ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Mielec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, nanosznie numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach, przygotowywanie korespondencji z kontahentami, urzędami i bankami, wypełnaianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowch, organizowanie stanowiska pracy.
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, nanosznie numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach, przygotowywanie korespondencji z kontahentami, urzędami i bankami, wypełnaianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowch, organizowanie stanowiska pracy.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyskształcenie średnie mile widziane kierunkowe, dobra sprawność ruchowa, wytrzymałość fizyczna, elastyczność tempa pracy, umiejętność pracy w stresie, umijętność pracy w zespole, odpowiedzialne wykonywanie obowiązków, doskonała pamięć, kultura osobista, takt, uprzejmość, znajmość pakietu MsOffice, znajomość języka angielsiego w stopniu komunikatywnym, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programów: Comarch Optima, Płatnik.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta odbywania stażu dla bezrobotnych do 29 roku życia (do dnia poprzedzającego 30 urodziny), posiadających ustalony przez Urząd Pracy odpowiedni profil pomocy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 16a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Asystent nauczyciela dziecka cudzoziemca
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Szczekociny (śląskie)
pomoc w prowadzeniun zajęć, opieka nad dziećmi, dbanie o czystość w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Mońki (podlaskie)
- prowadzenie badań logopedycznych, obejmujących studia teoretyczne, badania empiryczne i porównawcze, formułowanie definicji, hipotez i praw; - opracowywanie, adaptowanie oraz weryfikowanie narzędzi badawczych (do diagnozy i terapii stanu oraz zaburzeń komunikacji);- przeprowadzanie badań logopedycznych z wykorzystaniem różnych narzędzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburzeń komunikacyjnych; - ocenianie i interpretowanie wyników badań oraz formułowanie wskazań; - prowadzenie doradztwa logopedycznego; ustalanie postępowania korekcyjno-terapeutycznego (np. na etapie diagnozy, prewencji i terapii logopedycznej); - prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej w celu likwidowania lub zmniejszania zaburzeń komunikacyjnych dzieci, młodzieży i dorosłych; - prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej w zakresie czytania i pisania (dysleksja, dysortografia, dysgrafia); - prowadzenie pracy profilaktycznej i terapii logopedycznej osób z uszkodzonym słuchem (surdologopedia);- prowadzenie terapii osób z afazją, alalią, dyzartrią, z porażeniem mózgowym, jąkających się , z zaburzeniami płynności mówienia, upośledzonych umysłowo, z zespołem Downa, autystycznych, z mutyzmem oraz chorych psychicznie (neurologopedia);- utrzymywanie właściwych kontaktów z rodzinami dzieci i młodzieży objętych opieka logopedyczną, władzami oświatowymi lub pracodawcami i wspólne poszukiwanie rozwiązań problemów wynikających z zaburzeń komunikacji; - przygotowywanie i wygłaszanie referatów, komunikatów i raportów naukowych i popularnonaukowych; - publikowanie wyników badań i eksperymentów; - wykonywanie wspólnie z innymi specjalistami zadań pokrewnych.
Małopolski Oddział Okręgowy PCK w Krakowie - 2018-01-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr i płac, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
użytkowanie i mionitorowanieurządzeń oraz sprzętuprzeznaczonego do przygotowaniapowierzchni(stanowisk do mycia,odtłuszczania),nadzór nad stacja demineralizacki wody,wymiana kąpieli chemicznych,sprawdzanie parametrów kąpieli chemicznych,
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Złotów (wielkopolskie)
Oprowadzenie grup i prowadzenie autorskich lekcji muzealnych, przygotowywanie projektów reklam, plakatów, druków ulotnych itp., prowadzenie strony internetowej, portali społecznościowych itp. dotyczących Muzeum, tworzenie dokumentacji fotograficznej z działalności MPŚ.Organizacja i współorganizacja imprez, wykładów, konkursów, zajęć dla dzieci i dorosłych, nadzór merytoryczny nad imprezami, obsługa imprez, różne formy promocji oferty Muzeum (w tym występy na estradzie, udział w konferencjach itp.), kontakty z dziennikarzami, współpraca z instytucjami kultury itp., prowadzenie dokumentacji działu, pomoc w obsłudze ruchu wydawnictw, prowadzenie bieżącej korespondencji, pełnienie nadzoru merytorycznego, współtworzenie nowych form edukacyjnych i popularyzacyjnych w ramach działalności muzeum; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (8-15) oraz e-mailowy.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-04-06 - Słupsk (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
zarzadzanie personelem, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dbałość o standardy handlowe firmy, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
LEDI Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
pomoc przy ofertowaniu, kontraktacji
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-23 - Prabuty (pomorskie)
Pomoc księgowej,wprowadzanie dokumentów,sprawdzanie ich pod wzg.formalnym,dekretowanie dokumentów,uzgadnianie sald kont rozrachunkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Lublin (lubelskie)
Pomoc w administrowaniu i nadzorowaniu pracy sieci teleinformatycznej, diagnozowanie stanu technicznego, eksploatowanie i naprawa sieci teleinformatycznej, instalowanie i konfigurowanie systemów, aplikacji i urządzeń sieciowych, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, usuwanie wszelkiego rodzaju awarii sieci internetowej, usuwanie usterek abonamentu, pomoc w sprawowaniu nadzoru nad działaniem sieci, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Tarnów (małopolskie)
Pomoc w organizacji pracy kierowców. Kontakty z klientami, praca w zespole.
WITRANS IZAK WENERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Kłudno Stare (mazowieckie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykonywanie dokumentacji geodezyjnych, opracowań i pomiarów geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Police (zachodniopomorskie)
pomoc dzieciom w: spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, ubieraniu i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci w czasie odpoczynku, porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, opieka nad dziećmi podczas zabaw i spacerów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Góra (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Częstochowa (śląskie)
Zapoznanie się z programami księgowymi, zapoznanie się z zakładowym planem kont, wprowadzanie danych informatycznych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomoc w zarządzaniu projektami krajowymi i międzynarodowyminabycie wiedzy na temat tworzenia i rozliczania projektów krajowychi miedzynarodowychobsługa uczestników projektuzarządzanie budżetem projektupomoc w organizacji konferencji i szkoleńnabycie umiejętności obsługi systemów rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Gdynia (pomorskie)
PRACA Z DZIECKIEM AUTYSTYCZNYM - 1 OSOBA
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 - 2017-08-21 - Bratkowice (podkarpackie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
pomoc w planowaniu pracy i spotkań zarządowi spolki, sporządzanie raportów na zlecenie zarządu, głównie dotyczących działu handlowego spółki, wykonywanie pozostałych poleceń zarządu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
pomoc w cynnościach codziennych osoby niepełnosprawnej w domu i pracy
FUNDACJA SZANSA - 2017-01-25 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
Czesanie, farbowanie, mycie włosów. Utrzymanie w czystości narzędzi i stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:wykonywanie rysunków technicznych i obliczeństatyczno-wytrzymałościowych elementów konstrukcji obiektów budowlanych i inżynieryjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP oraz obowiązującym regulaminem pracy,-przestrzeganie porządku na stanowisku pracy,-przygotowywanie dokumentów i faktur do księgowania,-wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego,-wprowadzanie operacji bankowych do programu komputerowego,-archiwizacja dokumentów księgowych,-sprawdzanie rejestrów VAT,-przygotowywanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózka widłowego, rzetelność, odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl, strona internetowa: www.procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-03-09 - Sulęcin (lubuskie)
spawanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Końskie (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-06-14 - Trzebnica (dolnośląskie)