ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Leżajsk oferta pracy K&K Spółka z o. o.
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie dokumentów i sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym.Przygotowywanie zastawień płatności, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Leżajsk (podkarpackie)
Pracodawca: K&K Spółka z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeszowska 21, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Segregowanie dokumentów i sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym.Przygotowywanie zastawień płatności, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leżajsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leżajsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2017
Data zakończenia pracy: 26.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: K&K Spółka z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Adres pracodawcy:
Rzeszowska 21, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: leżajski
Gmina pracodawcy: Leżajsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leżajsk
Ulica pracodawcy: Rzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.09.2017
Oferta pracy ważna do: 12.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się ze strukturą i działalnością merytoryczną muzeum w Jarosławiu - prowadzenie badań nad historią miasta i regionu - prowadzenie działań edukacyjnych w tym: organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodziezy - dyżury merytoryczne na ekspozycjach muealnych
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowanie gabinetu stomatologicznego, rejestracja pacjentów, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Macierzysz (mazowieckie)
w/g stanowiska
MATSUOKA MOTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Kielce (świętokrzyskie)
PROWADZENIE REJESTRU VAT ZAKUPU, PROWADZENIE REJESTRU ROZLICZEŃ ROBÓT W TOKU
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
• Wprowadzanie i rejestracja zleceń transportowych• Tworzenie, weryfikacja oraz archiwizowanie dokumentacji transportowej• Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów• Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi• Tworzenie i kompletowanie dokumentów transportowych
WEISS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
odbiór i weryfikacja materiałów przyjmowanych do magazynu poligrafii, właściwe zabezpieczenie składowanych materiałów, wydawanie materiałów z magazynu poligrafii, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z zobowiazujjacymi zasadami, uzupelnianie danych w systemie komputerowym,
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Bolesław (małopolskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, uzupełnianie kalendarza wizyt, umawiania pacjentów na spotkania z protetykiem, pomoc protetykowi w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-09-13 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie analiz parametrów handlowych, pomoc w organizowaniu wysyłek towaru
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wizualizacja projektów budowlanych
GRUPA BUDOWLANA WCS SP.Z.O.O - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa pacjentów. Kontakt z pacjentami. Pomoc pacjentom. Kontakt z dostawcami. Obsługa sprzętu diagnostycznego. Obsługa urządzeń i programów.
Q-BIT MICHAŁ BARYŃ - 2017-03-29 - Żukowo (pomorskie)
-obsługa monitoringu obiektu handlowego - zmiany po 12h- stawka 10zł netto/h, osoby uczące się 10,97 zł netto
Solid Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, dbałość o salon zgodnie z polityka firmy, przyjmowanie dostaw, dyspozycyjność(zmianowy system pracy, umiejętność pracy w zespole;Praca w godz.0.00-19.00; Kontakt z pracodawcą oosbisty w godz.9.00-15.00 oraz e-mail
Słupska Fabryka Obuwia"NORD" - 2016-05-30 - Strzelinko (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych.
KANCELARIA FINANSOWA BANCO BORKOWSKI & NIEMCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
obsługa maszyn, sprawdzanie opakowań
kontakt przez OHP - 2017-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: asystenta koordynatora w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Nadzór nad realizacją projektu. -Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie działań promocyjnych projektu. -Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.-Udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych. -Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Zabrze (śląskie)
nadzór nad dokumentami, wystawianie faktur, kontakt ze spółką matką
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROCESÓW REKRUTACYJNYCH OSÓB Z UKRAINY, PRACA W PROGRAMIE ENOVA365, DBANIE O TERMINOWĄ REALIZACJĘ PROCESÓW ADMINSTRACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGARMU ENOVA365, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO (REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY)
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno- personalne, rozliczanie czasu pracy, rozliczanie finansowe.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Poddębice (łódzkie)
obsługa korespondencji, odbieranie telefonów, prace administracyjne na potrzeby biura, proste zadania marketingowe,umowa na okres próbny - 3 miesiące,
JMK Sp. z o.o. Powodowo - 2017-03-03 - Powodowo (wielkopolskie)
prace biurowe, obsługa komputerowa wniosków, przygotowywanie ofert kredytowych i leasingowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Latchorzew (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
- WSPARCIE DZIAŁAŃ BIURA HANDLOWEGO- KREATYWNE REDAGOWANIE I ZARZĄDZANIE OFERTAMI FIRMY- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI CZŁONKAMI ZESPOŁU- WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO ORAZ PRZEZ WSPÓŁPRACOWNIKÓWZAPEWNIAMY:- ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ- WEWNĘTRZNE SZKOLENIE- WŁASNE STANOWISKO PRACY- WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POZIOMU ZAANGAŻOWANIA I UMIEJĘTNOŚCI- MOŻLIWOŚĆ PODNIESIENIA KWALIFIKACJI ORAZ ROZPOCZĘCIA KARIERY W DZIALE HANDLOWYM (POLSKA, EUROPA)
BAUBRAS POLSKA - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. rekrutacji.- Zakres obowiązków: Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami. Uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych. Przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek. Pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych. Aktywne poszukiwanie kandydatek. Prace administracyjno-biurowe. Organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana podstawowa znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W LISKOWIE - 2016-08-31 - Lisków (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prace biurowe, dużo wyjazdów służbowych
Rekord Hale Namiotowe Spółka z o.o. - 2016-10-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)