GŁÓWNY KSIĘGOWY (1/2 ETATU) Głuchów oferta pracy ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: do 1 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad księgowością firmy, przygotowywanie deklaracji, VAT
Data publikacji: 2017-01-19
Lokalizacja: Głuchów (podkarpackie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-100 Głuchów 569, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad księgowością firmy, przygotowywanie deklaracji, VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagany staz pracy w zawodzie
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-100 Głuchów 569, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głuchów
Numer budynku pracodawcy: 569
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie planów finansowych szkoły, prowadzenie pełnej ksiegowości placowki, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych, naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT-&, PIT-4R)
GIMNAZJUM W WIĄCZYNIU DOLNYM - 2017-05-10 - Wiączyń Dolny (łódzkie)
Opracowywanie planów finansowych insektoratu. Realizacja budżetu zgodnie z palnem finansowym. Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości. Obsługa bankowa inspektoratu. Realizacja zadań pokontrolnych. Opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz inspektoratu. Prowadzenie spraw zwiaznaych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego. Realizacja obowaiazków sprawozdawczych. Osoba bedzie kierowała zespołem do spraw administaracyjno-finansowych.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
malowanie wyrobów pistoletem w kabinie malarskiej, śrutowanie detali w komorze za pomocą śrutu
REMONTOWA HYDRAULIC SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Prabuty (pomorskie)
praca w zakładzie przetwórstwa rybnego
PPHU Larus - Krzysztof Adamkiewicz - 2016-06-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
Dino Polska S.A. - 2018-07-24 - Gorzyce (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, centrali telefonicznej, poczty e-mail / nabór staż RM.30+
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pabianice (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Chojnów (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie obuwniczym.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowości Centrum Kultury, sporządzanie planu finansowegom sprawozdań, sporzadzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji kultury, naliczanie wynagrodzeń i pochodnych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Świeszyno (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. prowadzenie rachunkowości jednostki: ustalenie polityki rachunkowości; okresowe ustalenie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów; prowadzenie ewidencji środków trwałych; wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego; kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych poprzez dekretację polegająca na wskazaniu w jakich urządzeniach księgowych, na jakich kontach oraz pod jaką datą należy zaewidencjonować operację gospodarczą opisaną w dokumencie księgowym; dokonywanie zapisów księgowych w urządzeniach księgowych ewidencji syntetycznej, analitycznej i szczegółowej, sporządzanie zestawień obrotów i sald poszczególnych urządzeń księgowych i ich uzgadnianie; sporządzenie sprawozdań budżetowych, finansowych, statystycznych; gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą; zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez placówkę, w tym przestrzeganie ustawy - Prawo zamówień publicznych;2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi: wykonywanie płatności gotówką lub przelewem na podstawie dyspozycji kierownika;3. dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;4. opracowywanie rocznych harmonogramów środków i miesięcznych zapotrzebowań na środki oraz bieżące monitorowanie ich realizacji, przygotowywanie propozycji zmian w harmonogramach wydatków oraz w zapotrzebowaniach miesięcznych na środki finansowe; 5. przygotowywanie projektów planów finansowych jednostki i wszelkich zmian w planach dochodów i wydatków w ciągu roku, występowanie do dyrektora z wnioskiem w sprawie zmian w planie finansowym, bieżąca analiza realizacji dochodów i wydatków;6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych do zasad rachunkowości;7. terminowe i zgodne z przepisami wykonywanie obowiązków pracodawcy i płatnika wobec ZUS-u, US oraz innych instytucji, naliczenie i ewidencja wynagrodzeń dotyczących pracowników samorządowych i oświatowych;8. prowadzenie i rozliczanie ZFŚS;9. wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydawanych przez dyrektora jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego;10. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.Link do ogłoszenia: http://www.p25.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/36/253?o=tp1&e=s|253
Przedszkole Nr 25 - 2016-08-11 - Zabrze (śląskie)
I. Zna, stosuje i przestrzega: a) Przepisów dotyczących pracowników oświaty jednostek budżetowych oraz wydanych na jej podstawie przepisów szczegółowych, b) Innych przepisów i norm, instrukcji i zasad związanych z zajmowanym stanowiskiem. II. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Prowadzi rachunkowość jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającymi zwłaszcza na: a) sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegi i archiwizowaniu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający: * właściwy przebieg operacji gospodarczych, * ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki ,b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniem księgowości analitycznej i syntetycznej wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej, w sposób umożliwiający: * terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,* sporządzanie sprawozdań finansowych wedle określonych standardów,* przygotowanie niestandardowych raportów na potrzeby Urzędu Miasta,* nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,* kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK),* nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzi gospodarkę finansową jednostki zgodnie z obowiązującymi zasadami, a zwłaszcza : a) wykonuje dyspozycje środkami pieniężnymi, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi, będącymi w dyspozycji jednostki, b) przestrzega zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,c) rozlicza zaliczki udzielane pracownikom, d) sporządza i rozlicza spisy z natury ( inwentaryzacje) księgozbiorów, przedmiotów nietrwałych i środków trwałych, e) sporządza roczny wykaz pracowników uprawnionych do ZFN i nalicza nagrody, f) dokonuje rocznych rozliczeń podatku dochodowego pracowników, g) prowadzi księgowość analityczną i syntetyczną funduszu socjalnego 3. Analizuje wykorzystanie środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji jednostki. 4. Dokonuje w ramach kontroli wewnętrznej: a) wstępnej, bieżącej i następnej kontroli (wewnętrznej) w zakresie powierzonych obowiązków. 5. Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych, wydanych przez Kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji. 6. Opracowuje zbiorcze sprawozdania z wykonywania budżetu. 7. Prowadzi ubezpieczenia grupowe. 8. Sporządza deklaracje podatku dochodowego, VAT, składek ZUS i FP 9. Wykonuje określenia trybu, wg którego mają być wykonywane przez inne służby prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej.
