GŁÓWNY KSIĘGOWY Brzeszcze oferta pracy OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Nadzór nad gospodarką finansową, rachunkowością i ewidencją majątku zgodnie z ustawą o rachunkowości.2. Gospodarowanie środkami publicznymi zgodnie z ustawą o finansach publicznych.3. Dostarczanie Dyrektorowi danych niezbędnych do planowania działalności OK.4. Prowadzenie rachunkowości jednostki i ksiąg rachunkowych Ośrodka Kultury na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez Dyrektora OK.5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowych Ośrodka Kultury.6. Terminowe rozliczanie zobowiązań i należności.7. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej komputerowo.8. Organizowanie obiegu i kontroli dokumentów finansowych i księgowych.9. Rzetelne i terminowe sporządzanie bilansu i innych sprawozdań finansowych, budżetowych, księgowych.10. Przechowywanie i zabezpieczenie dowodów księgowych oraz ich archiwizacja zgodnie z przepisami.11. Organizowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie:a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym OKb) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych OK.12. Sporządzanie finansowych sprawozdań statystycznych.13. Opracowywanie projektu dokumentacji opisującej politykę rachunkowości (m.in. plan kont, instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcja inwentaryzacyjna, kasowa itp.). 14. Informowanie Dyrektora o stwierdzonych uchybieniach w zakresie prawidłowośc i legalności operacji gospodarczych.15. Odpowiedzialność za wyniki kontroli wewnętrznych i zewnętrznych działu finansowo -księgowego. 16. Sporządzanie deklaracji VAT.17. Sporządzanie deklaracji PFRON.18. Sporządzanie deklaracji PIT 4R, PIT-8AR.19. Szkolenie kasjerów z zakresu Instrukcji Organizacji i Kontroli Gospodarki Kasowej i Obrotu Kasowego w OK.20. Organizowanie pracy podległych pracowników wraz z ustalaniem ich zakresu obowiązków. 21. Sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań wykonywanych przez podległych pracowników.Kandydat może dodatkowo przedłożyć inne dokumenty potwierdzające jego umiejętności i osiągnięcia zawodowe.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Kultury w Brzeszczach lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Kultury w Brzeszczach, ul. Narutowicza 1. Dokumenty przyjmowane będą w terminie do dnia: 19.02.2018 roku.
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Brzeszcze (małopolskie)
Pracodawca: OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Nadzór nad gospodarką finansową, rachunkowością i ewidencją majątku zgodnie z ustawą o rachunkowości.2. Gospodarowanie środkami publicznymi zgodnie z ustawą o finansach publicznych.3. Dostarczanie Dyrektorowi danych niezbędnych do planowania działalności OK.4. Prowadzenie rachunkowości jednostki i ksiąg rachunkowych Ośrodka Kultury na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez Dyrektora OK.5. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowych Ośrodka Kultury.6. Terminowe rozliczanie zobowiązań i należności.7. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej komputerowo.8. Organizowanie obiegu i kontroli dokumentów finansowych i księgowych.9. Rzetelne i terminowe sporządzanie bilansu i innych sprawozdań finansowych, budżetowych, księgowych.10. Przechowywanie i zabezpieczenie dowodów księgowych oraz ich archiwizacja zgodnie z przepisami.11. Organizowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie:a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym OKb) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych OK.12. Sporządzanie finansowych sprawozdań statystycznych.13. Opracowywanie projektu dokumentacji opisującej politykę rachunkowości (m.in. plan kont, instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych, instrukcja inwentaryzacyjna, kasowa itp.). 14. Informowanie Dyrektora o stwierdzonych uchybieniach w zakresie prawidłowośc i legalności operacji gospodarczych.15. Odpowiedzialność za wyniki kontroli wewnętrznych i zewnętrznych działu finansowo -księgowego. 16. Sporządzanie deklaracji VAT.17. Sporządzanie deklaracji PFRON.18. Sporządzanie deklaracji PIT 4R, PIT-8AR.19. Szkolenie kasjerów z zakresu Instrukcji Organizacji i Kontroli Gospodarki Kasowej i Obrotu Kasowego w OK.20. Organizowanie pracy podległych pracowników wraz z ustalaniem ich zakresu obowiązków. 21. Sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań wykonywanych przez podległych pracowników.Kandydat może dodatkowo przedłożyć inne dokumenty potwierdzające jego umiejętności i osiągnięcia zawodowe.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Kultury w Brzeszczach lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Kultury w Brzeszczach, ul. Narutowicza 1. Dokumenty przyjmowane będą w terminie do dnia: 19.02.2018 roku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
A. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA) - strony umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie zpełni praw publicznych;3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;4) znajomość języka polskiego wmowie ipiśmie wzakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;5) spełnienie jednego zponiższych warunków:- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych iposiadanie co najmniej 3-letniej praktyki wksięgowości,- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej iposiadanie co najmniej 6-letniej praktyki wksięgowości,- wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,7) nieposzlakowana opinia.B: Wymagania dodatkowe: 1. Cechy osobiste: wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji, uczciwość.2. Znajomość programu Comarch ERP Optima.3. Znajomość programu Płatnik.4. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Open Office i sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a. Curriculum vitae (CV).b. List motywacyjny.c. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.d. Kserokopie świadectw pracy.e. Oświadczenie osoby przystępującej do naboru, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.f. Oświadczenie osoby przystępującej do naboru, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.Kandydat może dodatkowo przedłożyć inne dokumenty potwierdzające jego umiejętności i osiągnięcia zawodowe.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Kultury w Brzeszczach lub przesłać pocztą na adres: Ośrodek Kultury w Brzeszczach, ul. Narutowicza 1. Dokumenty przyjmowane będą w terminie do dnia: 19.02.2018 roku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Brzeszcze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeszcze
Adres strony pracodawcy: www.ok.brzeszcze.pl
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie planów finansowych insektoratu. Realizacja budżetu zgodnie z palnem finansowym. Ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości. Obsługa bankowa inspektoratu. Realizacja zadań pokontrolnych. Opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz inspektoratu. Prowadzenie spraw zwiaznaych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego. Realizacja obowaiazków sprawozdawczych. Osoba bedzie kierowała zespołem do spraw administaracyjno-finansowych.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
praca przy układaniu linii kablowych, praca na tereniew województwa małopolskiego
"ZICHER" Agnieszka Kubicka - 2017-05-30 - Wadowice (małopolskie)
księgowanie, fakturowanie
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2016-06-01 - Sieniawa (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Urzędu- tworzenie projektów dokumentów kadrowych,- pomoc przy rozliczaniu czasu pracy i urlopów wypoczynkowych,- wsparcie w archiwizacji dokumentów.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań osoby będzie należało m.in.: zarządzanie całokształtem spraw będących w zakresie działania Działu Sieci Kanalizacyjnej, nadzór nad prawidłową eksploatacją pompowni ścieków i sieci kanalizacyjnej, sporządzanie harmonogramu czyszczenia obiektów, przeglądów eksploatacyjnych sieci kanalizacyjnej, przeglądów pompowni ścieków, napraw, remontów, konserwacji maszyn i urządzeń, kontrola przeprowadzonych przez firmę zewnętrznych napraw, remontów i konserwacji, organizacja usuwania awarii na sieci kanalizacyjnej, prowadzenie książek obiektów budowlanych, opracowywanie rocznych planów napraw, remontów, wymian oraz planowanie środków na ich realizację, udział w przygotowywaniu postępowań przetargowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Piaseczno (mazowieckie)
PRACE KSIĘGOWE
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Świętochłowice (śląskie)
samodzielne opracowywanie kostiumów reklamowych, samodzielne szycie, obszywanie kostiumów oraz dodatkowych elementów. Praca w godz.7-15 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opis stanowiska: obsługa maszyn, ocena wizualna jakości produkowanych detali , kontrola parametrów pracy maszyny i urządzeń pomocniczych, uzupełnianie dokumentacji związanej z produkcją. Oferujemy:: praca od pon.do pt. , 8 godzinn dziennie, wolne weekendy, umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą , roczne podwyżki wynagrodzeń, stabilne warunki zatrunienia ,stałe wynagrodzenie, liczne premie, dodatki, nagrody, dodatkowe świadczenia prezent na urodziny ,ślub, narodziny dziecka pracownika, ubezpieczenie grupowe, bogaty pakiet socjalny, świadczenia na święta, paczki na Mikołajki, wyprawki szkolne, wczasy pod gruszą , imprezy firmowe, dbamy o przyjazną i koleżeńską atmosferę w pracy, oferujemy możliwość integracji pracowników, jesteśmy liderem na rynku o stabilnej pozycji i dobrej renomieWymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie w pracy na podobnym, wiedza związana z obsługą maszyn, zdolności manualne i techniczne, sumienność, uczciwość, zaangażowanie.Wymagane doswadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wiedza związana z obsługą maszyn, zdolności manualne i techniczne, sumienność, uczciwość, zaangażowanie
Industrial Brush Manufakturers - 2017-09-27 - Komorniki (dolnośląskie)
Dbałość o rozliczenia finansowe i rachunkowe firmy, prowadzenie na bieżąco dokumentów finansowych.
