BARISTA - BARMAN Przemyśl oferta pracy Absynt Paweł Jawor
Stanowisko: BARISTA - BARMAN
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie kawy i innych napoi
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Absynt Paweł Jawor
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Dominikański 4, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Przygotowywanie kawy i innych napoi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: BARISTA - BARMAN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: barista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2015
Data zakończenia pracy: 28.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Barista (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Barman-Barista
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Kurs barman-barista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Absynt Paweł Jawor
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Tarnowska 25/b, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Tarnowska
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: usługi restauracyjne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: barista
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 30.11.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy CV na: ph_podkarpackie (at) interia.pl ( w tytule: PH Nisko)
PROGRESS ACTIVE SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Nisko (podkarpackie)
pakowanie wyrobów zgodnie z zamówieniem, obsługa komputera
Biamet Bis s.c. - 2017-10-31 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie oddziałów szpitalnych
KOORDYNATOR SP ZOO ZIELONA GÓRA - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
praca w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Głogów (dolnośląskie)
Klejenie i tapicerowanie mebli.Doświadczenie na ww. stanowisku pracy min. 6 m-cy, umiejętności manualne.
"Rameta" Spółdzielnia Meblarska ZPCH - 2016-12-30 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie kawy oraz napojów kawowych, malowanie mleku, obsługa stanowiska, komunikacja z klientami, w tym cudzoziemcami, studentami Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łódź (łódzkie)
sprawna i profesjonalna obsługa klientów oraz pomoc w wyborze odpowiedniego gatunku kawy, przygotowywanie kaw, napoi kawowych gorących i zimnych, sporządzanie kaw artystycznych techniką latte art, obsługa ekspresu do kawy i alternatywnych urządzeń do parzenia kawy:chemex, syphon, dripper, aeropress, kafetiera, frenchpress; obsługa POS, terminali płatniczych, przyjmowanie dostaw, rozliczanie dnia; dbanie o czystość lokalu i na stanowisku pracy, dbałość o odpowiednie przechowywanie różnych gatunków kawy ,przyjmowanie dostaw produktów,rozliczanie pobranych surowców, prowadzenie obowiązującej dokumentacji na stanowisku pracy np. dziennych raportów o stanie sprzedaży,dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług,utrzymywanie wzorowej czystości stanowiska pracy,przestrzeganie wymogów sanitarnych i bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Kierownik magazynu
NOVELTY TRADING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa klienta (sprzedaż, obsługa posprzedażowa)
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Agnieszka Cieśla - 2017-01-18 - Jawor (dolnośląskie)
Weryfikacja dostawy towarów pod względem ilosciowym i jakościowym przyjmowanego towaru, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Tęgoborze (małopolskie)
prowadzenie zajęć z zawodowych przedmiotów w technikum informatycznym
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza - 2016-02-23 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
praca na produkcji, montaż elementów, składowanie, cięcie materiałów, sklejanie, kompletowanie, wykonywanie zleceń produkcyjnych
FLAME EMPLOYMENT POLSKA SP.ZO.O. - 2016-06-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tapicerowanie mebli z tkaniny i skóry
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Leszno (wielkopolskie)
Prace produkcyjne - wykonywanie tynków mozaikowych, praca ciężka. Praca w godzinach 8.00-16.00, okres próbny trwa 3 miesiące.
MJG Sp. o.o. Śrem - 2017-04-04 - Śrem (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Zwoleń (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ LINII PRODUKUJĄCYCH CIASTKA, PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PRZEMIESZCZANIEM SUROWCÓW I WYROBÓW, CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;SYSTEM CZASU PRACY: TRZY ZMIANY
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- wykonywanie zadań jak i przygotowywanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż,- pomoc przy organizacji przyjętych przez komórkę organ. Dokumentów i rozdzielanie ich zgodnie z przeznaczeniem,- pomoc przy porządkowaniu akt,- pomoc przy ewidencjonowaniu zgromadzonej dokumentacji w archiwum,- organizacja korespondencji rozdzielanie i doręczanie do właściwych komórek organ.,- pomoc w obsł. Interesantów,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych( kopertowanie i adresowanie)
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie operacyjne działalnością zakladu, reprezentowanie zakladu przed organami kontroli, kooperantami i innymi firmami lub instytucjami
NOVATIS SP Z O.O. - 2017-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej sprzętu i materiałów. Wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunków, faktur, protokołów, w celu przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zapłaty;kwartalne i roczne planowanie środków finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów przychodowo rozchodowych, w celu właściwego obiegu dokumentów.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywność; odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z zakresu księgowości;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
praca biurowa - terenowa; zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Wojciechów (opolskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowca samochodu ciężarowego
"TRANS PAVEL SHIPPING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jasło (podkarpackie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-01 - Jarocin (wielkopolskie)
Przygotowanie procesów obróbki skrawaniem, Programowanie maszyn sterownych numerycznie, Obsługa maszyn sterownych numerycznie, Ocena jakości wykonanych detali; umowa na 2 lata; godziny pracy: 14.00-22.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)
szkolenie pracowników na stanowiskach w celu samodzilnej parcy. Przygotowanie posiłków typu fast food. Miejsce pracy:Wrocław, ul. Świdnickadyspozycyjność: restauracja czynna jest 24 h sala G
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, przygotowywanie umów, korespondecnja z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
Tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
•Wypełnianie zadań dotyczących sprzedaży i pośredniczenie w transakcjach ich zawieranie w imieniu i na rachunek przedsiębiorcy, w zakresie produktów będących przedmiotem sprzedaży i w ramach powierzonego obszaru lub kręgu klientów,•Analizowanie efektywności marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, •Planowanie i realizacja kampanii reklamowej dla marki firmy, •Ciągłe staranie się o pozyskanie nowych klientów i współpraca z innymi handlowcami w zespole.•Obsługa klientów oraz budowanie stałych relacji z klientami oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży.•Zbieranie informacji o rynkach zbytu,•Prowadzenie dokumentacji sprzedaży, oraz sporządzanie sprawozdań z efektów pracy, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń (tygodniowych, miesięcznych ustalonych z przełożonym)Kontakt z klientem, w tym również rosyjskojęzycznym.
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie sal chorych i korytarzy w szpitalu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kraków (małopolskie)