DYREKTOR DS. PERSONALNYCH POLSKA I KRAJE BAŁTYCKIE ODPOWIEDZIALNY ZA POLSKĘ, LITWĘ, ŁOTWĘ I ESTONIĘ K/M (J. ANG. J.ROS. J.UKR.) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DYREKTOR DS. PERSONALNYCH POLSKA I KRAJE BAŁTYCKIE ODPOWIEDZIALNY ZA POLSKĘ, LITWĘ, ŁOTWĘ I ESTONIĘ K/M (J. ANG. J.ROS. J.UKR.)
Wynagrodzenie: od 12 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie (planowanie, organizacja, kierownictwo, kontrola) wszystkimi procesami/inicjatywami oraz polityką, związaną z zasobami ludzkimi zgodnie z polskim prawem oraz wymogami firmy; opracowywanie i wdrażanie strategii HR zgodnie ze strategią biznesową firmy; kierowanie oraz rozwój zespołu HR; zarządzanie procesami rekrutacji personelu, zarządzanie wydajnością, personalnym i zawodowym rozwojem pracowników, procesami związanymi ze świadczeniami i wynagrodzeniem.praca w godz. 9.00-11.00
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie (planowanie, organizacja, kierownictwo, kontrola) wszystkimi procesami/inicjatywami oraz polityką, związaną z zasobami ludzkimi zgodnie z polskim prawem oraz wymogami firmy; opracowywanie i wdrażanie strategii HR zgodnie ze strategią biznesową firmy; kierowanie oraz rozwój zespołu HR; zarządzanie procesami rekrutacji personelu, zarządzanie wydajnością, personalnym i zawodowym rozwojem pracowników, procesami związanymi ze świadczeniami i wynagrodzeniem.praca w godz. 9.00-11.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/4 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
DYREKTOR DS. PERSONALNYCH POLSKA I KRAJE BAŁTYCKIE ODPOWIEDZIALNY ZA POLSKĘ, LITWĘ, ŁOTWĘ I ESTONIĘ K/M (J. ANG. J.ROS. J.UKR.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor do spraw personalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 12 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 14.10.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Dyrektor do spraw personalnych (wymagany staż - lata: 8)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe; min 8 lat doświadczenia w międzynarodowej firmie w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym w branży HR; ukończenie kursu zarządzania zasobami ludzkimi; umiejętność tworzenia funkcjonalnej strategii biznesowej dla organizacji; umiejętność przewidywania i unikania problemów funkcjonalnych; umiejętność rozwiazywania problemów na poziomie głównej przyczyny; umiejętność przeprowadzenia oceny i zarządzania ryzykiem; umiejętność wyznaczenia standardów wydajności zarzadzania; umiejętność skupienia się na kluczowych celach które dodają najwięcej wartości; biegła znajmość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego w mowie i w piśmie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 8
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw personalnych
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 03.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5172b2ad9c7f0036e2a862ed95190fa3
Podobne oferty pracy
Ustawianie i obsługa tokarek wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym
Dagas Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Warka (mazowieckie)
zapoznanie ze specyfiką pracy, przedstawienie zakresu wykonywanych prac (zadań podczas stażu), prezentacja terminologii używanej w zakładzie pracy, stworzenie bazy klientów, komunikacja z klientami, organizowanie spotkań, porządkowanie i segregowanie, bieżącej dokumentacji organizatorowi, bieżące prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gostynin (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR POTRAW KUCHNI ARABSKIEJ, INDYJSKIEJ I BENGALSKIEJ, DBANIE O PORZĄDEK I HIGIENĘ W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Płońsk (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw towarów,sprawdzanie dostawy pod względem ilości,jakości,terminu ważności oraz posiadania polskiej etykiety.Wykładanie towaru,prowadzenie dokumentacji magazynowej
IBES Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prasowanie odzieży lekkiej
PPHU ARIKA Iwona Wieczorek - 2016-08-19 - Poddębice (łódzkie)
Ochrona mienia, podejmiowanie działań zmierzajacych do ujecia sprawcy kradzieży
DONNA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Gryfino (zachodniopomorskie)
planowanie, kreowanie i realizacja strategii sprzedaży, proponowanie i ocena nowych możliwości rozwoju biznesu wraz z czynnym uczestniczeniem w kreowaniu i wprowadzaniu nowych stanowisk na rynku pracy, zarządzanie budżetem sprzedażowym, nawiązywanie pozytywnych relacji
ALMAZOV Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Poznań (wielkopolskie)
ORGANIZOWANIE EFEKTYWNEJ I SPRAWNEJ PRACY BIUROWEJ FIRMY, PEŁNIENIE NADZORU NAD ZAOPATRZENIEM I WYPOSARZENIEM FIRMY, NADZÓR NAD SPRAWAMI GOSPODARCZYMY, INWESTYCJAMI, TRANSPORTEM, KONTROLA DOKUMENTÓW, ORGANIZOWANIE WSPÓŁPRACY Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI RYNKU WSCHODNIEGO, CHIN, NEGOCJOWANIE WARUNKÓW PODPISYWANYCH UMÓW, KIEROWANIE PRACĄ PODLEGŁEGO PERSONELU, MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, USTALANIE PLANÓW DOSKONALENIAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM, UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW: ANGIELSKI, CHIŃSKI, UKRAIŃSKI
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działalności marketingowej spółki, reprezentowanie spółki na targach, konferencjach i wystawach, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE i Turcji, w szczególności z branży hotelarskiej.Praca na czas określony 1 rokGodziny pracy 9:00 - 17:00
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientem i przedstawianie oferty
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu i prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek,- sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników, w tym wyjazdy w teren i sporządzanie wywiadów,- wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS, - wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem zdrowotnym oraz wyłączonym z tego ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek, - przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym, - obsługa składnicy akt i archiwizacja dokumentów. Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. umowa na zastępstwo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-03-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zespołu ds. Serwisu Aplikacji w Krakowie do obsługi regionów EMEA US and Canada Regions. Utworzenie silnego kierownictwa/zespołu w ramach Serwisu Aplikacji, który zapewni stabilną obsługę naszych Biznes PartnerówStworzenie silnej odpowiedzialności w zespole dla wszystkich aplikacji które są wdrożone i wpierane w Krakowie. Techniczna realizacja wdrożenia nowych produktów funkcjonujących jako SME i ustalenie w jaki sposób produkty mogą być wspierane w środowisku HSBC. Stworzenie uporządkowanego modelu wsparcia aby rozwijać aplikacje w zależności od ich podziału na warstwy. Odpowiedzialność za aplikacje ITSO w ramach Wealth ( bezpośrednia lub po przez członków zespołu). Recenzja istotnych incydentów oraz obsługa programów naprawczych. Silna komunikacja z Regionalnym Liderem IT oraz z Biznesem w czasie incydentów i rozwiązywania problemów. Kontrolowanie budżetu przeznaczonego na funkcjonowanie RTB dla regionu EMEA, który jest odpowiedzialny za kontrolowanie kosztów, zarządzanie dostawcami oraz licencjami. Stworzenie zespołu zdolnego do:First Line Support monitorowanie usług produkcyjnych, obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości e-mail dla pracowników z problemami systemowymi, selekcja i eskalacja problemów Second Line Support zarządzanie, analiza i eskalacja incydentów serwisowych, akceptacja serwisu Service Management odpowiedzialność za zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie wspólnymi relacjami, zdolność planowania finansów, service level management, Analiza, transfer serwisów, zarządzanie dostępami i wiele innych. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi wewnętrznymi instrukcjami politykami firmy (FIMs, GSMs, SOX, circulars) oraz z zewnętrznymi regulacjami w tym: zarządzanie ryzykiem operacyjnym i przestrzeganie standardów Grupy dotyczące etycznego postępowania.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
praca w stolarnii
Dom-Stol Mirosław Olszewski - 2016-10-26 - Czadrów (dolnośląskie)
Zarządzanie grupą pracowników, organizacja pracy działu, realizacja planów sprzedaży.