Juhnke Ireneusz Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe - 2016-04-19 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
dekorowanie ozdób choinkowych, kompletowanie wyrobów zgodnie z zamówieniem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości, rozliczenia z ZUS, sprawy pracownicze, korespondencja biurowa
"AGRALAM" SP.Z O.O. - MLEWIEC - 2017-02-09 - Mlewiec (kujawsko-pomorskie)
Tapicer samochodowy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AXON" Andrzej Wnęk - 2016-09-30 - Gromnik (małopolskie)
- Sprawna i szybka obsługa klientów baru z zachowaniem najwyższej kultury osobistej - dbałość o asortyment baru - sporządzanie zamówień - uzupełnianie zapasów i trzyamanie pieczy nad dobrym stanem wyposażenia - rozlczanie kasy po zakończeniu pracy- codzienne przekazywanie utargu - przygotowywanie drinków , koktajli i innych najpjów- sporzadzanie własnych receptur - dbałośc o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, w tym angielsko i rosyjskojęzycznych, konsultacje w zakresie kosmetyków naturalnych oraz doradzanie przy wyborze odpowiednich produktów, organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, przygotowywanie ofert sprzedaży, prowadzenie rozliczeń ekonomiczno-finansowych, obsługa programów serwisowych w języku obcym
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)
promocja pieczywa
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Legnica (dolnośląskie)
prowadzenie i nadzór nad finansami i księgowością spółki
STADNINA KONI LISKI Spółka z o.o. - 2018-02-20 - Sępopol (warmińsko-mazurskie)
liczenie towaru, prowadzenie dokumentacji, prace magazynowe. Umowa o prace na czas określony - 2 tygodnie, z możliwością przedłużenia.
AXELL POLSKA 2004 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Nowa Wieś Ujska (wielkopolskie)
sortowanie produktów spożywczych wg daty ważności
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Ruda Śląska (śląskie)
pon- pt 7-5 lub 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Opole (opolskie)
prace ziemne, prace przy remontach i wykończeniach wnętrz i ogólnobudowlane
"GAMMART" Anna Gładysiak Żychlin - 2016-04-01 - Żychlin (łódzkie)
przyjmowanie zleceń, wystawianie faktur, sprzedaż, magazynowanie
Centrala Techniczna Sp. J. - 2016-05-20 - Jaworzno (śląskie)
obsługa pacjentów aptek
Apteka Pod Justem Jolanta Łyszczek-Wolak - 2018-04-06 - Tęgoborze (małopolskie)
praca sprzedawcy, obługa kasy fiskalnej, kompozycja zestawów okolicznościowych,
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Tarnowskie Góry (śląskie)
załadunek samochodów ciężarowych, wywóz wyrobów gotowych z hal produkcyjnych
PLAST SERVICE PACK Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
Zgodnie z życzeniami klientów wykonuje zabiegi fryzjerskie, takie jak: golenie i strzyżenie włosów i zarostu, mycie i pielęgnowanie włosów, czesanie, rozjaśnianie i farbowanie włosów, za pomocą różnorodnych narzędzi, z wykorzystaniem specjalistycznych aparatów oraz materiałów fryzjerskich.
Iwona Kozera Studio Fryzur WELLNESS - 2016-10-13 - Oława (dolnośląskie)
prac przy produkcji mieszanek piekarniczych i cukierniczych
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2018-04-05 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
Praca na terenie Warszawy-Tarchomin
Musi Novum Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Żyrardów (mazowieckie)
Zgodnie z ustawą o finansach publicznych, art 54 ust. 1 i 2Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać następujące, niezbędne wymagania:1. posiada obywatelstwo polskie, 2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,4. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego: ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnia praktykę w księgowości,5. znajomość programów komputerowych do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz do sporządzania sprawozdawczości budżetowej, służących do rozliczeń bankowych tzw. bankowości elektronicznej.W przypadku osób ubiegających się o stanowisko księgowego będą preferowane następujące dodatkowe wymagania:1) ogólna znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,2) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, rachunków zysków i strat, zestawień zmian w funduszu jednostek, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,3) biegła umiejętność programów komputerowych służących do obsługi biurowej4) znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznawanych na realizację projektów w ramach UE5) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.Wskazanie zakresu zadań na stanowisku księgowego:1. prowadzenie rachunkowości jednostki,2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki,4. dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości wykorzystywania środków otrzymanych na wydatki z budżetu,5. sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki,6. opracowywanie projektów planów finansowych i ich zmian7. czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym.Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2018-03-07 - Racibórz (śląskie)
TYNKOWANIE, MUROWANIE, ZBROJENIE, MONTAŻ RUSZTOWAŃ, ORGANIZACJA PRACY ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW, ROZŁADUNEK MATERIAŁÓW, PORZĄDKI PO WYKONANYCH PRACACH, NADAWANIE SYGNAŁÓW OPERATOROM MASZYN.StPr/17/2439,InfSt/17/0048.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak - 2018-07-23 - Polkowice (dolnośląskie)