta pracy Zesp.Szkół Specj.przy Uzdrowisku WORR Goczalkowice-Zdrój
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 157 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości jednostki wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi dokonywanie wstępnejkontroli finansowej, opracowanie planów finansowych, opracowywanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych.
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Zesp.Szkół Specj.przy Uzdrowisku WORR Goczalkowice-Zdrój
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Uzdrowiskowa 49, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości jednostki wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi dokonywanie wstępnejkontroli finansowej, opracowanie planów finansowych, opracowywanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 157 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goczałkowice-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goczałkowice-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 157 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia głównego księgowego w jednostce budżetowej.
Nazwa pracodawcy:
Zesp.Szkół Specj.przy Uzdrowisku WORR Goczalkowice-Zdrój
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Uzdrowiskowa 49, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Goczałkowice-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goczałkowice-Zdrój
Ulica pracodawcy: Uzdrowiskowa
Numer budynku pracodawcy: 49
Profil działalności pracodawcy: szkoła specjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 02.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca87b73c85fe923805a57a277468ddff
Podobne oferty pracy
- obsługa kuchni,- przygotowanie posiłków dla podopiecznych ZOL
STACJA OPIEKI ZDROWOTNEJ CARITAS DIECEZJI LEGNICKIEJ Zakład opiekuńczo-leczniczy - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pomocnik piekarza
Piekarnia Łuba S.C. - 2017-10-23 - Januszowice (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
PHU Rawex Sp. J. Józef Rzeszutek, Mariusz Rzeszutek - 2016-09-05 - Mikołów (śląskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych, stylizacja i przedłużanie rzęs.
Studio Urody La-di-da Sylwia Ledzion - 2016-08-18 - Legionowo (mazowieckie)
utrzymanie czystości placów i dróg wewnętrznych, terenów zielonych, opróżnianie koszy na śmieci, wykonywanie niezbędnych drobnych napraw
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wymagany 3 letni staż pracy
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2016-03-01 - Siedlec (wielkopolskie)
obsługa gości hotelowych
WEGAFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
obsługa klientów,
Bałtycka Rybka Spółka Cywilna - 2016-08-11 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Prace tokarskie
PMP Rolls & Service Sp.z o.o. - 2018-11-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Naprawa i przeróbki odzieży.
Firma Handlowa "TOM"Tomasz Bielski - 2017-08-24 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami, prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami. Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły. Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami oraz przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki. Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych. Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników. Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nieprzekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym, planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły. Przygotowywanie dokumentów, współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły. Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki. Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki, sporządzanie rzetelnie i prawidłowo wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Terminowe dokonywanie przelewów bankowych, prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły,Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi. Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa na czas określony, planowany okres zatrudnienia 18.12.2017 r.-31.08.2018 r.
Szkoła Podstawowa w Ławszowej - 2017-11-23 - Ławszowa (dolnośląskie)
praca w kuchni, przygotowywanie posiłków
Bar Restauracja " U Chłopa " Lucyna Gniecka i Przemysław Gniecki - 2018-05-10 - Hrubieszów (lubelskie)
Pomoc w pracach kuchni, podstawowe gotowanie.
Balerion Investment Sp. z o.o. - 2019-03-25 - Kraków (małopolskie)
Serwisowanie klimatyzacji, wymiana opon, podstawowa diagnostyka i naprawy samochodów osobowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Krapkowice (opolskie)
Dokonywanie rezerwacji, meldowanie gości, rozliczanie pobytu,wystawianie faktur, dbanie o prawidłowy obieg informacji,Praca na recepcji w godz. 7-19/19-7.
WALWI Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Valor Sp. z o.o i Spółka spółka jawna - 2018-06-12 - Opole (opolskie)
pomoc personelowi medycznemu w przygotowywaniu dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Chorzów (śląskie)
sprzedaż okien, rolet, drzwi, obsługa klienta, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Augustów (podlaskie)
strzyżenie damsko-męskie, farbowanie, upięcia
Salon Fryzjesrski "U Zosi" Tuczępy - 2016-06-01 - Tuczępy (świętokrzyskie)
Brak danych
MTB Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Krępna (opolskie)
pakowanie i załadunek mebli, sprzętu AGD i armatury łazienkowej, przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie faktur
BELINI POLSKA Sp. z o. o. - 2016-03-16 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
obsługa klientów w punktach sprzedaży gastronimicznej obiektu, zapewnienie wysokiej jakości obsługi barmańskiej, przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w poszczególnych punktach sprzedaży, przestrzeganie norm i standardów HACCP
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2018-06-13 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
zgodny, praca na terenie Grudziądza, sprzątanie klatek schodowych, pomieszczeń biurowych, terenów zewnętrznych
Security&Cleaning System - 2018-11-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprawne kierowanie działem księgowości, właściwe wykonywanie zadań działu, prowadzenie rachunkowości placówki oraz gospodarki finansowej, analiza wykorzystania środków budżetowych i pozabudżetowych, przestrzeganie dyscypliny pracy działu, przeprowadzanie kontroli wewnętrznej, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-06-10 - Siedlce (mazowieckie)
praca jako magazynier w markecie w Białysmtoku
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Białystok (podlaskie)
codzienna obsługa pojazdu, prowadzenie pojazdu na terenie powiatu
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gorlice (małopolskie)
http://zsplubin.biposwiata.pl/cms/8159/ogloszenie_o_naborze
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W LUBINIE - 2018-01-22 - Lubin (dolnośląskie)
koordynowanie prac w zakresie logistyki odpadowej, sprawowanie kontroli na terenie zakładu nad częstotliwością wywożonych odpadów, sprawowanie kontroli nad podstawowymipojemnikami i ich opisywaniu, przygotowywanie dokumentów wywozowych
Remondis Sp.z o.o. - 2017-02-01 - Września (wielkopolskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
Realizacja transportu kontenerów morskich w promieniu do 200 km od Brzegu Dolnego. Bieżąca kontrola sprawności i stanu technicznego prowadzącego pojazdu. Osoby zainteresowane proszone sa o wysyłanie CV na adres e-mail: agnieszka.guszpit (at) pcc.eu
PCC INTERMODAL S.A. - 2017-11-15 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, przyjmowanie i pakowanie paczek, obsługa produktów reklamowych, przyjmowanie- wydawanie sprzętu fotrograficznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)