ASYSTENTKA ZARZĄDU Kłodawa oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KROL SP. Z O. O. SP. K.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 855 PLN

Zakres obowiązków: Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, administrowanie biurem, obsługa korespondencji, sporządzanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań.

Data publikacji: 2020-06-08

Lokalizacja: Kłodawa (wielkopolskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KROL SP. Z O. O. SP. K.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
CEGIELNIANA 1, 62-650 Kłodawa, powiat: kolski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, administrowanie biurem, obsługa korespondencji, sporządzanie pism, prowadzenie kalendarza spotkań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 855 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3009

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 855 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KROL SP. Z O. O. SP. K.

danePracodawcy_nip: 6660004071

danePracodawcy_regon: 310064939

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole

Adres pracodawcy:
CEGIELNIANA 1, 62-650 Kłodawa, powiat: kolski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na rozmowę kwalifikacyjną z pracodawcą należy umówić się telefonicznie lub przesłać aplikacje drogą elektroniczną na adres: kadry (at) krol-budownictwo.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: kolski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3009

Gmina pracodawcy: Kłodawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kłodawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949046

Ulica pracodawcy: CEGIELNIANA

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: budownictwo

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.06.2020

Oferta pracy ważna do: 08.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97bc7f5bb6a9a8d11d7d1be146d58f1d

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 1 033,7 PLN

opieka nad dziećmi, wykonywanie pracy wychowawczo-opiekuńczych w grupie dzieci 3 - letnich
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Łebcz (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 100 PLN

- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- nadzór nad obiegiem dokumentów i przepływem informacji,- monitorowanie działań wskazanych przez Dyrektora,- terminowe zbieranie danych do raportów/sprawozdań z poszczególnych działów organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-10-01 - Markowa (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości;oferta stażu dla osoby bezrobotnej powyżej 30 roku życia i pozostającej bez pracy przez okres ponad 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Sokółka (podlaskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ POWYŻEJ 30 ROKU ŻYCIA ZAREJESTROWANEJ W PUP/BIURO PODATKOWE TOMASZ OSAJDA MŁYŃSKA 12 INOWROCŁAW (NR 0044) - 1 033,7 PLN

•Porządkowanie i weryfikacja dokumentów księgowych pod nadzorem księgowej•Sporządzanie zestawień, wniosków, itp. pod nadzorem księgowej•Składanie deklaracji, wniosków, zeznań, oświadczeń itp. w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych •Prowadzenie korespondencji biurowej •Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego pod nadzorem księgowej
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 400 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU, SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa klienta, realizacja planów sprzedaży, badanie słuchu, dobór aparatów słuchowych i innych urządzeń, profesjonalne doradztwo; praca w godz. 8-17 (8 godzin dziennie wg grafiku); kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
GEERS AKUSTYKA SŁUCHU SP. Z O.O. - 2016-10-31 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - STAŻ FP - 1 033,7 PLN

staż - pomoc w opiece nad dziećmi przedszkolnymi podczas zabaw, zajęć, posiłków, wycieczek, imprez, pomoc przy organizowaniu zajęć pozalekcyjnych, imprez i wycieczek szkolnych, dbałość o wystró korytarzy szkolnych, drobne prace porządkowe w placówce, prace biurowe.Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Wierzbno (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

Staż w firmie: Świętokrzyski Związek Pracodawców Prywatnych LEWIATAN. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kielce (świętokrzyskie)

INŻYNIER ELEKTRYK - od 3 000 PLN

WSPÓŁUDZIAŁ W BADANIACH MASZYN WYCIĄGOWYCH W ZAKŁADACH GÓRNICZYCH NA TERENIE KGHM POLSKA MIEDŹ S.A.
Zespół Rzeczoznawców Urządzeń Technicznych Sp. z o.o. "AUTORYTET" - 2018-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 100 PLN

przygotowywanie, kompletowanie dokumentacji transportowej i wysyłka do kontrahenta
Obsługa i Zarządzanie Transportem "ALMIR" - 2017-09-27 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MAKÓW MAZOWIECKI) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT/KA BIZNESOWY/A - od 16 PLN

pomocnik przy prowadzeniu spraw biznesowych, elastyczne godziny pracy -około 30h/tydzień.
Capas International Trading Sp. z o.o - 2019-01-29 - Opole (opolskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - do 2 100 PLN

Kierowanie samochodem ciężarowym, samochodem dostawczym, wózkiem widłowym, prace inne.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Włodawa (lubelskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 400 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT - do 1 050 PLN

organizacja spotkań, prowadzenia kalendarza spotkań, organizacja dnia pracy, organizacja podróży służbowych, spotkania z klientem, porządkowanie dokumentacji, zaopatrzenie sklepu w towar, opłacanie faktur, odbiór i wysyłanie korespondencji, kontakt telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 900 PLN

- wprowadzanie dokumentacji finansowo- księgowej- prowadzenie dokumentacji magazynowej
Stowarzyszenie MONAR Wielkopolskie Centrum Pomocy Bliźniemu - 2019-04-04 - Rożnowice (wielkopolskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - RPO - 1 033,7 PLN

