DYREKTOR FINANSOWY Katowice oferta pracy KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: DYREKTOR FINANSOWY
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - Zadania i obowiązki:1.Zarzadzanie działem finansowo-księgowym nadzór merytoryczny i organizacyjny2. Nadzór nad systemem rachunkowości firmy i prawidłowością rozliczeń podatkowych3. Współpraca z instytucjami zew.( ZUS, US, GUS ) oraz audytorami4. Nadzór nad procesami obiegu i przechowywania dokumentacji finansowej i księgowej5. Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów okresowych, rozliczeń podatkowych6. Sporządzanie raportów, analiz finansowych, budżetów w ujęciu operacyjnym na potrzeby wew.7. Przygotowanie działań reorganizacyjnych, ocena skutków8. Kontrola kosztów działalności operacyjnej i inicjowanie działań zapewniających rentowność Spółki oraz płynność finansową.Dodatkowo:1. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracji i zakupów oraz zarządzanie nieruchomościami.- Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku kierunkowym. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office. Umiejętności analityczne, kreatywność, własna inicjatywa, dynamika w działaniu, umiejętnośc pracy w zespole. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
Data publikacji: 2017-11-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamułkowa 8, 40-857 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zadania i obowiązki:1.Zarzadzanie działem finansowo-księgowym nadzór merytoryczny i organizacyjny2. Nadzór nad systemem rachunkowości firmy i prawidłowością rozliczeń podatkowych3. Współpraca z instytucjami zew.( ZUS, US, GUS ) oraz audytorami4. Nadzór nad procesami obiegu i przechowywania dokumentacji finansowej i księgowej5. Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów okresowych, rozliczeń podatkowych6. Sporządzanie raportów, analiz finansowych, budżetów w ujęciu operacyjnym na potrzeby wew.7. Przygotowanie działań reorganizacyjnych, ocena skutków8. Kontrola kosztów działalności operacyjnej i inicjowanie działań zapewniających rentowność Spółki oraz płynność finansową.Dodatkowo:1. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracji i zakupów oraz zarządzanie nieruchomościami.- Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku kierunkowym. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office. Umiejętności analityczne, kreatywność, własna inicjatywa, dynamika w działaniu, umiejętnośc pracy w zespole. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 4000 do 6000 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DYREKTOR FINANSOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: dyrektor finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętności analityczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe. Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata na stanowisku kierunkowym. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office. Umiejętności analityczne, kreatywność, własna inicjatywa, dynamika w działaniu, umiejętnośc pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-857 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail:
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.prt.pl
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ LINII TELEKOMUNIKACYJNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH. WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor finansowy
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Branża włókiennicza, obsługa barwiarek dzianin
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY, DOWÓZ UCZNIÓW DO DOMU, CODZIENNA EKSPLOATACJA I OBSŁUGA POJAZU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. D LUB D+E, ORZECZENIE LEKARSKIE I PSYCHOLOGICZNE, DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU AUTOBUSÓW;WYNAGRODZENIE: 1500ZŁ+20%PREMII
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 1 - 2016-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowanie pracami ogólnobudowlanymi, murowymi, robotami montażowymi, ciesielskimi oraz dekarskimi. Praca na terenie Dolnego Śląska.w godzinach 7-17.
"Spółka Inżynieryjno Budowlana" Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wichowo (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie produkcją, raportowanie w języku angielskim i koreańskim.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw.
BY FAMILY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane
P.H.U. REMSTAL - 2016-09-19 - Duszniki (wielkopolskie)
Obsługa biura w firmie budowlanej.
Firma Usługowo-Handlowa Usługi Ogólno-Budowlane "Izolsusz" Janusz Łukaszewski - 2017-05-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
ochrona obiektu, zmianowość różna 8 lub 12 lub 24
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-01-24 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Sporządzanie zamówień, kontrola dostaw, kierowanie personelem, ogólne zarządzanie firmą.
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2018-02-01 - Brzeźnica (małopolskie)
jw.