INSPEKTORAT EDUKACJI I SPORTU URZĘDU MIASTA KOWAL - 2017-03-29 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
Mile są widziane młode osoby chcące uczyć się zawodu.-Demontaż i montaż remontowanych maszyn,- Wykonywanie detali według wzoru lub rysunku,- Pasowanie części,- Weryfikacja części.
MultiMasz Szlifierki spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie na terenie gminy, wykonywanie drobnych remontów
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Biały Dunajec (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i sektora micro przedsiębiorstw, profesjonalna obsłiuga, prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowych, realizacja indywidulanych planów sprzedażowych oraz nadzór nad realizacją planów pozostałych doradców, aktywne wsparcie i motywowanie doradców, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów Banku, nadzór nad prawidłowym funcjonowaniu placówki; min.roczne doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klienta; mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
POŚREDNICTWO FINANSOWE URSZULA BOCHENEK - 2017-06-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zasadnicze zawodowe, znajomość branży (transport drogowy w UE, Europie Wschodniej), uprawnienia: prawo jazdy kat. C+E, przewóz rzeczy, świadectwo kwalifikacji, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata w transporcie międzynarodowym, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielskiego - poziom b. dobry. Ogólny zakres obowiązków: planowanie tras przejazdu, kierowanie samochodem, nadzorowanie załadunku i rozładunku, prowadzenie dokumentacji przewozu, transport drogowy towarów: Polska, UE, Europa Wschodnia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lublin (lubelskie)
programowanie CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-06-17 - Marciszów (dolnośląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Przygotowanie korespondencji do wysyłki i inne
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rachunkowości ośrodka (więcej inf. na str. www.mow-samostrzel.pl w zakł: BIP, ogłoszenia o naborze)
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Samostrzelu - 2018-02-22 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie bądź wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, organizacja pracy własnej, samodzielność, obsługa komputera, mile widziana znajomość języków obcych, czynne prawo jazdy kat B, wysoki stopień zaangażowania w wykonywane obowiązki.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku.
Mech-Rol-Plast Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie surowców piekarskich do procesu produkcyjnego oraz dostosowanie receptur, sporządzanie ciast,wypiek.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Zdzieszowice - 2017-10-31 - Rozwadza (opolskie)
malowanie, przygotowywanie różnych podłoży pod malowanie. Przygotowywanie gruntów farb obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń, malowanie elementów ozdobnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Słomniki (małopolskie)
obsługa klienta, uzupełnianie towaru w sklepieOferta pracy również dla osób niepełnosprawnych - 1 stanowisko
CCC S.A. w Polkowicach - 2016-11-02 - Rzgów (łódzkie)
dostarczanie korespondencji, przekazów pieniężnych, sprzedaż usług i towarów, aktualizacja danych dotyczących rejonu
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-01 - Mosina (wielkopolskie)
KONTAKT Z KLIENTEM ANGLOJĘZYCZNYM ORAZ TURECKOJĘZYCZNYM, KONTAKT Z DZIAŁEM FINANSOWYM BSH Z SIEDZIBĄ W TURCJI, WERYFIKACJA FAKTUR W PROGRAMIE SMARTFIX VERIFIER, KSIĘGOWANIE FAKTUR OD DOSTAWCÓW ZAGRANICZNYCH, TWORZENIE I AKTUALIZACJA DANYCH ZAGRANICZNYCH DOSTAWCÓW, PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚC DLA DOSTAWCÓW Z RYNKU TURECKIEGO.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn: formierskich, szlifierek, oczyszczarek. Praca w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00
ANDORIA - MOT Sp. z.o.o. - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)