GŁÓWNY KSIĘGOWY Skarżysko-Kamienna oferta pracy Muzeum im. "ORŁA BIAŁEGO"
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 1 500 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zakresu obowiązków głównego księgowego będzie należało m.in.:1. Zapewnienie prawidłowości rozliczeń budżetowych, w tym m.in.: dotacji podmiotowej oraz celowych, podatków, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów dotacyjnych.2. Zapewnienie prawidłowej działalności finansowo-księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wyceny majątku zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o muzeach oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.3. Prowadzenie gospodarki finansowej Muzeum na podstawie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, w tym m.in.:a) sporządzanie planów i sprawozdań budżetowych;b) odpowiedzialność za realizację przyjętego planu budżetu;c) odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń podatkowych;d) odpowiedzialność za prawidłowość naliczania zobowiązań w ramach osobowego oraz bezosobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, PDOF;e) odpowiedzialność za aktualizowanie planu kont oraz zasad rachunkowości zgodnie z określonymi przepisami i standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym;f) odpowiedzialność za dyspozycję środkami pieniężnymi;g) odpowiedzialność za kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.5. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych.6. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym.7. Nadzór nad finansową organizacją wewnętrzną Muzeum.8. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.9. Realizacja procedur kontroli zarządczej.
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: Muzeum im. "ORŁA BIAŁEGO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zakresu obowiązków głównego księgowego będzie należało m.in.:1. Zapewnienie prawidłowości rozliczeń budżetowych, w tym m.in.: dotacji podmiotowej oraz celowych, podatków, zobowiązań ZUS i podatkowych, rozliczenia projektów dotacyjnych.2. Zapewnienie prawidłowej działalności finansowo-księgowej, rozliczeń majątkowych oraz wyceny majątku zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o muzeach oraz ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.3. Prowadzenie gospodarki finansowej Muzeum na podstawie ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, w tym m.in.:a) sporządzanie planów i sprawozdań budżetowych;b) odpowiedzialność za realizację przyjętego planu budżetu;c) odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń podatkowych;d) odpowiedzialność za prawidłowość naliczania zobowiązań w ramach osobowego oraz bezosobowego funduszu płac, ZFŚS, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego, PDOF;e) odpowiedzialność za aktualizowanie planu kont oraz zasad rachunkowości zgodnie z określonymi przepisami i standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym;f) odpowiedzialność za dyspozycję środkami pieniężnymi;g) odpowiedzialność za kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.4. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.5. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych.6. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym.7. Nadzór nad finansową organizacją wewnętrzną Muzeum.8. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.9. Realizacja procedur kontroli zarządczej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do negocjacji (po okresie próbnym możliwość umowy na czas nieokreślony)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet);2. Znajomość obsługi programu Płatnik;3. Znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w instytucjach kultury, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej;4. Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;5. Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych;6. Umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;7. Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;8. Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;9. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w instytucji kultury oraz umiejętność obsługi programu ERP Optima.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Muzeum im. "ORŁA BIAŁEGO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Słoneczna 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV oraz list motywacyjny;2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje;3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;4. Oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydata aktualne zaświadczenie z KRK); 5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: skarżyski
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Adres strony pracodawcy: http://muzeum.skarzysko.pl
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 90
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 23.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków, sprzedaż produktów, prace magazynowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń i sprzętów, inne prace zlecone
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
1)Prowadzenie rachunkowości jenostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3)Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,4)Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonanie,5)Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,6)Dokonywanie wstępnej kontroli zgodnosci operacji finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospdarczych i finansowych,7)Prowadzenie ewidencji systetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,8)Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,9)Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,10)Kontrola prawidłwości stosowania inwentaryzacji przeprowadzonej w jednostce (wycena i rozliczenie inwentaryzacji),11)Nadzór nad naliczeniem i wypłata wynagrodzeń oraz nad terminowym naliczaniem i odprowadzeniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy,12)Zapewnienie terminowego rozliczania należności,13)Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą zapewnienie terminowego rozliczania należności,14)Odpowiedzialnośc za całokształt prac związanych z dziłnością finansowo-księgową jednostki
