GŁÓWNY KSIĘGOWY Trawniki oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TRAWNIKACH
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości jednostki, , gospodarki finansowo- księgowej. Pełne informacje dot. wymagań, zakresu obowiązków, stanowiska pracy, wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej: http://www.opstrawniki.pl/bip/ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowisko/n,ogloszenie-1.
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Trawniki (lubelskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TRAWNIKACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-044 Trawniki 630, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rachunkowości jednostki, , gospodarki finansowo- księgowej. Pełne informacje dot. wymagań, zakresu obowiązków, stanowiska pracy, wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej: http://www.opstrawniki.pl/bip/ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowisko/n,ogloszenie-1.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zalezności od stażu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trawniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trawniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne oraz conajmniej 6 - letnia praktyka w księgowości lub wyższe ekonomiczne oraz conajmniej 3 - letnia praktyka w księgowości.Pełne informacje dot. wymagań znajdują się na stronie internetowej: http://www.opstrawniki.pl/bip/ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowisko/n,ogloszenie-1.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TRAWNIKACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
21-044 Trawniki 630, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Pełne informacje dot. wymaganych dokumentów znajdują się na stronie internetowej: http://www.opstrawniki.pl/bip/ogloszenia-o-naborze-na-wolne-stanowisko/n,ogloszenie-1.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 17.02.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Trawniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trawniki
Numer budynku pracodawcy: 630
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2020
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66d6059219597da66c72d88336d373cc
Podobne oferty pracy
Przewóz towarów w transporcie krajowym. Naczepa firanka, silos.
Firma Handlowo-Usługowa ARMEKS Andrzej Widzyński Sp. J. - 2017-04-26 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, Prowadzenie roliczeń z ZUSi US, przygotwanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, Opracowanie projektów przepisówwewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki, opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego, Dokonywanie wstępnej kontrolizgodnościoperacji gospodarczychi finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków , przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej, nadzorowanie prawidłowego stosowania ustay o zamówieniach publicznych, Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz śwadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości potrąceń i kontrolowaniezgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa, rozliczanie środków finansowych pozyskanychz dotacji lub konkursów, Rozliczanie zadłużenia dłużników alimantacyjnych zgodnie z ustawąo pomocy osobom uprawnionym do alimantów, kontrola prawidłowościinwentaryzacji przeprowadzonej w Ośrodku( rozliczdenie inwentaryzacji rocznej), zapewnienie terminowego ściągania należności,Przestrzeganie procedur związanych ze sporządzaniem , obiegiem, zabezpieczeniem i kontrolą dokumentów dotyczących księgowości, Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałejdokumentacjiprzewidzianej ustawą, odpowiedzialność za całokształt prac związanch z działalnością finansowo- księgową jednostki, współpraca ze Skarbnikiem Gminy,Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, wykonywanie innych ne wyzej wymienionych zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznychwydanych przez Kierownika GOPS należą do kompetnecji Głównego Księgowego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przywidzu - 2019-07-30 - Przywidz (pomorskie)
Nabór dotyczy zatrudnienia:- w wymiarze - pełnym- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony. Okres próbny 3 m-ce. Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2017 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Ustce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.Odpowiedzialność na ww. stanowisku:Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, jest pracownik, któremu kierownik jednostki powierza obowiązki i odpowiedzialność w zakresie: 1. prowadzenia rachunkowości jednostki, 2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Zakres wykonywanych zadań: 1. prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 4. kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 5. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych, 6. opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki, 7. kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów, 8. dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych, 9. prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, 10. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, 11. wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska, 12. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawiązanych przez placówkę, 13. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań, 14. wystawianie faktur, 15. nadzór nad pracownikiem kadr, 16. sporządzanie list płac oraz dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz podatku dochodowego, 17. rozliczanie podatku VAT, 18. sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu wynagrodzeń oraz środków trwałych, 19. sporządzanie sprawozdań PFRON.Informacja o warunkach pracy: 1. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umowami na czas określony. 2. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 3. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 4. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 5. Możliwe rozpoczęcie pracy już od sierpnia 2018 r.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-07-31 - Ustka (pomorskie)
Smażenie pierogów, przyjmowanie i wydawanie posiłków, przyjmowanie zamówień na dostawy, utrzmywanie porządku i czystości w miejscu pracy.
