ASYSTENTKA ZARZĄDU Piotrków Trybunalski oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie i realizacja wszystkich zadań zleconych przez Zarząd, wsparcie organizacyjne oraz administracyjne Zarządu w realizacji codziennych obowiązków, opracowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu: pism wewnętrznych i zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, aktywna współpraca z pozostałymi wydziałami i zespołami, obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (CV na adres e-mail: rekrutacja (at) bszppiotrkow.sgb.pl - miejsce pracy: Piotrków Trybunalski )
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 141a, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie i realizacja wszystkich zadań zleconych przez Zarząd, wsparcie organizacyjne oraz administracyjne Zarządu w realizacji codziennych obowiązków, opracowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu: pism wewnętrznych i zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, aktywna współpraca z pozostałymi wydziałami i zespołami, obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (CV na adres e-mail: rekrutacja (at) bszppiotrkow.sgb.pl - miejsce pracy: Piotrków Trybunalski )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne), mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, wysoki poziom umiejetności interpersonalnych, bardzo dobra organizacja pracy, aktywne podejśćie do rozwiązywania problemów, sumienność i dokładność, wysoka kultura osobista w relacjach i komunikacji z ludźmi
Nazwa pracodawcy:
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 141a, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres e-mail: rekrutacja (at) bszppiotrkow.sgb.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 141a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 10.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d6d79884332c2e35dc470746816a2b29
Podobne oferty pracy
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentacji księgowej klientów biura,- wprowadzanie danych przy użyciu nośników elektronicznych do dokumentacji podatkowej tj., księgi przychodów i rozchodów, ewidencji VAT,- sporządzanie zestawień, raportów, deklaracji podatkowych,- obsługa klientów biura.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zgierz (łódzkie)
Prace biurowe projektowe, inwentaryzacja w terenie
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Rejestrowanie pacjentów, obsługa programu medycznego, rozmowa z pacjentem, mycie narzędzi, utrzymanie czystości w gabinecie.
NZOZ KA-DENT SPÓŁKA CYWILNA - 2019-03-05 - Częstochowa (śląskie)
Asystenta nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Łaszczów (lubelskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-nauka obsługi urządzeń biurowych,-zapoznanie z bankowymi systemami operacyjnymi oraz z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi,-nauka obsługi oprogramowania bankowego,-nauka obsługi programu pocztowego,-nauka weryfikacji poprawności wprowadzonych dokumentów do systemu bankowego ( tzw. poczta wyjścia),-nauka przygotowywania korespondencji,-nauka archiwizowania dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Pieńsk (dolnośląskie)
-
"INŻYNIER" ADAM LASKA - 2018-04-05 - Kościerzyna (pomorskie)
Podawanie materiałów budowlanych, utrzymywanie czystości na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kociugi (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów i sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym.Przygotowywanie zastawień płatności, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami
K&K Spółka z o. o. - 2017-09-13 - Leżajsk (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw, załadunek i rozładunek towaru, przygotowywanie wysyłek dla firm kurierskich, dostarczanie towaru do klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REAL" Paweł Skornia - 2017-09-15 - Śrem (wielkopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe, pomoc przy równaniu dróg, koszenie trawy na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów, obsługa klientów, układanie i archiwizacja dokumentów, bieżąca pomoc w zadaniach samodzielnych księgowych, prowadzenie rejestrów VAT i PIT
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Częstochowa (śląskie)
WEDŁUG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Białobrzegi (mazowieckie)
Do zadań asystenta rodziny należy między innymi udzielanie pomocy rodzinom: w poprawie ich sytuacji życiowej i zdobywaniu umiejętności w prowadzeniu gospodarstwa domowego, w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, problemów socjalnych i psychologicznych, w podejmowaniu i utrzymaniu zatrudnienia, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodziny i inne określone w art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 z późn.zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sułów - 2019-01-22 - Sułów (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pomoc w organizacji transportu towarów, w tym sprzedaż ładunków. Pozyskiwanie klientów oraz przewoźników. Budowanie długotrwałych relacji z klientami i podwykonawcami. Obsługa zleceń transportowych i spedycyjnych.
LogConcept Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta na stacji paliw zgodnie z obowiązującymi standardami, obsługa kasy fiskalnej
"MARTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Brzeszcze (małopolskie)
1. Prowadzenie kancelarii.2. Rejestracja wpływu spraw.3. Umawianie spotkań z klientami.4. Sporządzanie pism.5. Odbiór i wysyłka korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Łęczyca (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa, przygotowanie ofert, kalkulowanie ubezpieczeń, telefoniczne spotkania z klientami, prowadzenie archwizacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Agencja reklamowa zatrudni osobę do prac pomocniczych w biurze. Pakowanie ofert, przygotowywanie paczek, listów. Prowadzenie bazy danych w formacie xls.
RITF ADVNET Polska Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Jabłonna (mazowieckie)
Przygotowanie miejsca pracy lekarza. Czynne asystowanie przy zabiegu. Przeprowadzenie sterylizacji narzędzi. Dezynfekcjka powierzchni i urządzeń. Obsługa urządzeń w gabinecie stomatologicznym. Przygotowywanie materiałów i leków stomatologicznych.
SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA S.C. JOANNA JASTRZĘBSKA, ANITA JASTRZĘBSKA - 2016-09-02 - Wadowice (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli sanitarnych dotyczących przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne dot. warunków produkcji, transportu, przechowywania i sprzedaży żywności oraz warunków żywienia zbiorowego. Pobór próbek żywności, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością kosmetyków do badań laboratoryjnych. Podejmowanie działąń w systemach wczesnego ostrzegania o niebezpiecznych produktach żywności i kosmetyków. Udział w zwalczaniu i opracowywaniu ognisk zatruć pokarmowych i innych zagrożeń epidemicznych. Udział w odbiorach sanitarnych zakładów żywnościowo*żywieniowych. Ocena jadółspisów. Opracowywanie planów pracy, sprawozdań i innych dokumentów w Sekcji Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-02-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Rejestrowanie pacjentów. Asysta w trakcie zabiegów.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Głogów (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Żarów (dolnośląskie)
j.w.
TRANSPROJEKT GDAŃSKI Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy wykonywaniu instalaji wodociągowych, kanalizacyjnych i grzewcych
Firma Usługowo-Handlowa Stanisław Bąk - 2017-10-09 - Lubań (dolnośląskie)
obowiązki asystenta nauczyciela w klasie IV szkoły podstawowej
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jankowicach - 2019-01-08 - Jankowice (śląskie)
Wykształcenie kierunkowe: geodezyjne. Praca biurowa, praca przy komputerze z programem CAD, umiejętność rysowania wektorowego, rysowanie map, składanie dokumentacji, obsługa sprzętu geodezyjnego. Wynagrodzenie: na okresie próbnym 2250 zł, po okresie próbnym 3300 - 3500 zł brutto.
JAROSŁAW KOŁODZIEJ GEO-PASCAL - 2019-06-06 - Krapkowice (opolskie)