PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2020-08-20
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
danePracodawcy_nip: 6311001507
danePracodawcy_regon: 000526297
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 03.09.2020r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Knurów".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 03.09.2020r
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Knurów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940849
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 03.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43a244a47e5d3f21bd6e546ec59fa19e
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dań, obieranie warzyw, sprzątanie.
Arkadiusz Hubert Tarczyński F.T.U. Gospodarka Leśna i Ozdobna,Wynajem Samochodów - 2016-09-16 - Siedlce (mazowieckie)
Promowanie produktów leczniczych, wyrobów medycznych, kosmetyków w aptekach i u lekarzy. Prezentacja produktów na konferencjach lekarskich i spotkaniach Okręgowych Izb Aptekarskich. Czas pracy zadaniowy.Praca na terenie województwa śląskiego. Pracownik otrzymuje do dyspozycji samochod służbowy.
FARMINA SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami drogowymi w zakresie przebudowy lub remontu dróg2) Prowadzenie nadzoru nad robotami inwestycyjnymi i remontowymi z ramienia Starostwa:- nadzór nad inwestycjami drogowymi z udziałem środków zewnętrznych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy,- nadzór nad inwestycjami drogowymi ze środków własnych cały proces inwestycyjny od przekazania placu budowy do odbioru końcowego wraz z rozliczeniem finansowym budowy.3) Sporządzanie planów w zakresie budowy, modernizacji oraz remontów mostów, wiaduktów, przepustów i dróg.4) Monitorowanie w terenie stanu nawierzchni jezdni, poboczy, rowów drogowych i innej infrastruktury drogowej.5)Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie bieżącego utrzymania i prowadzonych inwestycji.6) Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie dróg powiatowych i urządzeń infrastruktury drogowej.7) Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania procedur przetargowych w celu wyłonienia wykonawców inwestycji drogowych realizowanych przez Powiat Wrocławski.8)Udział w komisjach przetargowych dla zadań prowadzonych przez Wydział Dróg i Transportu -weryfikacja ofert pod względem rachunkowym i merytorycznym. 9)Sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla inwestycji drogowych i na potrzeby bieżącego utrzymania dróg (remonty i naprawy).10)Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji drogowych.11) Weryfikowanie kompletności dokumentacji projektowej wykonywanej na zlecenie Powiatu Wrocławskiego pod względem formalno-prawnym, merytorycznym i rozwiązań projektowych.12) Bezpośrednia obsługa klientów (mieszkańcy, firmy wykonawcze, samorządowcy itp.) trafiających do Wydziału Dróg i Transportu.13)Obsługa sprzętu i urządzeń biurowych (telefon, komputer, kserokopiarka, skaner,itp.)14) Współpraca z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Dróg i Transportu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 22.09.2017 r. (godz.15:45) na adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora do spraw inwestycji i remontów w Wydziale Dróg i TransportuDecyduje data faktycznego wpływu oferty do Starostwa, a nie data nadania
Starostwo Powiatowe we Wrocławiu - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
PAKOWANIE WYSYŁEK PALETOWYCH I DROBNYCHROZŁADOWYWANIE KONTENERÓWUKŁADANIE TOWARÓW NA MAGAZYNIEWYDAWANIE TOWARÓW
Firma Handlowo Usługowa VIMAR SP Z O.O. - 2017-04-03 - Krasne (podkarpackie)
ogólne prace w gospodarstwie rolnym, praca przy pielęgnacji i żywieniu bydła i trzody chlewnej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wijewo (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa Klientów salonów Orange, pozyskanie nowych klientów. Prezentacja oferty.Sprzedaż usług i obsługa posprzedażna. Oczekiwania pracodawcy: doświadczenie w handlu oraz w bezpośredniej obsłudze klienta (1 rok). Bardzo dobra organizacja pracy.Nastawienie na realizację celów.Dyspozycyjność (praca równieżw weekendy). Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Praca w godz. 9-21 (8 godz.)
