AUDYTOR WEWNĘTRZNY Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.
Data publikacji: 2020-02-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obłońska 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, finanse lub prawo
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w godz. 7.30-15.30, we wtorki 8.30-16.30.WOA.I.2110. 10.20201.Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, finansowe lub prawnicze,f) następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:- jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub- złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub- uprawnienia biegłego rewidenta lub- dwuletnia praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż etatu, związanych z: przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej; nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych), g) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk kierowniczych urzędniczych, w szczególności co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.2.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawyKodeks postępowania administracyjnego i prawo zamówień publicznych,b) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dz. Urz. Min. Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28),c) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),d) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,e) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,f) wysoka kultura osobista.3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)opracowywanie w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych planu audytu wewnętrznego na rok następny, w oparciu o udokumentowaną analizę ryzyka, z uwzględnieniem zakresu odpowiedzialności kierownika jednostki (Prezydenta Miasta Chełm) za funkcjonowanie kontroli zarządczej,2)przedstawienia, w terminach określonych w ustawie o finansach publicznych Prezydentowi Miasta Chełm do zatwierdzenia sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,3)przeprowadzanie zadań audytowych zawierających ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej,4)przeprowadzanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu,5)podejmowanie czynności sprawdzających, mających na celu ocenę działań jednostki, podjętych w celu realizacji zaleceń,6)współpraca z audytorami zewnętrznymi, a także kontrolerami Najwyższej Izby Kontroli,7)przygotowywanie oraz aktualizacja zasad działania w zakresie procedury przeprowadzania audytu wewnętrznego,8)zawiadamianie Prezydenta Miasta Chełm o sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji rocznego planu audytu,9)przygotowywanie zawiadomień do Prezydenta Miasta odnośnie ujawnienia naruszenia dyscypliny finansów publicznych,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie bieżącej pracy,11)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności zawartych w :a) statucie Miasta Chełm,b) Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,c) Regulaminie Pracy.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,92 %.6. Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 17 lutego 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 06 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-02-05KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lutego 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 17 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//audytor.pdf
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Plac Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d48ea92366eb0cd56c81a826fafe9910
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn: prasy, piły, nauka obsługi urządzeń laserowych do cięcia rur, profili i blach
P.P.H.U. STALMET Mariusz Wieczorek - 2019-08-01 - Bystrzyca Górna (dolnośląskie)
Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa
P.P.U.H. AKPIL Aniol Kazimierz - 2017-12-04 - Pilzno (podkarpackie)
Plantowanie ziemi , prace gospodarcze na terenie firmy , malowanie okien
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "STOL-BET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prezentowanie towarów firmy klientom, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego, doradzanie w doborze towarów klientom pochodzenia wietnamskiego, dbanie o czystość i odpowiednią ekspozycję towarów
FIFI-THỊ TÝ NGUYEN - 2020-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego galerii handlowej.
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
Rozbiórka uszkodzonych nawierzchni, pomoc w układaniu nowych nawierzchni, pomoc w obsłudze maszyn brukarskich, porządkowanie miejsca pracy. Pracodawca zapewnia dowóz: Wejherowo - miejsce pracy.
POLONEZ - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-19 - Wejherowo (pomorskie)
Plantowanie ziemi , prace gospodarcze na terenie firmy , malowanie okien
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "STOL-BET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Sprzedaż towaru, obsługa klientów w sklepieWYMAGANIA: wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Jarosław (podkarpackie)
prace murarskie
ZAKŁAD BUDOWLANY "CEGIEŁKA" - MARCIN MISIAK - 2018-07-23 - Jarocin (wielkopolskie)
utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientem w celu udzielenia informacji nt. oferowanych produktów i usług, prezentacja produktów i usług w celu ich odsprzedaży, sprawdzanie danych marketingowych, prowadzenie akcji promocyjnych i informacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
mechanik pojazdów samochodowych. Praca od poniedziałku do piątku + co druga sobota
Łukasz Zdebski Global Serwis Group - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
j.w.
LA MATITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
technik chłodnictwa i klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2020-08-20 - Knurów (śląskie)
Planowanie i przygotowywanie posiłków, zarządzanie zespołem pracowników kuchni, przestrzeganie przepisów i standardów kulinarnych, nadzór nad magazynem żywnościowym, organizacja zaopatrzenia, dbanie o najwyższy standard przygotowanych posiłków wg norm żywieniowych. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 22 577-42-03Oferta w sali: G
ISS Facility Services Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej; obsługa klienta; wykładanie towaru na półki; dbałość o czystość stanowiska pracy.Praca w godz. 6-22
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace dociepleniowe,remonty,prace budowlane; praca na terenie całego kraju - wg zleceń
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Chrzanów (małopolskie)
Załadunek, rozwożenie i wnoszenie mebli pod wskazany adres na terenie Krakowe i ololic.
RAFAŁ MIERNIK - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Zakres podstawowych obowiązków: - Nadzór, kontrola oraz udział w sporządzaniu planów finansowych, budżetu rocznego oraz analiza odchyleń wraz z komentarzami,- Opracowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz zarządczych zgodnych ze standardami Grupy,- Kalkulacja rentowności i efektywności projektów i produktów,- Monitorowanie wydatków inwestycyjnych,- Dbałość o zgodność procesów i procedur ze standardami Grupowymi oraz o bezpieczeństwo finansowe firmy- Analiza kluczowych wskaźników finansowych operacyjnych oraz ryzyk finansowych i rekomendacje działań,- Optymalizacja procesów i kosztów,- Tworzenie i doskonalenie narzędzi controllingowych, budowanie modeli finansowychOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 6-14
RE ALLOYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-19 - Łaziska Górne (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Plantowanie ziemi , prace gospodarcze na terenie firmy , malowanie okien
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "STOL-BET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
smażenie nalesników; przygotowywanie produktów do potraw; obsługa kasy fiskalnej; utrzymywanie porzadku na stanowisku pracy;
Aleksandra Kłunejko "HAPPY" - 2017-06-12 - Zawada (opolskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, obsługa klientów sklepu, wprowadzanie produktów do sklepu, 1/2 etatu 20h tyg.
P.S. SPRZĘT-POŻ I.K. ZAJĄC SP.J - 2020-03-05 - Opole (opolskie)
Plantowanie ziemi , prace gospodarcze na terenie firmy , malowanie okien
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "STOL-BET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
j.w.
FUNDACJA MIGRANT ENTREPRENEUR - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie i wypakowywanie materiałów paszowych z opakowań. Przepakowanie materiału z opakowań handlowych do worków big beg. Dbałość o ład i porządek w miejscu pracy
ENVIPRO TERRATECH Sp. z o.o. - 2020-08-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż pierogów
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się z dokumentacją Urzędu Miejskiego oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościamiprzygotowywanie pism w sprawach prowadzonych przez Wydział GNzapoznanie się z regulacjami prawnymi dot. spraw prowadzonych przez Wydział GNprzyjmowanie i wysyłka korespondencji wydziałowejzapoznanie się z obsługą programów: ewidencji gruntów i budynków, elektronicznej księgi wieczystejudzielanie stronom podstawowych informacji o sprawach prowadzonych w Wydziale GN, archiwizacja dokumentówpomoc w czynnościach biurowych pracownikom Wydziału GN
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Cieszyn (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Tychowo (zachodniopomorskie)