GŁÓWNY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: do 17 160 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.praca wgodz. 8-16
Data publikacji: 2020-06-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Muchoborska 8, 54-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.praca wgodz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 17 160 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 17 160 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, jęz. angielski 10 latmin. 10 lat doświadczenia w branży ITBiegła znajomość pakietu MS Office i Lotus Notes, certyfikat Architect Proffesion Cert - Level 3 TL
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 10
Nazwa pracodawcy:
IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8942978709
danePracodawcy_regon: 021027190
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Muchoborska 8, 54-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Muchoborska
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 30.06.2020
Oferta pracy ważna do: 21.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0039b3cf33b49b928d60341039daf905
Podobne oferty pracy
Naprawa maszyn produkcyjnych
METCHEM KALISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Usuwanie usterek oprogramowania poprzez systematyczne testowanie w celu rozwoju, zastosowania i utrzymania standardów jakości produktów, rozwój, modyfikacja oraz egzekwowanie planów testowania oprogramowania, analiza i opis standardów i procedur testowania, prowadzenie dokumentacji wyników testów w celu usunięcia usterek i modyfikacji oprogramowania. Analiza wyników testów w celu zapewnienia prawidłowej funkcjonalności sytemu, ocena przyczyn problemów i niepowodzeń oraz rekomendacja dzialań naprawczych.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
odziez robocza
Magdalena Świerzewska GRAND SERVICE - 2016-11-22 - Gródek (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Wołomin (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych i remontowych zgodnie z zawodem
ŁUKASIK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
POCZTA POLSKA S. A. Centrum Obsługi Finansowej - 2018-04-25 - Żyrardów (mazowieckie)
- przygotowanie kleju do sklejania listw,- sortowanie i układanie listw,- prowadzenie procesu sklejania,- sklejanie płyt stolarskich,
Hent Sp. z o.o. - 2019-10-29 - Orzechowo (wielkopolskie)
plecenie i wyszywanie lubianek, skrzynek
Zakład Produkcyjno-Handlowy "WALPAK" Waldemar Gorzkowski - 2017-03-17 - Płóczki Górne (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie pomiarów dozymetrycznych,skażeń promieniotwórczych żywności, pól elektromagnetycznych,opracowywanie wyników badań, współpraca z przedstawicielami PSSE woj. małopolskiego,dostarczanie próbek do badań, udział w procesach walidacji,
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
Administrowanie budynkami spółdzielni mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- planowanie pracy kierowców- nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zadań- wstępna weryfikacja kart drogowych- kontrola zgodności dokumentacji pojazdów z zezwoleniami- planowanie napraw bieżącychi obsług technicznych- formułowanie wniosków dot poprawy organizacji pracypoczątkowo um. na okres próbny docelowo czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Nadzór nad gospodarką finansową, rachunkowością i ewidencją majątku zgodnie z ustawą o rachunkowości.2. Gospodarowanie środkami publicznymi zgodnie z ustawą o finansach publicznych.3. Dostarczanie Dyrektorowi danych niezbędnych do planowania działalności OK.4. Prowadzenie rachunkowości jednostki i ksiąg rachunkowych Ośrodka Kultury na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez Dyrektora OK.5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowych Ośrodka Kultury.6. Terminowe rozliczanie zobowiązań i należności.7. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej komputerowo.8. Organizowanie obiegu i kontroli dokumentów finansowych i księgowych.9. Rzetelne i terminowe sporządzanie bilansu i innych sprawozdań finansowych, budżetowych, księgowych.10. Przechowywanie i zabezpieczenie dowodów księgowych oraz ich archiwizacja zgodnie z przepisami.11. Organizowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie:a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym OKb) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych OK.12. Sporządzanie finansowych sprawozdań statystycznych.13. Opracowywanie projektu dokumentacji opisującej politykę rachunkowości (m.in. plan kont, instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcja inwentaryzacyjna, kasowa itp.). 14. Informowanie Dyrektora o stwierdzonych uchybieniach w zakresie prawidłowośc i legalności operacji gospodarczych.15. Odpowiedzialność za wyniki kontroli wewnętrznych i zewnętrznych działu finansowo -księgowego. 