Salon Orange - 2017-08-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
1. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;2. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,4. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:a) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,b) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,c) zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,d) opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób,e) podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;5. Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opieki6. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej,7. Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- opieka nad sprzętem komputerowym- instalacja i aktualizacja oprogramowania,- udzielanie wsparcia informatycznego pracownikom Sądu,- zarządzanie konsolą systemu antywirusowego,- wykonywanie wybranych czynności w systemie bazodanowym MS SQL, Active Directory Windows Serwer 2012 oraz w serwerze poczty Zimbra,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki
Sąd Rejonowy w Zabrzu - 2019-04-03 - Zabrze (śląskie)
praca tylko w sobotę i niedziele
CENTRUM COPY S.C. - 2018-01-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Przepalanie szyn kolejowych. Praca na dwie zmiany w godz. 7-15, 15-23.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Staż z PO WER na ok. 4 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:WIOSENNA 35GODZ.PR.:7-15 I 14-22WYMAGANIA ORGANIZATORA:zdolnośc do pracy w ciągłym ruchu, aktualna książeczna do celów sanitarno-epidemiologicznych,zdolność do nauki standardów i pracy wedle ściśle określonych procedur, wykształcenie podstawowe
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich. Obróbka powierzchni drewna. Lakierowanie. Montowanie stoisk targowych. Praca w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa (na okresie próbnym). Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie stolarskie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane ---> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) arsstudio.pl ---> W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska na jakie się aplikuje.
ARSSTUDIO PIOTR KAJOSZ - 2019-03-05 - Katowice (śląskie)
Weryfikacja faktur w programie Smartfix Verifier;Księgowanie faktur od zagranicznych dostawców, w tym rynku Tureckiego;Tworzenie i aktualizacja danych podstawowych zagranicznych dostawców;Wyjaśnianie otwartych pozycji na dostawcach;Monitorowanie i rozliczanie pozycji na kontach rozliczeniowych;Przygotowywanie płatności;Korespondencja mailowa dot. faktur z BSH Turkey;Analiza faktur od tureckich kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
ochrona obiektu na terenie Mielca
Impel Cleaning - 2018-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w pralnii chemicznejPranie, prasowanie, sortowanie, foliowanie oraz pakowanie bielizny.
BISSERVICE sp.z o.o. - 2018-02-16 - Gdynia (pomorskie)
szczegóły na: http://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/ogloszenia-o-wolnych-stanowiskach/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-07-04 - Augustów (podlaskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2020-07-24 - Cieszyn (śląskie)
ochrona fizyczna hipermarketu Tesco
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
sprzątanie powierzchni w firmie produkcyjnej
Zakłady Usługowe "EZT" - 2017-01-10 - Żory (śląskie)
praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze
Urząd Miejski w Łebie - 2016-06-06 - Łeba (pomorskie)
Układanie kostki brukowej.
P.P.H.U." ELA-KB" SP. Z O.O. 37-121 HUSÓW 331 - 2019-01-22 - Husów (podkarpackie)
Pomocnik produkcji drzewnej
PPH KASZUB Wejherowo Zakład Nr 2 Kościerzyna - 2017-05-26 - Kościerzyna (pomorskie)
Udzielanie informacji przez telefon. Obsługa stałych klientów. Przeprowadzanie ankiet telefonicznych. Obsługa infolinii.
kontakt przez OHP - 2019-04-16 - Przemyśl (podkarpackie)
Fakturowanie, przygotowywanie zamówień dla klientów
Generalny Dystrybutor Wędlin, Mięsa i Drobiu Świeżego "DANTEX" Tadeusz Rafałowski - 2016-06-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
produkcja mebli
ZAKŁAD STOLARSKI RYSZARD PAŁCZYŃSKI - 2017-01-09 - Wolica (kujawsko-pomorskie)
Zadaniem operatora automatu szklarskiego jest obsługa oraz nadzorowanie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnych według obowiązujących procedur.
KROSNO GLASS SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-06-05 - Krosno (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Lublin (lubelskie)
Utrzymywanie czystości w sali zabaw dzieci i innych pomieszczeniach, podawanie posiłków dzieciom. zmywanie naczyń po posiłkach .
Przedszkole - 2018-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
odbiór ilościowy i jakościowy towarów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programu IFS
SZCZEPAN MATUSIAK COLIBRUS - 2019-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)