EKSPERT NADZORU DS. BHP Płoty oferta pracy PETRO-CONSULTING MICHAŁ SIKORSKI
Stanowisko: EKSPERT NADZORU DS. BHP
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z wymaganiami PN-N 18001
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Płoty (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PETRO-CONSULTING MICHAŁ SIKORSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MATEJKI 8a, 72-310 Płoty, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z wymaganiami PN-N 18001
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: EKSPERT NADZORU DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płoty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3205
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płoty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Audytor wewnętrzny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w zawodzie (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
AKTUALNY CERTYFIKAT AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO LUB WIODĄCEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY Z WYMAGANIAMI NORMY PN-N 18001
Nazwa pracodawcy: PETRO-CONSULTING MICHAŁ SIKORSKI
danePracodawcy_nip: 8531470145
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Adres pracodawcy:
30-298 Kraków 8D, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Numer budynku pracodawcy: 8D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59529574e03e65f8b7587fdd6851890e
Podobne oferty pracy
Odbieranie zgłoszeń telefonicznych o zdarzeniach i utrudnieniach na autostradzie.Rejestracja zgłoszeń w dzienniku zdarzeń.Przekazywanie poleceń Kierownika brygadom roboczym.Raportowanie zgłoszonych usterek i zdarzeń.Ciągły kontakt z Punktem Informacji Drogowej.Monitorowanie przebiegu zleconych prac.Zgłaszanie wprowadzanej organizacji ruchu.W okresie zimowym koordynowanie działań związanych z odśnieżaniem.
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka - 2019-09-19 - Żdżary (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE SALONU.
ROKA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-12 - Dębica (podkarpackie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Drezdenko (lubuskie)
pon. - czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Opole (opolskie)
sprzedawanie, wypisywanie faktur, kontakt z klientami, glównie z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przewóz rzeczy
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)
Praca w pracowni technicznej lub komputerowej z dorosłymi osobami z niepełnosprawnością intelektualną:- organizowanie pracy właściwej w pracowni w oparciu o metody i techniki terapii zajęciowej,- prowadzenie dokumentacji terapeutycznej, w tym sporządzanie diagnozy funkcjonalnej uczestników,- organizowanie zajęć rozwijających zainteresowaia,- organizowanie form aktywizacji zawodowej, praktyki, próbki pracy, wolontariat,- odpowiedzialność za sprzęt i urządzenia będące na stanie pracowni.
Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH” - 2019-08-20 - Białystok (podlaskie)
wymiany legalizacyjne liczników energii elektrycznychmiejsce pracy: Bydgoszcz
ENEA POMIARY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa tokarki
T.Z.U.O. "TOWIMOR" S.A. - 2016-08-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków wydawanych w stołówce szkolnej.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Grzmiąca (zachodniopomorskie)
naprawa samochodów ciężarowych
Cal-Bau Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Zenon Klyta - 2019-03-25 - Bytom (śląskie)
Sprzątanie sklepu odzieżowego.
BDT Service Iwona Kulasza - 2016-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
1. analizowanie materiału dowodowego w postępowaniach przygotowawczych, w tym przeprowadzanie analizy akt postępowań kontrolnych, prowadzonych przez organy skarbowe, dokumentacji księgowej i podatkowej firm, także prowadzonej w systemach informatycznych,2. analiza danych zawartych w deklaracjach podatkowych VAT, systemie VIES oraz zabezpieczonej dokumentacji bankowej,3. szacowanie, w oparciu o zgromadzony materiał dowodowy spraw, wysokości narażonych lub uszczuplonych w wyniku przestępstwa należności publiczno- prawnych, 4. konsultowanie podejmowanych w toku postępowań przygotowawczych czynności procesowych,5. wykonywanie innych czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2019-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokalną siecią informatyczną - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe techniczne doświadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)
Zarządzanie gospodarką firmy, organizacja roboty, koordynacja pracowników, przyjmowanie korespondencji, kontakty telefoniczne
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Ząbki (mazowieckie)
Malowanie, tynkowanie, wykończenia wnętrz. Wymagane 1 rok doświadczenia.Kontakt z pracodawcą osobisty.
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Łuków Śląski (śląskie)
- obsługa gilotyny tnącej, - obsługa maszyny sklejającej, - weryfikacja jakości drukowanych produktów, - ogólna obróbka drukowanych produktów. Oferta dostępna w sali H, D, F, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 22 454 44 44.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2020-09-24 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sprzedawca w dziale ogród
DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA) - 2017-06-14 - Trzebnica (dolnośląskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
- organizacja oraz nadzorowanie pracy podległego personelu,- przygotowanie raportów sprzedaży,- realizację przyjętych planów sprzedaży,- zapewnienie prawidłowej obsługi klienta.
"BIG STAR LIMITED" Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
usługi hydrauliczne
kontakt przez PUP - 2020-08-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Gorlice (małopolskie)
Pakowanie styropianu , przygotowanie do załadunku.
IZOLBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Budzyń (wielkopolskie)
pomoc w opiece nad wychowankami grupy przedszkonej
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 16 - 2020-03-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca na linii produkcyjnej przy produkcji sałatek.Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.
Avit Adam Rytel - 2017-01-04 - Niepiekła (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy. Praca zmianowa w godzinach 6.00 - 21.00 (w okresie zimowym do 20.00).
Halina Pajor Zajazd "U FLORKA" - 2018-11-08 - Tymowa (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Prace fryzjerskie.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Rudnik (śląskie)
- pozyskiwanie klientów;- budowanie relacji z klientami;- sprzedaż produktów;- realizacje założonych planów sprzedaży;- sporządzanie raportów zestawień;- realizowanie polityki handlowej firmy.
OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O. - 2019-10-08 - Wołów (dolnośląskie)