FAKTURZYSTKA - REFERENT DS. ROZLICZEŃ Katowice oferta pracy TRANSBUD-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: FAKTURZYSTKA - REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z usługami transportowymi: CMR, listy przewozowe, zlecenia- zgodnie z obowiązującymi przepisami, będących podstawą do wystawianych faktur. Wystawianie faktur: transportowych i spedycyjnych na podstawie listu przewozowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie podatku od towarów i usług i PDOP. Bieżąca kontrola prawidłowości wystawiania faktur, oraz kontrola faktur w zakresie przepisów podatkowych i klasyfikacji usług. Prowadzenie ewidencji wystawionych faktur. Prowadzenie ewidencji usług całej sprzedaży dla celów analizy przychodów. Pozliczanie delegacji kierowców w oparciu o przedstawione dokumenty i obowiązujące przepisy.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2021-05-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: TRANSBUD-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 17, 40-706 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z usługami transportowymi: CMR, listy przewozowe, zlecenia- zgodnie z obowiązującymi przepisami, będących podstawą do wystawianych faktur. Wystawianie faktur: transportowych i spedycyjnych na podstawie listu przewozowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie podatku od towarów i usług i PDOP. Bieżąca kontrola prawidłowości wystawiania faktur, oraz kontrola faktur w zakresie przepisów podatkowych i klasyfikacji usług. Prowadzenie ewidencji wystawionych faktur. Prowadzenie ewidencji usług całej sprzedaży dla celów analizy przychodów. Pozliczanie delegacji kierowców w oparciu o przedstawione dokumenty i obowiązujące przepisy.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: FAKTURZYSTKA - REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w księgowości lub/i w dziale rozliczeń. Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego, hiszpańskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
TRANSBUD-KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6340195810
danePracodawcy_regon: 273635824
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 17, 40-706 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-359-35-25) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kolejowa 17, 40-706 Katowice) lub e-mail: sekretariat (at) transbud-katowice.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail:, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.transbud-katowice.com.pl
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW. KONSERWACJA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI. WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI. DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. POZOSTAŁE BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431102
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.05.2021
Data dodania oferty pracy: 25.05.2021
Oferta pracy ważna do: 25.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e146bb693e50543b198366c6b6d8af29
Podobne oferty pracy
pomoc w przygotowywaniu posiłków i obsłudze klientów w karczmie
Kombinat Rolny Kietrz Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Regietów (małopolskie)
prowadzenie sklepu na zasadzie własnej działalności gospodarczej (franczyza)
ŻABKA POLSKA Sp. z o.o. - 2019-12-13 - Końskie (świętokrzyskie)
wyksz. zawodowe, doświadczenie mile widziane, chęć do pracy, wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i kwalifikacji
PPUH "PREBET - BUD" S.J. - 2016-01-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nauka:- wydawania potrzebnego sprzętu na sali zabaw,- obsługi klienta,- obsługi komputera,- wydawania karnetu,-zamawiania imprez okolicznościowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-14 - Konin (wielkopolskie)
jw.
KWAŚNIK DANUTA EDUKACJA PLUS - FIRMA USŁUGOWO SZKOLENIOWA - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie masaży , pielęgnacji twarzy i ciała, miejsce pracy :Trzebnica
GŁADYSZ AGNIESZKA AKADEMIA URODY - 2019-02-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
REALIZACJA PROCESÓW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY,AKTYWNE POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓWDO PRACY NA STANOWISKA WYŻSZEGO SZCZEBLA,DOBÓR SKUTECZNYCH KANAŁÓW I NARZĘDZIREKRUTACYJNYCH,KONTAKT Z UKRAIŃSKIMI AGENCJAMI PRACY,KOORDYNOWANIE PRAC ZWIĄZANYCHZ PRZYJAZDEM I ZAKWATEROWANIEM PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH,WSPARCIE PRACOWNIKÓW WPIERWSZYM OKRESIE ADAPTACJI W POLSCE.
