BARISTA - BARMAN Przemyśl oferta pracy Absynt Paweł Jawor

Stanowisko: BARISTA - BARMAN

Wynagrodzenie: od 1 750 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie kawy i innych napoi

Data publikacji: 2015-12-01

Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)

Pracodawca: Absynt Paweł Jawor

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Plac Dominikański 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Przygotowywanie kawy i innych napoi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: BARISTA - BARMAN

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: barista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2015

Data zakończenia pracy: 28.02.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Barista (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Barman-Barista

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Kurs barman-barista

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: Absynt Paweł Jawor

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Adres pracodawcy:
Tarnowska 25/b, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Tarnowska

Numer budynku pracodawcy: 25

Profil działalności pracodawcy: usługi restauracyjne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: barista

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015

Data dodania oferty pracy: 30.11.2015

Oferta pracy ważna do: 30.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy CV na: ph_podkarpackie (at) interia.pl ( w tytule: PH Nisko)
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Nisko (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

pakowanie wyrobów zgodnie z zamówieniem, obsługa komputera
Biamet Bis s.c. - 2017-10-31 - Białystok (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzątanie oddziałów szpitalnych
KOORDYNATOR SP ZOO ZIELONA GÓRA - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA ART GASTRONOMICZNYCH - od 1 850 PLN

praca w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Głogów (dolnośląskie)

POMOCNIK TAPICERA-KLEJARZ - od 2 000 PLN

Klejenie i tapicerowanie mebli.Doświadczenie na ww. stanowisku pracy min. 6 m-cy, umiejętności manualne.
"Rameta" Spółdzielnia Meblarska ZPCH - 2016-12-30 - Racibórz (śląskie)

BARISTA GASTRONOMII OBWOŹNEJ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie kawy oraz napojów kawowych, malowanie mleku, obsługa stanowiska, komunikacja z klientami, w tym cudzoziemcami, studentami Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łódź (łódzkie)

BARISTA - od 1 850 PLN

sprawna i profesjonalna obsługa klientów oraz pomoc w wyborze odpowiedniego gatunku kawy, przygotowywanie kaw, napoi kawowych gorących i zimnych, sporządzanie kaw artystycznych techniką latte art, obsługa ekspresu do kawy i alternatywnych urządzeń do parzenia kawy:chemex, syphon, dripper, aeropress, kafetiera, frenchpress; obsługa POS, terminali płatniczych, przyjmowanie dostaw, rozliczanie dnia; dbanie o czystość lokalu i na stanowisku pracy, dbałość o odpowiednie przechowywanie różnych gatunków kawy ,przyjmowanie dostaw produktów,rozliczanie pobranych surowców, prowadzenie obowiązującej dokumentacji na stanowisku pracy np. dziennych raportów o stanie sprzedaży,dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług,utrzymywanie wzorowej czystości stanowiska pracy,przestrzeganie wymogów sanitarnych i bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - 2 000 - 3 000 PLN

Obsługa klienta (sprzedaż, obsługa posprzedażowa)
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Agnieszka Cieśla - 2017-01-18 - Jawor (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Weryfikacja dostawy towarów pod względem ilosciowym i jakościowym przyjmowanego towaru, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Tęgoborze (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW INFORMATYCZNYCH - 2 265 - 3 109 PLN

prowadzenie zajęć z zawodowych przedmiotów w technikum informatycznym
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza - 2016-02-23 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI- MONTAŻU - od 1 850 PLN

praca na produkcji, montaż elementów, składowanie, cięcie materiałów, sklejanie, kompletowanie, wykonywanie zleceń produkcyjnych
FLAME EMPLOYMENT POLSKA SP.ZO.O. - 2016-06-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 200 PLN

Prace produkcyjne - wykonywanie tynków mozaikowych, praca ciężka. Praca w godzinach 8.00-16.00, okres próbny trwa 3 miesiące.
MJG Sp. o.o. Śrem - 2017-04-04 - Śrem (wielkopolskie)

POMOC TECHNICZNA - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Zwoleń (mazowieckie)

POMOCNICZE CZYNNOŚCI CIASTKARSKIE - od 13 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ LINII PRODUKUJĄCYCH CIASTKA, PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PRZEMIESZCZANIEM SUROWCÓW I WYROBÓW, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;SYSTEM CZASU PRACY: TRZY ZMIANY
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

TECHNIK ARCHIWISTA + ST FP (41) - 997,4 PLN

- wykonywanie zadań jak i przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż,- pomoc przy organizacji przyjętych przez komórkę organ. Dokumentów i rozdzielanie ich zgodnie z przeznaczeniem,- pomoc przy porządkowaniu akt,- pomoc przy ewidencjonowaniu zgromadzonej dokumentacji w archiwum,- organizacja korespondencji rozdzielanie i doręczanie do właściwych komórek organ.,- pomoc w obsł. Interesantów,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych( kopertowanie i adresowanie)
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DS. ORGANIZACYJNYCH - do 3 000 PLN

Zarządzanie operacyjne działalnością zakladu, reprezentowanie zakladu przed organami kontroli, kooperantami i innymi firmami lub instytucjami
NOVATIS SP Z O.O. - 2017-06-06 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 1 883,2 PLN

Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej sprzętu i materiałów. Wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunków, faktur, protokołów, w celu przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zapłaty;kwartalne i roczne planowanie środków finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów przychodowo rozchodowych, w celu właściwego obiegu dokumentów.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywność; odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z zakresu księgowości;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)

STAŻYSTA PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

praca biurowa - terenowa; zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Wojciechów (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (ART. 150F DOTYCZY OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 1 850 PLN

tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KIEROWCA - od 3 000 PLN

Kierowca samochodu ciężarowego
"TRANS PAVEL SHIPPING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jasło (podkarpackie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-01 - Jarocin (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN CNC - od 20 PLN

Przygotowanie procesów obróbki skrawaniem, Programowanie maszyn sterownych numerycznie, Obsługa maszyn sterownych numerycznie, Ocena jakości wykonanych detali; umowa na 2 lata; godziny pracy: 14.00-22.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)

INSTRUKTOR - do 1 762,5 PLN

szkolenie pracowników na stanowiskach w celu samodzilnej parcy. Przygotowanie posiłków typu fast food. Miejsce pracy:Wrocław, ul. Świdnickadyspozycyjność: restauracja czynna jest 24 h sala G
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, przygotowywanie umów, korespondecnja z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 14 PLN

Tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWO/HANDLOWY W DZIALE SPRZEDAŻY I MARKETINGU – BRANŻA BI - od 2 050 PLN

•Wypełnianie zadań dotyczących sprzedaży i pośredniczenie w transakcjach ich zawieranie w imieniu i na rachunek przedsiębiorcy, w zakresie produktów będących przedmiotem sprzedaży i w ramach powierzonego obszaru lub kręgu klientów,•Analizowanie efektywności marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, •Planowanie i realizacja kampanii reklamowej dla marki firmy, •Ciągłe staranie się o pozyskanie nowych klientów i współpraca z innymi handlowcami w zespole.•Obsługa klientów oraz budowanie stałych relacji z klientami oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży.•Zbieranie informacji o rynkach zbytu,•Prowadzenie dokumentacji sprzedaży, oraz sporządzanie sprawozdań z efektów pracy, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń (tygodniowych, miesięcznych ustalonych z przełożonym)Kontakt z klientem, w tym również rosyjskojęzycznym.
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

Sprzątanie sal chorych i korytarzy w szpitalu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat