GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU
Wynagrodzenie: 9 500 - 24 239 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowisko koordynator ds. procesu, udzielanie informacji członkom zespołu, koordynowanie współpracy z innymi działami w celu uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych koordynatorów ds. procesu
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowisko koordynator ds. procesu, udzielanie informacji członkom zespołu, koordynowanie współpracy z innymi działami w celu uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych koordynatorów ds. procesu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 9 500 - 24 239 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 9500-24239 pln brutto w zależności od doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Data zakończenia pracy: 06.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, 8 lat doświadczenia w IT, znajomość domeny biznesu, znajomość cyklu życia rozwoju oprogramowania, ogólna wiedza z zakresu infrastruktury IT, analiza danych, doświadczenie i eksploatacja danych, umiejętność w zarządzaniu projektami, podstawowa znajomość języka SQL, praktyczna znajomość ITIL, doświadczenie w zakresie analizy danych
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Podobne oferty pracy
praca operatora koparko - ładowarki
Sp. z o.o Hydrotechnika Górska - 2018-04-23 - Wilkowice (śląskie)
obsługa żurawia kołowego
WOLF- Hydraulika Siłowa Krzysztof Wilczewski - 2016-02-15 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw.
Wydawnictwo "ARKA" Roman Romejko - 2017-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku głównej księgowej
BIESZCZADZKI BANK SPÓŁDZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2016-04-29 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Łączenie elementów metodą: 135 MAG
GI Group Sp. z o.o. - 2015-12-14 - Płock (mazowieckie)
załadunek i przeładunek towarów
PUH AGROSTOP Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Kobylany (lubelskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu.Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Dbanie o właściwy obieg dokumentów.Kontakt z instytucjami i Klientami firmyZarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura.Współpraca z działem księgowości.Kontakt z pracodawcą: KSIEGOWOSC (at) TKMRP.PLInformacja o ofercie w slai E.
TKM RRECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-01-29 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Umiejętność doboru sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego do potrzeb klientów, umiejętność obsługi komputera, doradztwo w zakresie doboru sprzętu medycznego
VITALIS PLUS Tomasz Kubiak - 2016-12-16 - Sieradz (łódzkie)
obsługa księgowa
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracowitość, sumienność, doświadczenie przy robotach elewacyjnych, umiejętność pracy w zespole. Praca jednozmianowa na czas nieokreślony, na cały etat w godz 8-16. Praca wykonywana będzie na terenie całego kraju. Wymagania pracodawcy: min. 2 lata doświadczenia zawodowego, wykształcenie zawodowe (dodatkowo). Kontakt z pracodawcą: Andrzej Orlecki tel. 602 25 50 94 email: orlecki (at) stucco.com.pl
STUCCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-22 - Banino (pomorskie)
Wspomaganie nauczyciela w procesie dydaktycznym poprzez pracę z dzieckiem posiadającym orzeczenie o kształceniu specjalnym.
Szkoła Podstawowa im. księcia Barnima I w Żabnicy - 2017-11-28 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Jazda samochodem ciężarowym z naczepą, sporządzanie sprawozdań w j. rosyjskim i ukraińskim. Kontakt z dyspozytorami w ww. językach.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
- zbiór ogórka i pomidora,- pielęgnacja roślin.
GOSPODARSTWO SZKLARNIOWE LEONÓW SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Niemce (lubelskie)
- prowadzenie rachunkowości Nadarzyńskiego Osrodka Kultury- dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi- sporządzanie listy płac- sporządzanie deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS- dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych oraz gospodarki finansowej- sporządzanie rocznych planów finansowych- sporządzanie sprawozdań finansowychNienormowany czas pracy.Umowa na okres próbny.
Nadarzyński Ośrodek Kultury - 2018-04-05 - Nadarzyn (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-12
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ''Piekiełko'' Krzysztof Powałka - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych i obsługa urządzeń biurowych, tłumaczenie korespondencji pisemnej z/na j. angielski, wpsracie organizacyjne przy realizacji inicjatyw w ramach członkostwa Gdyni w organizacjach międzynarodowych, przygotowywanie projektów pism okolicznościowych do przedstawicieli korpusu, wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Do zakresu obowiązków głównego księgowego będzie należało m.in.:1. Zapewnienie prawidłowości rozliczeń budżetowych, w tym m.in.: dotacji podmiotowej oraz celowych, podatków, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów dotacyjnych.2. Zapewnienie prawidłowej działalności finansowo-księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wyceny majątku zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o muzeach oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.3. Prowadzenie gospodarki finansowej Muzeum na podstawie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, w tym m.in.:a) sporządzanie planów i sprawozdań budżetowych;b) odpowiedzialność za realizację przyjętego planu budżetu;c) odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń podatkowych;d) odpowiedzialność za prawidłowość naliczania zobowiązań w ramach osobowego oraz bezosobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, PDOF;e) odpowiedzialność za aktualizowanie planu kont oraz zasad rachunkowości zgodnie z określonymi przepisami i standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym;f) odpowiedzialność za dyspozycję środkami pieniężnymi;g) odpowiedzialność za kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.5. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych.6. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym.7. Nadzór nad finansową organizacją wewnętrzną Muzeum.8. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.9. Realizacja procedur kontroli zarządczej.
Muzeum im. "ORŁA BIAŁEGO" - 2017-01-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
cięcie niepotrzebnych kartonów, składanie ich i wywożenie do kontenera na makulaturę, zamiatania hali
Przedsiębiorstwo Handlowe PROFAST Majek, Stachecki, Woś, Spółka Jawna - 2018-04-12 - Komorniki (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC), raportowanie do US, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie raportów, nadzór nad dokumentacją, monitorowanie na bieżąco zmian w przepisach podatkowych, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Olszańska Spółka Produkcji Ogólnorolnej Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Oleszna (dolnośląskie)
- rozwożenie pieczywa
PIEKARNIA "WITEK" U.J. Hecold, Grodzisk - 2017-07-31 - Grodzisk (podlaskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych według wyznaczonego harmonogramu na obiekcie
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Głogów (dolnośląskie)
nadzór nad księgowością firmy, przygotowywanie deklaracji, VAT
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "GOLMEB" GOLONKA SŁAWOMIR W GŁUCHOWIE - 2017-01-19 - Głuchów (podkarpackie)
obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie zamówień, eksponowanie towaru
Cukiernia - Piekarnia Jacek Romanowski Spółka Jawna - 2017-10-26 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przewóz materiałów samochodami dostawczymi
" MARROM-ENERGIA" Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Radom (mazowieckie)
Wykonywanie czynności ewidencyjnych.Analiza danych produkcyjnych.Sporządzanie raportów produkcyjnych.Pracodawca zapewnia przeszkolenie.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Ropczyce (podkarpackie)
wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych i w ustawe o rachunkowości, prowadzenie spraw placowych i ubezpieczeń spolecznych, rozliczanie środków finansowych, projektów realizowanych ze środków zewnętrznych
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-03-02 - Supraśl (podlaskie)
naprawa systemów uzdatniania wody basenowej, instalacja nowych rurociągów, montaż urządzeń kontrolno - pomiarowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)
Doradztwo w wyborze towaru z zakresu AGD/RTV/IT, kompleksowa obsługa klienta według standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowe.
Terg S.A - 2018-06-27 - Suwałki (podlaskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Warszawa (mazowieckie)