GŁÓWNY KSIĘGOWY Lubin oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W LUBINIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: http://zsplubin.biposwiata.pl/cms/8159/ogloszenie_o_naborze
Data publikacji: 2018-01-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W LUBINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 72, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
http://zsplubin.biposwiata.pl/cms/8159/ogloszenie_o_naborze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki (zapewnione wynagrodzenie minimalne)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły na temat oferty: http://zsplubin.biposwiata.pl/cms/8159/ogloszenie_o_naborze
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W LUBINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 72, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://zsplubin.biposwiata.pl/cms/8159/ogloszenie_o_naborze
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 05.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dań z wyrobów gotowych; sprzedaż lodów; obsługa kasy fiskalnej; obsługa klientów; utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Gieczno (łódzkie)
przewóz towarów na terenie Europy, dbanie o powierzony pojazd i jego wyposażenie oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem i kradzieżą
ERVIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-19 - Zambrów (podlaskie)
1) Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami. 2) Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami.3) Przestrzeganie i bieżące wprowadzanie w życie odpowiednich przepisów ustawowych (w szczególności ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych), przepisów Ministra Finansów, Ministra Edukacji Narodowej, Pracy i Polityki Socjalnej oraz zarządzeń Kuratora, władz samorządowych i Dyrektora szkoły.4) Podejmowanie z własnej inicjatywy prac służących wzorowej realizacji celów postawionych przed szkołą.5) Opracowywanie w oparciu o obowiązujące przepisy, wewnętrznych uregulowań w zakresie spraw finansowo-rachunkowych.6) Opracowywanie planów i budżetu zgodnie z przepisami i wskaźnikami dyrektywnymi.7) Przygotowywanie i przedstawianie przełożonym informacji o stanie finansów placówki.8) Terminowe sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych.9) Czuwanie nad całokształtem prac w zakresie rachunkowości oraz instruowanie w tym względzie pracowników.10) Analiza gospodarki finansowej placówki i dokonywanie wstępnej kontroli zgodności przeprowadzanych operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.11) Przestrzeganie dyscypliny finansowej przy realizacji budżetu, nie przekraczanie wydatków przewidzianych planem finansowym.12) Planowe realizowanie budżetu w zakresie wydatków szkoły.13) Instruowanie pracowników, przygotowywanie dokumentów, druków oraz współdziałanie w ramach komisji powołanych do okresowej kontroli składników majątkowych szkoły.14) Czuwanie nad właściwym gospodarowaniem i skuteczną ochroną mienia placówki, okresowe kontrolowanie i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych za to mienie.15) Niedopuszczanie do tworzenia nadmiernych zapasów albo zadłużeń finansowych placówki.16) Dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej, kontroli operacji gospodarczych placówki, stanowiących przedmiot księgowań.17) Badanie legalności, kompletności, rzetelności i prawidłowości wszystkich dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym: faktur, umów, dokumentów obrotu środkami pieniężnymi i składnikami rzeczowymi oraz dokumentów o charakterze rozliczeniowym.19) Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą referenta do spraw płac i kasjera.20) Terminowe dokonywanie przelewów bankowych.21) Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej działalności socjalno-bytowej szkoły.22) Wykorzystywanie, w zakresie wykonywanych zadań, programów komputerowych według zasad określonych przepisami ustawowymi.23) Zgodnie z potrzebami placówki wykonywanie prac zleconych przez Dyrektora szkoły. V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:- podanie o zatrudnienie,- curriculum vitae,- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zawartych w ofercie pracy, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018, poz. 1000), a także o przyjęciu do wiadomości, iż dane te w przypadku niewykorzystania w procesie rekrutacji ulegają zniszczeniu.Powyższe dokumenty należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Dunkowej do dnia 24.08.2018 r. do godziny 14.00. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z adnotacją: Nabór na stanowisko głównego księgowego. Aplikacje, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. VI. Inne informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać w Szkole Podstawowej w Dunkowej pod numerem telefonu: (71) 38 47 103.
Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 2018-08-13 - Dunkowa (dolnośląskie)
Obsługa gości hotelowych. Praca w sytemie 12/48
Janusz Andrzej Kaliniak Dom Handlowy-Hotel-Restauracja Janusz - 2016-10-11 - Siedlce (mazowieckie)
Główne obowiązki:prowadzenie rekrutacji młodzieży do hufca pracy, realizacja procesu wychowania zgodnie z ustalonym programem, pozyskiwanie pracodawców w celu zabezpieczenia praktycznej nauki zawodu dla uczestników hufca pracy, współpraca z rodzicami, opiekunami prawnymi, kuratorami uczestników, rozwijanie zainteresowań kulturalnych, rekreacyjno-sportowych, turystycznych i krajoznawczych wśród uczestników hufca pracy, przygotowanie uczestników do udziału w różnego rodzaju konkursach i imprezach kulturalnych i sportowych, stała kontrola i analiza wyników nauczania oraz szkolenia zawodowego podopiecznej młodzieży, wykonywanie innych zadań statutowych OHP zleconych przez przełożonych.Wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 29.12.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres z dopiskiem Rekrutacja do 11-12 HP. Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres e-mail: rekrutacja1.pwk (at) ohp.plProces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Złożonych dokumentów nie zwracamy.Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuliZgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r.poz. 1182, z późn. ze zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych i logistyki iprzez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy.Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. zamówień publicznych i logistyki.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-12-19 - Gdynia (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
nadzor nad wykonywanymi naprawami pojazdów kolejowych,organizacja i nadzór pracy podległych brygad
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Trzebinia (małopolskie)
spawanie form odlewniczych i wtryskowych-Naprawa form- czyszczenie form odlewniczych i wtryskowych-modyfikacja form w porozumieniu z przełożonym- rozwiązywanie bieżących problemów, napraw- wypełnianie raportów napraw- zgłaszani problemów przełożonemu-dbałość o narzędzia- utrzymanie stanowiska pracy w należytym porządku, praca w godz. 7-15/15-23/23-7
Neotech Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tułowice (opolskie)
Głowny Księgowy
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Choszcznie - 2017-01-27 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesów.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
-rozładunek towaru-załadunek towaru-transport wewnątrz zakładowy-przestrzeganie przepisów BHP i P.poż
Przedsiębiorstwo Drzewne "JAWOR" - 2017-05-22 - Pieszyce (dolnośląskie)
Deklaracje PIT i PEFRON,miesięczne, kwartalne oraz roczne raporty GUS i NBP,wsparcie dla Kontrolera Finansów w przygotowaniu sprawozdań finansowych i audytów rocznych,przygotowanie szczegółowych raportów przychodów i rozchodów,zapewnienie faktur dostawcom i robienie kopii zapasowych dokumentacji, ręczne przygotowywanie faktur, zapewnienie lub zmiana kodowania faktur dostawców, konta przedpałacowe - rozwiązywanie problemów
LEASING TEAM Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Duchnice (mazowieckie)
Szwaczka
PRZEDS.PRODUKCYJNO-HANDLOWE JANEX ZAKŁ.PROD.ODZIEŻY JAN PRZYBYSŁAWSKI - 2018-01-16 - Opatówek (wielkopolskie)
jw
Kosmetyczno - Lekarska Spółdzielnia Pracy IZIS - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
kierowca samochodu ciężarowego typu wywrotka w firmie budowlanej
ABM MAJSTER - BUD S.C. Bogusław i Mirosław Małysz - 2017-04-26 - Studzienice (śląskie)
wypiekanie oraz pakowanie pieczywa w iklości 2200 szt.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Jeziorko (świętokrzyskie)
Mile widziane doświadczenie lub możliwość przyuczenia do zawodu.Praca w godz.7:30-15:30
Zakład Sprzętu Ortopedycznego i Rehabilitacyjnego KORFANTÓW - 2016-08-09 - Korfantów (opolskie)
Prowadzenie spraw księgowych. Kontakt tel. 41 35 35 027
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Zieliński" w Rakowie, ul. Klasztorna 27A,26-035 Raków - 2016-02-12 - Raków (świętokrzyskie)
Prowadzenie pełnej księgowości
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Grajewo (podlaskie)
Współpraca z działem rekrutaci przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu. Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych koordynatorów ds. procesu.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
-wykonywanie prostych powtarzalnych czynności montażu podzespołów lub wyrobów gotowych- ręczne sortowanie produktów lub komponentów
DG KADRY Marek Dardas - 2017-09-27 - Trzebicz (lubuskie)
Wykonywanie pomiarów i analiz fizyko-chemicznych oraz mikrobiologicznych.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy budowie sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie województwa mazowieckiego
PPUH "GAW-BUD" Eugeniusz Gawor - 2018-09-12 - Łosice (mazowieckie)
utrzymanie czystości na powierzonym obiekcie zgodnie z harmonogramem, bieżące utrzymywanie powierzonego sprzętu, współpraca z zespołem.
MS SOLUTIONS - 2017-03-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; wymagane doświadczenie zawodowe; mile widziane prawo jazdy kat. B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice;
GOLD MAJSTER FIRMA WIELOBRANŻOWA MAREK DYŃSKI - 2018-05-18 - Gliwice (śląskie)
obsługa księgowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-02-14 - Poznań (wielkopolskie)
m.in. obsługa TREZORa oraz programu ProgMan
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gostyniu - 2018-01-04 - Gostyń (wielkopolskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2018), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
"BAZA" MATERIAŁY BUDOWLANE I USŁUGI STANISŁAW GRACZYK - 2018-07-13 - Słońsk (lubuskie)
Wymiana opon, naprawa ogumienia
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów w zakresie balneologii i fizjoterapii, wykonywanie masażu leczniczego z użyciem borowiny; praca w godz. 7-14.35; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-14
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-03-10 - Ustka (pomorskie)