ASYSTENTKA ZARZĄDU Szczecinek oferta pracy ACAR Spółka Akcyjna Szczecinek
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: praca w sekretariacie Spółki, obsługa rady nadzorczej, walnego zgromadzenia , współpraca z radcą prawnym, praca administracyjna
Data publikacji: 2018-06-26
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ACAR Spółka Akcyjna Szczecinek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pilska 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w sekretariacie Spółki, obsługa rady nadzorczej, walnego zgromadzenia , współpraca z radcą prawnym, praca administracyjna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do ustalenia po rozmowach kwalifikacyjnych
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: ACAR Spółka Akcyjna Szczecinek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Pilska 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: Pilska
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 24.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Zapoznanie się ze strukturą funkcjonowania przedsiębiorstwa2. Kontrolowanie przestrzegania przepisów ppoż. w obiektach, podczas procesów technologicznych, a także rozpoznawanie innych miejscowych zagrożeń3. Posługiwanie się dokumentacją zagrożonych obiektów, przepisami i instrukcjami dotyczącymi bezpieczeństwa ppoż. oraz funkcjonowania jednostek ratowniczo-gaśniczych4. Analizowanie sprawności działania automatycznych zabezpieczeń ppoż., alarmowych oraz wykrywających inne lokalne zagrożenie5. Obsługa sprzętu biurowego 6. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz prowadzenie korespondencji drogą mailową z klientem7. Tworzenie dokumentacji instrukcji przeciwpożarowych budynków użyteczności publicznej 8. Archiwizacja dokumentów biurowych9. Dbanie o rozwój firmy - aktywne pozyskiwanie klienta z zakresu obsługi przeciwpożarowej i bhp10. Wyjazdy w teren: gromadzenie dokumentacji niezbędnej do tworzenia instrukcji ppoż
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Żukowo (pomorskie)
Pomoc i wspieranie nauczyciela w codziennej pracy, opieka nad dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, wykonywanie zadań pod kierunkiem nauczyciela.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BORKOWIE - 2017-10-11 - Borkowo (pomorskie)
realizacja spotkań umówionych przez call center, praca na terenie Limanowej i okolicy
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Limanowa (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, głównie wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- kontakt z dostawcami/klientami poprzez telefon i pocztę elektroniczną,- przygotowywanie ofert dla klientów,- kontrola terminów realizacji zamówień.- na dalszym etapie: wprowadzanie zamówień do systemu.
Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego Tempus A Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów zlecających usługi telekomunikacyjne lub z nich korzystających, bezpośrednie świadczenie usług oraz ich finansowe rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Łazy (mazowieckie)
prace ślusarskie przykonstrukcjach stalowych, balustardach, schodach
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Macierzysz (mazowieckie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Lubliniec (śląskie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
Branża stolarsko-meblarska, sprzedaż akcesoriów meblowych, płyt, obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen. Wymagane wykształcenie min. średnie, dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, chęci do pracy, zaangażowanie. W pierwszym okresie - umowa o dzieło (wynagrodzenie godzinowe). Po danym okresie pracy umowa o pracę. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: ger-bud (at) ger-bud.pl.
GER-BUD SP. Z O.O. - 2017-06-12 - Rybnik (śląskie)
Segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, nanosznie numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach, przygotowywanie korespondencji z kontahentami, urzędami i bankami, wypełnaianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowch, organizowanie stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mielec (podkarpackie)
Kontakt z dostawcami zagranicznymi, odbiorcami, realizacja zamówień, wystawianie faktur
IOW TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Kochlice (dolnośląskie)
-planowanie i organizacja pracy kierowców-rozliczanie wynagrodzeń, zaliczek i delegacji kierowców-analiza i raportowanie czasu pracy kierowców-ewidencja i rozliczanie stanu europaletPraca w godz.7.00-15.00
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-12 - Głobino (pomorskie)
Pomoc w obsłudze sekretariatu, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność.Pierwsza umowa na okres próbny.
Instutut Doskonalenia Wiedzy i Umiejętności Sp.zo.o. - 2017-08-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sopot (pomorskie)
zgodnie z programe stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Żyrzyn (lubelskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
opieka nad dziecmi w wieku 3, 4, 5 lat: pomoc w organizacji dnia oraz imprez przedszkolnych; dbanie o czystość w salach oraz na terenie przedszkola, pomoc przy posiłakch, pomoc przy przebieraniu oraz ubieraniu dzieci
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego; komunikatywność, umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, kontakt z klientem, obieg dokumentów, prowadzenie ewidencji pocztowej, sporządzanie projektów pism, przygotowywanie nieskomplikowanych analiz prawnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Lubin (dolnośląskie)
Usługi kosmetyczne, maniciure, pediciure, brwi i rzęsy henna, makijaż, wosk, pielęgnacja twarzy oraz ciała
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw, obsługa magazynu,obsługa systemu magazynowego, obsługa skanera ( kontakt z pracodawcą tel : 797009640, e-mail: 31096hr (at) pl.tesco-europe.co )
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
j.w.
"BMS" A. Mateńko i Wspólnicy Sp. J. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Księgowanie towarów, sprawdzanie przelewów.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w księgowości. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) makar.pl
MAKAR BAKALIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
administrowanie dokumentacją, prowadzenie korespondencji handlowej, telefoniczna obsługa klienta, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Organizator obsługi sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
prace logistyczne
P.P.U.H."POL-MAR" Marek Niedźwiedzki - 2018-08-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Mile widzana obsługa programu SUBIEKT- Raportowanie zamówień,- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą (od 2100 zł + premia uznaniowa- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2018-03-24 - Pelplin (pomorskie)