1. Zapoznanie się z: - obowiązkami i uprawnieniami przysługującymi z tytułu odbywania stażu,- przepisami dotyczącymi tajemnicy skarbowej i ochrony danych osobowych,- organizacją pracy w urzędzie.2. Uczenie się wykonywania prac administracyjno-biurowych powierzonych przez opiekuna w danej komórce organizacyjnej oraz wsparcie pracowników w bieżącej pracyZakres wykonywanych zadań:1) wprowadzanie danych z deklaracji i innych dokumentów wpływających do urzędu i wytwarzanych w urzędzie do informatycznych systemów ewidencyjnych;2) przygotowanie projektów standardowych pism urzędowych np. wezwań, zaświadczeń, odpowiedzi na zapytania;3) kompletowanie, oznaczanie i ewidencjonowanie obsługiwanych dokumentów oraz zakładanie i prowadzenie akt urzędowych;4) przygotowanie dokumentów do zarchiwizowania, oznaczenie akt i sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych;5) prowadzenie obsługi kancelaryjnej związanej z obiegiem dokumentów wpływających do komórek organizacyjnych, wysłanych na zewnątrz przez komórki organizacyjne oraz przekazywanych pomiędzy komórkami organizacyjnymi urzędu;6) bezpośrednia obsługa interesantów w podstawowym zakresie np. wydawanie formularzy podatkowych, przyjmowanie deklaracji i wniosków składanych przez podatników, udzielanie informacji o sposobie załatwianie spraw w urzędzie;7) bieżąca obsługa wstępna rejestrów przypisów i odpisów, polegająca na weryfikacji dokumentów źródłowych z danymi zamieszczonymi w rejestrach przypisów i odpisów;8) przygotowywanie dokumentacji w przypadku zmiany właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego w związku ze zmianą miejsca zamieszkania podatnika, w tym przekazywanie dokumentacji dotyczącej kont podatnika;9) obsługa zajęć wierzytelności dokonywanych przez organy egzekucyjne w tym: przygotowywanie składanych komornikom sądowym oświadczeń na podstawie art. 896 § 2Kpc, przygotowywanie zawiadomień organom egzekucyjnym o zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową, opracowywanie pism (odpowiedzi) organom egzekucyjnym;10) obsługa programów informatycznych w zakresie wykonywania prac11) obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - od 2 200 PLN

- WSPÓŁPRACA Z KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE KADR I PŁAC- WERYFIKACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ- INNE ZADANIA WYKONYWANE PRZEZ DZIAŁ FINANSOWY- OBSŁUGA KLIENTA
TMS AUDIT - 2017-07-25 - Trzebownisko (podkarpackie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 4 500 PLN

Obsługa tokarek i frezarek
Paweł Ormanty PAUL-MET - 2019-08-13 - Stary Sącz (małopolskie)

OPERATOR LINII LAKIERNICZNEJ, KONTROLER JAKOŚCI - od 14,5 PLN

Wyjmowanie detali z pojemników i zakładanie detali na zawieszki; zdejmowanie detali z zawieszek i układanie ich w pojemnikach; przeglądanie detali pod kątem występujących wad, lakierniczych na detalach przeznaczonych do wysyłki do klienta, wzrokowa kontrola jakości elementów na podstawie wytycznych zawartych w katalogach wad oraz wzorców detali, ocenianie jakości materiałów i sporządzanie wniosków korygujących. Przestrzeganie zasad BHP, utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracyPraca w ramach umowy o pracę na czas określony 33 m-cy w systemie trzyzmianowym od pn. do nd., wg grafiku w godz. 6-14.00, 14-22.00, 22-6.00.
ELECTROPOLI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DIETETYKA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie i wysyłanie zamówień, przyjmowanie i wykładanie towaru na półkach, archiwizacja raportów kasowych. Zadania: pozyskiwanie nowego klienta (roznoszenie ulotek), utrzymanie klienta, pomoc w osiąganiu efektów sprzedażowych. Praca stacjonarna oraz wyjścia w teren. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, mile widziane średnie (dietetyczne, pokrewne), mile widziane doświadczenie zawodowe - praktyki szkolne, mile widziana osoba z Wejherowa, kreatywność, poczucie humoru, komunikatywność, miły głos i umiejętność cierpliwego słuchania roszczeniowego klienta, sprawna obsługa komputera oraz dobra obsługa Internetu. Sposób aplikowania: w pierwszej kolejności należy przesłać swoje CV ze zdjęciem na adres e-mail: zywienie-zdrowe (at) wp.pl Do wysokości wynagrodzenia będzie doliczana premia uznaniowa.
Centrum Dietetyczne Sottile Barbara Wadych (NATUR HOUSE) - 2016-05-17 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 850 PLN

Projektowanie wnetrz (inwentaryzacje, wizualizacje, projekty techniczne i wykonywawcze, nadzór autorski). Projektowanie architektury (inwentaryzacje, wizualizacje, projekty budowlane i wykonawcze).
kontakt przez PUP - 2015-03-16 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA/SKRETARKA - od 4 000 PLN

Wsparcie administracyjne i logistyczne poszczególnych działów firmy i zarządu, koordynowanie współpracy z kontrahentami i dostawcami wybranych usług. Przedstawianie i realizacja własnych projektów z zakresu organizacji pracy sekretariatu.
HEALTH-MED Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - 1 850 - 3 000 PLN

Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2016-07-01 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 250 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - EKSPEDIENTKA - od 2 000 PLN

wykształcenie mile widziana ukończona szkoła handlowa, mile widziane doświadczenie w handlu. Branża spożywcza
HANDEL DETALICZNY ART.SPOŻYWCZYMI S.C.BIESIADA R.J. I IGNOR K. - 2017-05-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)


Wybierz powiat