16. Sporządzanie deklaracji VAT.17. Sporządzanie deklaracji PFRON.18. Sporządzanie deklaracji PIT 4R, PIT-8AR.19. Szkolenie kasjerów z zakresu Instrukcji Organizacji i Kontroli Gospodarki Kasowej i Obrotu Kasowego w OK.20. Organizowanie pracy podległych pracowników wraz z ustalaniem ich zakresu obowiązków. 21. Sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań wykonywanych przez podległych pracowników.Kandydat może dodatkowo przedłożyć inne dokumenty potwierdzające jego umiejętności i osiągnięcia zawodowe.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Kultury w Brzeszczach lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Kultury w Brzeszczach, ul. Narutowicza 1. Dokumenty przyjmowane będą w terminie do dnia: 19.02.2018 roku.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-02-07 - Brzeszcze (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Łebieniec (pomorskie)
sprzątanie obiektu, prace porządkowe, drobne naprawy, wynajem pokoi
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lekarz Rodzinny - 2020-04-16 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki, , gospodarki finansowo- księgowej. Pełne informacje dot. wymagań, zakresu obowiązków, stanowiska pracy, wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej: http://www.opstrawniki.pl/bip/ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowisko/n,ogloszenie-1.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TRAWNIKACH - 2020-02-12 - Trawniki (lubelskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; obsługa kasy fiskalnej; branża spożywcza; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice Łabędy;
Zakład Cukierniczo-Piekarniczy "Łodzianka" Andrzej Zarzycki - 2018-06-20 - Gliwice (śląskie)
Prace murarskie, zbrojenia, wykonywanie tynków. Praca na terenie Małopolski.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2017-09-01 - Koniuszowa (małopolskie)
Wykonywanie drzwi, okien oraz mebli drewnianych. Praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, na terenie Siemianowic Śląskich.
HALBUD Karol Hepner, Teresa Ginskow-Hepner - 2020-03-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- obsługa finansowo-księgowa placówki, księgowość budżetowa- rozliczanie składek ZUS- sporządzanie sprawozdań
Przedszkole Nr 10 - 2018-09-20 - Lębork (pomorskie)
proste prace manualne, wstępna kontrola wizualna wyrobu, obsługa maszyn, utrzymanie systemu produkcji, realizacja planów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Bażanowice (śląskie)
praca w dziale technicznym
ENERGO - 2016-10-25 - Bytom (śląskie)
PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ, PAKOWANIE, WYKRAWANIE , FASOWANIE MIĘSA. PRZETWARZANIE I KONSERWOWANIE MIĘSA Z DROBIU.PRODUKCJA WYROBÓW MIĘSNYCH. ROZBIERANIE MIĘSA.
KORJAN SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-21 - Świnna (śląskie)
Przygotowywanie posiłków, obróbka wstępna: mycie, obieranie, krojenie, siekanie, rozdrabnianie, mielenie, gotowanie, pieczenie, smażenie, opiekanie, grillowanie. Wyrabianie ciasta do pizzy. Wydawanie posiłków na wynos (catering dla szkoły, przedszkola, gości indywidualnych). Wydawanie posiłków na miejscu. Dekorowanie potraw, ciast i deserów. Zmywanie naczyń, pojemników i sztućców kuchennych. Mycie, czyszczenie urządzeń kuchennych. Sprzątanie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
- praca z klientem, organizacja zajęć i czasu wolnego
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Lubartów (lubelskie)
- Obsługa maszyn szlifiersko-polerskich,- Przestrzeganie parametrów procesu,- Przestrzeganie wymogów jakościowych,- Praca z wydajnością odpowiadającą stanowisku,Informowanie o niezgodnościach.
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Olesno (opolskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.3. Prowadzenia rozliczeń z ZUS i US.4. Przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.6. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki.7. Opracowywanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania.8. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.9. Rozliczanie wynagrodzeń i sporządzanie miesięcznych list płac pracowników.
Gminny Ośrodek Kultury w Bierzwniku - 2020-12-01 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
organizacji i kierowanie działań księgowości. Prowadzenie spraw związanych z rachunkowością
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRZEMYSŁOWE "SMOGÓRY"Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Smogóry (lubuskie)
- koszenie trawy-odśnieżanie
"INSTALBUD-KOMPLEKS" S.C. - 2018-10-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie dokumentów od kierowców, wpisywanie CMR do ewidencji, rozliczanie kierowców, wystawianie faktur sprzedaży, zakup artykułów biurowych dla wszystkich pracowników, przyjmowanie i wysyłanie firmowej korespondencji
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-10-06 - Głogów (dolnośląskie)