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-09-01 - Karolewo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie elementów do malowania, prace porządkoweDEKL. ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 6 M-CY
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie mieszkań na terenie Krakowa
TIDY UP Marlena Kraska - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)
praca na programie OPTIMA
WELDING TECHNOLOGY Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2017-09-14 - Tarnów (małopolskie)
Wkładanie towaru, obsługa kasy, sprzątanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
tworzenie i obsługa stron internetowych,praca z różnymi rodzajami aplikacjami inernetowymi,projektowanie grafiki na potrzeby firmowych stron inernetowych ,tworzenie projektów graficznych na potrzeby komunikacji w internecie,projektowanie i przygotowywanie materiałów graficznych do druku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
holowanie i naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ładzice (łódzkie)
sprzątanie klatek schodowych w blokach oraz terenu zewnętrzengo w Fordonie
"ECO-PROFESIONAL" S.C. ROMAN KUGLER GRZEGORZ WIŚNIEWSKI - 2016-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków tureckich typu kebeb, ryż turecki, mięso, zupy tureckie
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-12 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie dostaw, rozkładanie produktów na regały, przygotowywanie towaru do wywozu na postawie dokumentów magazynowych, załadunki, dostawa towaru do klienta
P.P.H.U. "LECH" L. BARTOSIK, A. BARTOSIK, M. BARTOSIK SPÓŁKA JAWNA Wolsztyn - 2016-09-19 - Karpicko (wielkopolskie)
Pomoc przy lakierowaniu autokarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Martex - Biuro Podróży Krajowych i Międzynarodowych Przewozów Kruszyński Józef - 2016-03-18 - Dębie (opolskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem osób korzystających z basenów, dbanie o powierzony sprzęt ratowniczy.Praca na umowę zlecenie, 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjnosc w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
nadzór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarządzania jakością oraz tworzenie nowej dokumentacji
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
Obsługa maszyn CNC
Heksar Spółka z o.o. - 2018-08-27 - Płock (mazowieckie)
Obsługa księgowa biblioteki. Godziny pracy do uzgodnienia.
Gminna Biblioteka Publiczna w Osiecznicy - 2018-03-15 - Osiecznica (dolnośląskie)
Poszukujemy osoby chcącej współpracować z uczniami, których pasją jest sport.
Szkoła Mistrzpstwa Sportowego im. Kazimierza Górskiego - 2018-09-11 - Łódź (łódzkie)
oferta w ramach robót publicznych: prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Pakowanie , czyności pomocnicze w magazynie
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-08 - Stryków (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu , prowadzenie rejestru korespondencji , obsługa centrali telefonicznej , przyjmownaie interesantów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Danex" sp. z o.o. sp.k. - 2016-10-19 - Rosko (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie ewidencji firmowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów i sprawozdań
AXAN Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Bielany-Jarosławy (mazowieckie)
dobierając odpowiednie przewody, osprzęt instalacyjny, elektryczne urządzenia rozdzielcze i zabezpieczające niskiego napięcia lub remontuje, konserwuje instalacje istniejące, posługując się typowymi narzędziami elektromonterskimi, elektrycznymi przenośnymi przyrządami pomiarowymi oraz zapewniając odpowiednie warunki eksploatacji instalacji i elektrycznych urządzeń odbiorczych. Zadania zawodowe: wykonywanie różnego typu instalacji elektrycznych na budowach, w budynkach od przyłączy: kucie bruzd w ścianach, przebijanie otworów w stropach, układanie i łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną;wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych instalacji elektrycznych, a także dobieranie odpowiednich przekrojów i typów przewodów przy przebudowie instalacji, instalowaniu dodatkowych punktów zasilania odbiorników typu oświetleniowego i siłowego;diagnozowanie stanu technicznego instalacji na podstawie oględzin i pomiarów elektrycznych stanu izolacji, rezystancji liniowych oraz skuteczności pracy przewodu neutralnego w punktach zasilania urządzeń elektrycznych;diagnozowanie, wyszukiwanie i wykrywanie uszkodzeń instalacji elektrycznych oraz dobieranie odpowiednich zabezpieczeń w obwodach oświetleniowych i siłowych;montowanie ruchomych instalacji jedno- i trójfazowych;montowanie rozdzielnic niskiego napięcia, tablic rozdzielczych oraz liczników energii elektrycznej;montowanie oraz instalowanie różnego typu opraw oświetleniowych oraz ich konserwację;diagnozowanie, wyszukiwanie i wykrywanie uszkodzeń silników elektrycznych oraz przeprowadzanie okresowych zabiegów konserwacyjnych;wykonywanie pomiarów diagnostycznych instalacji elektrycznych oraz rezystancji uziemień;instalowanie lub demontowanie prostych, nieprzenośnych urządzeń elektrycznych małej i średniej mocy. Dodatkowe zadania zawodowe: po przeszkoleniu praca na stanowisku elektryka zakładowego, wykonującego prace konserwacyjno-naprawcze typowych instalacji elektrycznych oświetleniowych i siłowych, a także instalacji specjalnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
prace przy układaniu kostki brukowej, chodników, praca przy zieleni.
GREEN PROJEKT ANDRZEJ KAIM USTRZYKI DOLNE - 2017-08-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji pieniężnych
Gminny Ośrodek Kultury w Komornikach - 2018-03-20 - Komorniki (wielkopolskie)