DYREKTOR WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: DYREKTOR WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Wynagrodzenie: 5 000 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w Regulaminie Wydziału Polityki Przestrzennej.Ważniejsze zadania:Koordynacja i nadzór nad:I. W zakresie planowania przestrzennego: wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania, opracowania i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; pracami i tworzeniem Lokalnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji i Miejscowego Planu Rewitalizacji; opracowywaniem i zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzaniem analiz i koncepcji programowo przestrzennych oraz innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; prowadzeniem monitoringu urbanistycznego miasta Słupska; wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z procedurami planistycznymi.II. W zakresie urbanistyki i architektury: rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy wraz ze sporządzeniem szczegółowej analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz ich zmian; rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian; wydawanie wpisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; wydawaniem postanowień na podział nieruchomości.III. Zadaniami w zakresie działań związanych z ochroną zabytków.IV. Zadaniami w zakresie działań Działu Rewitalizacji Miasta.V. Inne wynikające z kierowania pracą Wydziału i zarządzania podległymi pracownikami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; wysiłek umysłowy; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością. Wynagrodzenie zasadnicze 5000-6000 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2016-11-04

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w Regulaminie Wydziału Polityki Przestrzennej.Ważniejsze zadania:Koordynacja i nadzór nad:I. W zakresie planowania przestrzennego: wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania, opracowania i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; pracami i tworzeniem Lokalnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji i Miejscowego Planu Rewitalizacji; opracowywaniem i zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzaniem analiz i koncepcji programowo przestrzennych oraz innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; prowadzeniem monitoringu urbanistycznego miasta Słupska; wykonywaniem czynności formalno prawnych związanych z procedurami planistycznymi.II. W zakresie urbanistyki i architektury: rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy wraz ze sporządzeniem szczegółowej analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz ich zmian; rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian; wydawanie wpisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; wydawaniem postanowień na podział nieruchomości.III. Zadaniami w zakresie działań związanych z ochroną zabytków.IV. Zadaniami w zakresie działań Działu Rewitalizacji Miasta.V. Inne wynikające z kierowania pracą Wydziału i zarządzania podległymi pracownikami.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych; wysiłek umysłowy; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością. Wynagrodzenie zasadnicze 5000-6000 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: DYREKTOR WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe o kierunku urbanistyka lub architektura; co najmniej 5-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, którego nabór dotyczy; dobra znajomość przepisów związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, znajomość procedur administracyjnych związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym oraz uchwalaniem planów miejscowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może: wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnienie podejrzenie o stronniczość lub interesowność; być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego; być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność; być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej; być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą; posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej ze spółek; prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności; nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.2. Wymagania dodatkowe: mile widziane posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej bez ograniczeń; praca w administracji publicznej przez co najmniej 2 lata; praca na stanowiskach kierowniczych przez co najmniej 2 lata; staż pracy w zawodzie architekta; mile widziana przynależność do izby architektów lub do izby inżynierów budownictwa; mile widziana znajomość języka obcego; wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi; umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole; predyspozycje i zdolności menedżerskie; odporność na stres; dobra organizacja pracy; wysoka kultura osobista; obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; umiejętność argumentowania, komunikatywność.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny; życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem (do pobrania na str. bip); oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania na str. bip); kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2); dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego; zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Polityki Przestrzennej, w terminie do dnia 14 listopada 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw administracyjnych

Data dodania oferty pracy: 04.11.2016

Oferta pracy ważna do: 14.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 000 PLN

transport wózków wędzarniczych z towarem z chłodni na hale paczkowalni, transport pustych brudnych wózków wędzarniczych oraz pojemników plastikowych na myjkę, transport czystych pojemników plastikowych z myjki na halę paczkowalni, przygotowanie towaru do pakowania, min.: rozbieranie form, ściąganie folii przycinanie siatek, dzielenie kiełbas na porcje. Utrzymanie ładu i porządku na hali
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE NIK-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Ruda Śląska (śląskie)

KONSERWATOR - od 3 200 PLN

umiejętność i kompetencje w wykonywaniu obowiązków z zakresu prac konserwacyjnych, elektrycznych, ogólnobudowlanych, hydraulicznych, stolarskich, umiejętności- złotej rączki
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)

CIEŚLA - od 2 200 PLN

wykonywanie czynności związanych z ciesielstwem budowlanym
Kapłon Kazimierz Usługi Remontowo-Budowlane - 2015-12-01 - Wadowice (małopolskie)

PROJEKTANT - od 5 000 PLN

projektowanie konstryukcji stalowych
BUCHWALD PROJEKTY BUDOWLANE Grzegorz Buchwald - 2019-02-04 - Jarocin (wielkopolskie)