"Rella Investments" Sp. z.o.o. - 2016-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej lub wykładanie towarów, prace magazynowe
kontakt przez OHP - 2016-02-08 - Rybnik (śląskie)
- Nadzór pedagogiczny nad placówkami. Przewodniczenie radzie pedagogicznej. Pełnienie dyżurów podczas zjazdów w szkole. Nadzór nad pracą nauczycieli.Układanie planówzajęć / harmonogramu roku szkolnego. Obsługa programu SIO, Hermes. Tworzenie dokumentacji dydaktycznej: dzienników, arkuszy ocen, itp.- Firma oferuje: Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Atrakcyjne warunki zatrudnienia.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto/miesięcznie za wykonanie zlecenia. Praca na umowę zlecenie do 31.05.2016 r.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane uprawnienia pedagogiczne. Wymagane studia podyplomowe z zarządzania oświatą. Wymagany tytuł nauczyciela mianowanego z 5-letnim stażem pracy. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży szkół dla dorosłych (typu liceum, Szkoła policealna). Wymagane zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wymagana dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność do pracy w weekendy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.kula (at) sukcesedukacja.pl
SUKCES EDUKACJA MAŁGORZATA SŁOMIŃSKA - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
Kierowanie całokształtem działalności przedsiębiorstwa, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, raportowanie do zarządu spółki, realizacja innych obowiązków przynależnych dyrektorowi ds. marketingu i rozwoju
ALTIMUS - TECH. Sp.z o.o. - 2016-11-21 - Ząbki (mazowieckie)
transport materiałów, brygad serwisowych, budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Tychy (śląskie)
czynności administracyjno- biurowe,
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa CNC, przygotowanie i montaż narzędzi, kontrola jakości w procesie wytwarzania produktu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
zaopatrywanie lokalu gastronomicznego, zamawianie towaru, kontakty z kontrahentami obcojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prace rozbiórkowe i oczyszczające, demontaż, wiercenie i cięcie betonu.
kontakt przez OHP - 2018-11-16 - Niemcy (Niemcy)
zapewnienie sprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń w magazynie, przeglądy, konserwacje, usuwanie awarii, modernizowanie maszyn, współpraca z zewnętrznym serwisem urządzeń; praca w godz.: 7-15, 15-23
ACTION S.A. - 2015-12-09 - Zamienie (mazowieckie)
Organizacja handlu tureckimi przyprawami i przetworami spożywczymi, umowy handlowe z Turcją, sieć dystrybucji.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Chmielnik (świętokrzyskie)
obsługa klientów, sprzedaż lodów, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Głogów (dolnośląskie)
Ochrona powierzonego mienia. Praca w godzinach 7-19; 19-7
SKAREM Sp. z o.o. - 2019-06-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz, podpisywanie umów i innych dokumentów formalnych, udział w spotkaniach i negocjacjach z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy, odpowiedzialność za rozwój działaności firmy, udział w podejmowaniu decyzji
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac porządkowych wokół budynku, wykonywanie lekkich prac naprawczych i remontowych, koszenie trawy, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego zgodnych ze stanowiskiem pracy, dbanie o czystość i estetykę miejsca pracy, organizowanie stanowiska pracy ora prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp i p.poż.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Turek (wielkopolskie)
- Zadania i obowiązki:1.Zarzadzanie działem finansowo-księgowym nadzór merytoryczny i organizacyjny2. Nadzór nad systemem rachunkowości firmy i prawidłowością rozliczeń podatkowych3. Współpraca z instytucjami zew.( ZUS, US, GUS ) oraz audytorami4. Nadzór nad procesami obiegu i przechowywania dokumentacji finansowej i księgowej5. Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów okresowych, rozliczeń podatkowych6. Sporządzanie raportów, analiz finansowych, budżetów w ujęciu operacyjnym na potrzeby wew.7. Przygotowanie działań reorganizacyjnych, ocena skutków8. Kontrola kosztów działalności operacyjnej i inicjowanie działań zapewniających rentowność Spółki oraz płynność finansową.Dodatkowo:1. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracji i zakupów oraz zarządzanie nieruchomościami.- Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku kierunkowym. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office. Umiejętności analityczne, kreatywność, własna inicjatywa, dynamika w działaniu, umiejętnośc pracy w zespole. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)