Zespół Szkół Spożywczo-Gastronomicznych - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Załadunek transportu, kompletacja zamówień (praca ze skanerem), zabezpieczenie towaru na czas transportu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
opracowywanie, wdrażanie, realizowanie strategii handlowej, udział w przygotowywaniu budżetu przedsiębiorstwa w części dotyczącej działu sprzedaży, ustalanie celów i zadań dla członków działu handlowego, opracowywanie standardów pracy działu handlowego, kierowanie pracą zespołu, monitorowanie i rozliczanie pracy zespołu handlowców, opracowywanie i zarządzanie motywacyjnym systemem wynagrodzenia pracowników, szkolenie i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych, dobrych relacji z kluczowymi klientami, współpraca z krajami azjatyckimi
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie całością działalności przedsiębiorstwa/organizacji; zapewnianie funkcjonowania i ciągłości pracy przedsiębiorstwa/organizacji warunków działania i organizacji pracy;
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-11 - Opole (opolskie)
Montaż okien, rolet, drzwi, bram garażowych i napędów, serwis. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
pracownik ogólnobudowlany
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE "MAR-BUD" MARIUSZ GADOMSKI - 2017-12-07 - Barkowo (zachodniopomorskie)
-PROJEKTOWANIE PODZESPOŁÓW MASZYN BUDOWLANYCH-PRACA W ŚRODOWISKU INVENTOR-NADZÓR NAD WARSZTATEM-ZARZĄDZANIE GRUPĄ LUDZI
Firma APROFI Aleksander Siry - 2017-02-07 - Dębica (podkarpackie)
zarządzanie działem handlowym, operacyjne organizowanie i kontrolowanie pracy działu handlowego, opracowanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalnych wyników sprzedaży, utrzymanie kontaktu z klientami biznesowymi z krajów azjatyckim m.in. z Pakistanu i Indii, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Piastów (mazowieckie)
Praca na tym stanowisku związana jest z obsługą w zakresie hodowli indyka na fermie drobiu.
GRELAVI S. A. - 2016-09-02 - Komorowo (warmińsko-mazurskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gniezno (wielkopolskie)
Wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji zadań operacyjnych w tym projektu budowy Centrum Badań i Rozwoju Maszyn Budowlanych, przy współpracy z instytucjami Chińskimi, projektu uruchomienia w LiuGong Dressta Machinery produkcji chińskich modeli maszyn. Koordynacja współpracy Departamentu Technologicznego z Kwaterą Główną (HQ) LiuGong w Liuzhou w zakresie produkcji maszyn i projektów badawczo-rozwojowych. Wsparcie w zakresie koordynacji wspólpracy Departamentu HR z odpowiednimi służbami HR HQ, w tym we wdrożeniu narzędzi HR zgodnie z procedurami obowiązującymi w HQ.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż art. spożywczych, wykładanie towaru
HANEX P.H.U. Joanna Kazimierska - 2017-04-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa maszyn pakujacych,obsługa komputera. praca w godz. 7-15/15-23
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2017-05-18 - Kępa (opolskie)
aktywna sprzedaż usług Kancelarii, aktywne pozyskiwanie klientów, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody, zawieranie umów z klientami, prezentowanie oferty usług Kancelarii, monitorowanie działań konkurencji
Kancelaria Prawna Legatis - 2018-08-03 - Zamość (lubelskie)
segregacja, ważenie złomu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Opoczno (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku. Branża metalurgiczna-ogrodzenia i balustrady. Czyszczenie elementów pod malowanie, ogólne prace porządkowe, prace magazynowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Dobra (łódzkie)
przygotowanie pojazdów do lakierowania, w tym odtłuszczanie, dobieranie farb, lakierów, gruntów i innych materiałów zgodnie z wymaganiami technicznymi lakierowanej powierzchni
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Sławno (zachodniopomorskie)
zarzadzanie działem produktowym, badanie rynku i nowych trendów dotyczących produków, opakowań i wzorów produktowych, rozwój nowych produktów, ścisła współpraca z kontrahentami w Azji, negocjowanie z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, odpowiedzialność za poziom zapasów na magazynie
Vakomtek S.A. - 2016-12-06 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w Regulaminie Wydziału Polityki Przestrzennej.Ważniejsze zadania:Koordynacja i nadzór nad:I. W zakresie planowania przestrzennego: wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania, opracowania i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; pracami i tworzeniem Lokalnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji i Miejscowego Planu Rewitalizacji; opracowywaniem i zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzaniem analiz i koncepcji programowo przestrzennych oraz innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; prowadzeniem monitoringu urbanistycznego miasta Słupska; wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z procedurami planistycznymi.II. W zakresie urbanistyki i architektury: rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy wraz ze sporządzeniem szczegółowej analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz ich zmian; rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian; wydawanie wpisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; wydawaniem postanowień na podział nieruchomości.III. Zadaniami w zakresie działań związanych z ochroną zabytków.IV. Zadaniami w zakresie działań Działu Rewitalizacji Miasta.V. Inne wynikające z kierowania pracą Wydziału i zarządzania podległymi pracownikami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; wysiłek umysłowy; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością. Wynagrodzenie zasadnicze 5000-6000 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-04 - Słupsk (pomorskie)