PIEROGARNIA PRZYMORZE KATARZYNA PRZYBYŁOWSKA - 2019-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o porządek wokół budynków firmy, dbanie o warunki techniczne budynków, przeprowadzanie napraw, dbanie o tereny zielone
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wisła (śląskie)
Główne obowiązki-prace związane z obróbką profili,-składanie profili-etykietowanie.Oczekiwania:-dokładności i sumienności w wykonywanych obowiązkach,-zdolności manualnych (mile widziana umiejętność posługiwania się elektronarzędziami)Warunki zatrudnieni-umowę o pracę,-pracę od poniedziałku do piątku,-dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja podstawowa (17,00 zł brutto/h) + miesięczna premia (do 200 zł brutto -3 miesiące pracy, do 400 powyżej 3 miesięcy),-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość rozwoju kompetencji oraz stawiania czoła nowym wyzwaniom,-możliwość nadgodzin.Miejsce pracy: TczewKontakt: tel. 661-313-140, e-mail: marzena.rzepczynska (at) actio-hr.pl
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2020-01-02 - Tczew (pomorskie)
nadzór nad pracą i kierowanie pracownikami produkcyjnymi
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Mława (mazowieckie)
Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Krapkowice (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, a w szczególności:1) weryfikowanie zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, a w szczególności:a) wykonywania pomiarów oraz opracowywania wyników tych pomiarów,b) kompletności przekazywanych wyników wykonanych prac geodezyjnych lub prac kartograficznych,2) przyjmowanie zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,3) aktualizowanie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, z urzędu lub na wniosek osób, organów i jednostek organizacyjnych,4) aktualizowanie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: a) geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, b) bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000,5) tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach: 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000,6) informowanie wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych o istniejącej lub będącej w opracowaniu dokumentacji dotyczącej zgłoszonej pracy,7) ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem,8) przechowywanie akt stanowiska pod zamknięciem uniemożliwiającym ich zaginięcie, kradzież lub zniszczenie,9) wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego dotyczących pracy.Wysokość wymagrodzemia brutto od 2.500,- do 3.500,-
STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH - 2018-03-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiadanie na zapytania zgłoszone przez potencjalnych studentów i domykanie sprzedaży.Rozpoznanie potrzeb oraz wskazanie rozwiązania.Wsparcie potencjalnych studentów w procesie rekrutacji na studia, weryfikacja dokumentów i kwalifikacji.Zarządzanie bazą potencjalnych studentów.Utrzymywanie relacji i prowadzenie studentów w pierwszych dniach programu, Wsparcie dla działu marketingu w zakresie informacji uzyskanych z rynku.
OIE Support - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
Wydawanie oraz przyjmowanie w magazynie.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są najpierw o kontakt telefoniczny 660 552 051 w godz. 09.00-16.00 lub o przesyłanie CV na adres e-mail: sklep_1pn (at) abra-meble.pl
Abra S.A. - 2018-04-18 - Płońsk (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy; koordynowanie pracy działu księgowości; sporządzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych; + optymalizacja procesów księgowych; nadzór nad dokumentacją, umowami handlowymi; współpraca z audytorami zewnętrznymi Spółki
MICHAEL PAGE INTERNATIONAL (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2018-07-18 - Narew (podlaskie)
nauczanie informatyki w klasach V-VII
Leśniowskie Stowarzyszenie Oświatowo-Samorządowe (szkoły w: Leśniowicach,Teresinie,Rakołupach,Sielcu) - 2017-08-25 - Leśniowice (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prace ogólnobudowlane
Kanbud Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace hydrauliczne
Z.U.H HYDROSOWA TOMASZ SOWA - 2018-01-04 - Stawiska (mazowieckie)
Dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem do wysyłki; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; obsługiwanie sprzętu do pakowania towarów.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Pass (mazowieckie)
produkcja drewnianej stolarki otworowej
P.H.U.P. MAX-BUD Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Starowa Góra (łódzkie)
wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe profilu mechanicznym lub elektrycznym, zamiłowanie do pracy w warsztacie, łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej i zawodowej, prawo jazdy kategorii B; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
GRACO - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Gliwice (śląskie)
obsługa magazynu, produkcja przewodów hydraulicznych, dowóz na kopalnie
PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI IMPORTU I EXPORTU "SEMPER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- stróżowanie obiektu produkcyjnego przy ulicy Srebrnej lub Kościuszki- godziny pracy: 7-19; 19-7- ewidencja ruchu osobowego i kołowego- obchody
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków.
Ośrodek Narciarsko-Rekreacyjny PRZYŁĘKÓW Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Przyłęków (śląskie)
Przygotowywanie posiłków.
Farma Smaków Agnieszka Biernacka - 2018-01-03 - Straszyn (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki w tym kadry i płace,przygotowywanie raportów finansowych,sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,zarządzanie należnościami spółki,sporządzanie deklaracji podatkowych,współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Poyel Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zatrudnienie:pierwsza umowa na zastępstwo,docelowo na czas nieokreśony.Wykonywanie zadań z zakresu obsługi budżetowej i finansowo-rachunkowej jednostki oraz wyborów i referendów, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnęj kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych, prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym, prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji, rozliczanie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach - 2016-03-24 - Stare Święcice (mazowieckie)
a) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków szkoły;c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki;d) opracowanie budżetu i sprawozdawczości w tym zakresie, dokonywanie wstępnej kontroli, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;e) nadzorowanie dyscypliny finansów publicznych;f) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.Wynagrodzenie od 1850 (w zalezności od posiadanego wykształcenia i doswiadczenia
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2016-05-16 - Kożuchów (lubuskie)