CARGO KONSTRUKTOR SP. Z O.O. - 2020-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montowanie sieci i urządzeń telekomunikacyjnych; budowanie, konserwacja, remontowanie i naprawa telekomunikacyjna linii kablowych ziemnych, kanałowych i napowietrznych, budowanie kanalizacji teletechnicznych, rurociągów kablowych, montowanie złącza kablowych, elementów zakończeń kabli, przełącznice, wykonywanie instalacji telekomunikacyjnej i teleinformatycznej wewnątrz, wykonywanie instalacji antenowych systemów radiowych i telewizyjnych stosując narzędzia, przyrządy monterskie, środki ochrony osobistej, sprzęt specjalistyczny i zmechanizowany oraz narzędzia i specjalistyczną aparaturę pomiarową.Praca na terenie powiatu mińskiego oraz w delegacji.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Sulejówek (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE I SELEKCJONOWANIE KORESPONDENCJI, OBSŁUGA TELEFONÓW, ODBIÓR POCZTY ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA KOMPUTERAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIEWYNAGRODZENIE OD 2.100,00ZŁPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00UMOWA NA ZASTĘPSTWO
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO ODRA 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Magazynier - sprzedawca
BML Sp. z o.o - 2018-04-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
kontroler
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Błonie (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków dla dzieci.Poznanie etapów obróbki warzyw i owoców oraz mięsa i jego pochodnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
•sporządzanie przelewów;•dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych; •sporządzanie dokumentacji kasowej;•prowadzenie pogotowia kasowego;•codzienna kontrola stanu środków;•prowadzenie rozliczeń z pracownikami firmy;•przygotowywanie dokumentów księgowych do realizacji; •nadzór nad zatwierdzaniem dokumentów przez pracowników merytorycznych;•sporządzanie niezbędnych zestawień w celu przygotowywania analizy i sprawozdawczości;•wykonywanie innych zadań zleconych przez Główną Księgową i Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Stara Morawa (dolnośląskie)
Nadzorowanie pracy linii produkcyjne, dokonywanie bieżących napraw, usuwanie usterek, kontrola i konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych, planowanie prac prewencyjnych i konserwacyjnych,nadzór techniczny nad zamówieniami części zamiennych maszyn,współpraca z kierownikami produkcji w zakresie minimalizacji przestojów maszyn,udział w projektach związanych z modyfikacją istniejących systemów, współpraca z pracownikami produkcji.
Clariant Poland sp. z. o. o. - 2017-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów w punktach sprzedaży gastronomicznej hotelu oraz w trakcie bankietów i cateringów zewnętrznych, zapewnienie wysokiej jakości obsługi kelnerskiej i barmańskiej, przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujacych w poszczególnych punktach sprzedaży gastronomicznej, przestrzeganie norm i standardów HACCAP, utrzymanie czystości stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie środków płatności, roznoszenie towaru pozostawionego na kasach rozliczanie utargu, prace porządkowe
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
*
MONSOON GRZESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta oraz kasy , sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
NOJO PHU JACEK NEJMAN - 2017-06-05 - Zgierz (łódzkie)
praca na magazynie
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Sosnowiec (śląskie)
kalkulacja zleceń, wycena usług, nadzór nad jakością, zakresem i terminowością napraw, obsługa klientów
Sikora AC Sp. z.o.o. - 2016-06-09 - Mikołów (śląskie)
Przyjmowanie wniosków dotyczących OPS, prowadzenie dziennika korespondencji, rejestru spraw i wniosków w OPS, wprowadzanie danych dot. przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej, zakładanie teczek świadczeniobiorcom.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Stary Sącz (małopolskie)
mycie ręczne pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- kompletacja towaru-obsługa skanera-pakowanie
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Praktyki w biurze podroży
AD Innovations Agnieszka Dąbrowska - 2016-09-20 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie posiłków, kontakt z pracodawcą tel. 509 470 919 lub osobisty
F.H.U.P. INEZ Dariusz Kaczmarczyk - 2016-01-18 - Lelice (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Skawina (małopolskie)
obieranie, krojenie, szatkowanie, siekanie warzyw, owoców; monitoring HACCP; przygotowanie miejsca przed rozpoczęciem wydawania posiłków, wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Cieszyn (śląskie)