DOJARZ - od 1 850 PLN

Dojenie 100 krów, obsługa maszyn i urządzeń związanych z ubojem.
Gospodarstwo Rolno- Hodowlane Maria Adamczyk - 2016-04-15 - Witkowice (mazowieckie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 575 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, EKSPOZYCJA TOWARÓW
JAWA RADLIŃSKI SZYMANEK SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-15 - Jastrowie (wielkopolskie)

WIZAŻYSTKA /MAKIJAŻYSTKA - od 2 250 PLN

kreowanie trwałego całoścowego wizerunku klienta wykonywanie makijażu
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - do 14,7 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez OHP - 2019-03-06 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)

TAPICER - od 3 000 PLN

Produkcja mebli tapicerowanych.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE '' WIŚNIEWSKI'' SP.J. - 2017-10-10 - Świba (wielkopolskie)

DYREKTOR GENERALNY - od 2 400 PLN

Analiza rynku, współpraca z kluczowymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 3 495 PLN

Praca przy bieżącym utrzymaniu mostów. Sprzątanie i konserwacja mostów, drobne roboty budowlane. Mile widziane umiejętności przy pracach budowlanych (tynkowanie) oraz prawo jazdy kat. B.
Przedisębiorstwo Handlowo-Usługowe "GRALA" Elżbieta Grala - 2018-06-13 - Baranów (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY PRZY PRODUKCJI PALET - od 1 125 PLN

Zbijania palet, cięcie drewna.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Aleksandria (wielkopolskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 5 000 PLN

Mile widziane osoby z wykształceniem zawodowym mechanicznym lub posiadające doświadczenie zawodowe jako mechanik.
AS-MAR TRANSPORT KRAJOWY I ZAGRANICZNY MARCIN BARAN - 2017-12-01 - Strzeleczki (opolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Głogów (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE - 268,5 - 368,5 PLN

Nauczanie w klasie VIII.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Bogusze (podlaskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 600 PLN

w/g zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Gubin (lubuskie)

KONSERWATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PIEKARNICZYCH - 997,4 PLN

Konserwator maszyn i urządzeń piekarniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Ośno Lubuskie (lubuskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac remontowo-porządkowych, usuwanie awarii. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZEDAWCA "C" - od 2 100 PLN

sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych, rozliczenia, inwentaryzacje, dbanie o porządek,
"ROBSON" Robert Marczak - 2017-07-17 - Wołomin (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 1 850 PLN

według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

FLORYSTA- SPRZEDAWCA (DO PRZYUCZENIA) - od 2 100 PLN

- Praca w kwiaciarni tj. układanie wiązanek, spzredaż kwiatów i artykułów przemysłowych- Kandydatka po kursie florystycznym- Kontakt: telefon 509-218-044 lub 516-722-341, e-mail: biuro (at) kwiatytczewa.pl
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ELMIKRO STREHLAU MIROSŁAW - 2018-05-14 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

-Przyjmowanie i wydawanie towaru,-Zamawianie kurierów,-Przygotowywanie packing listów,-Drukowanie wszywek i nalepek,-Praca jednozmianowa 7-15,-Kontakt telefoniczny 58-727-94-02,-Kontakt e-mail: a.kurpińska (at) theshirttailors.com
THE SHIRT TAILORS SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY / SPECJALISTA DS. ROZWOJU RYNKÓW ZAGRANICZNYCH - od 6 400 PLN

- Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych na rynku zagranicznym (Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.). Realizacja planów sprzedażowych na wybranym rynku zagranicznym. Monitorowanie trendów rynkowych w podległym regionie. Realizowanie długofalowych projektów produktowych. Przygotowywanie prezentacji oraz ofert handlowych, Negocjowanie warunków współpracy. Sporządzanie raportów i analiz. Przygotowywanie prezentacji dotyczących rynków międzynarodowych. Stały kontakt z klientami, analiza ich potrzeb, monitorowanie możliwości rozszerzenia współpracy oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dot. konkurencji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + częste wyjazdy służbowe do Państw typu Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.- Wynagrodzenie: 6400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe farmaceutyczne lub medyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku farmaceutycznym, w zakresie współpracy z rynkami europejskimi i międzynarodowymi w sprzedaży suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych - warunek konieczny. Wymagane umiejętności: wysoka skuteczności działania, zdolności analitycznego myślenia, samodzielność, ambicja i motywacja do osiągania celów, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowskiem pracy; praca stała na terenie gminy Ustka
Usługowy Zakład Kominiarski Paweł Rojek - 2016-07-01 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 900 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Miechów (małopolskie)

ŁAZIENNY - do 1 850 PLN

dbanie o czystosc łazienek, szatni,
Z.W. OLIMPIA BETA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Piekary Śląskie (śląskie)

STOLARZ MEBLOWY - do 2 500 PLN

Wykonywanie mebli.Praca na terenie Mielca.
Firma Handlowo-Usługowa PRESTIŻ Andrzej Młynarczyk - 2015-12-01 - Mielec (podkarpackie)