ASYSTENT DYREKTORA Markowa oferta pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- nadzór nad obiegiem dokumentów i przepływem informacji,- monitorowanie działań wskazanych przez Dyrektora,- terminowe zbieranie danych do raportów/sprawozdań z poszczególnych działów organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Markowa (podkarpackie)
Pracodawca: MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- nadzór nad obiegiem dokumentów i przepływem informacji,- monitorowanie działań wskazanych przez Dyrektora,- terminowe zbieranie danych do raportów/sprawozdań z poszczególnych działów organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera - MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:- bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność redagowania oraz pisania jasnych, zrozumiałych tekstów,- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- myślenie analityczne, staranność, dokładność,- miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,- motywacja do pracy,- umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów,- konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;- umiejętność pracy pod presją czasu,- dobra organizacja własnej pracy.Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:- bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność redagowania oraz pisania jasnych, zrozumiałych tekstów,- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- myślenie analityczne, staranność, dokładność,- miłe usposobienie i wysoka kultura osobista,- motywacja do pracy,- umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów,- konsekwencja w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania.- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;- umiejętność pracy pod presją czasu,- dobra organizacja własnej pracy.
Nazwa pracodawcy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Asystent Dyrektora przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem w tytule Asystent Dyrektora należy składać do dnia 31.10.2018 r. na adres: Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej37-120 Markowa 1487 lub na adres e-mail: sekretariat (at) muzeumulmow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Markowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Markowa
Numer budynku pracodawcy: 1487
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne zadania: sporządzanie grafików, prowadzenie spraw mundurowych, prowadzenie dokumentacji. Oferta wyłącznie dla osób niepełnosprawnych.Praca na okres próbny: 3 m-ceGodzina zakończenia pracy: 16:00Kontakt z pracodawcą: m.gorska (at) sten.pl lub 71 352-78-13
STEN STANISŁAW JAROSZUK - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji i wiedzą techniczą,-kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy;-potwierdzanie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych,-przeprowadzanie badań nieniszczących UT,-przeprowadzanie badań spektrometrem iskrowym,-zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży,-analiza i ocena otrzymywanych wyników badań-sporządzanie protokołów z badań,-prawidłowe użytkowanie i przechowywanie sprzętu kontrolno-pomiarowego
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-12-09 - Garbatka (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Grajewo (podlaskie)
asysta stomatologa,przygotowanie miejsca pracy stomatologa,rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej, projektów instalacji sanitarnej. Kontakt osobisty z pracodawcą w godzinach 07.00-07.30. Praca na terenie Polski - w szczególności teren województwa mazowieckiego.
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki - 2017-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów- porządkowanie dowodów księgowych- przygotowanie dokumentów do księgowania- wprowadzanie danych do FAKTU
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Puck (pomorskie)
Zgodne ze stanowiskiem
Kancelaria Radcy Prawnego - Dariusz Młynarkiewicz - 2016-08-31 - Słupsk (pomorskie)
-segregacja dokumentów-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów-kompletowanie dowodów księgowych do wystawiania dokumentów korygujących-sporządzanie zestawień finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wieliczka (małopolskie)
- wprowadzanie faktur i korekt dotyczących zakupu surowca do systemu RAKS- prowadzenie ilościowej ewidencji zakupionego surowca do produkcji- codzienne rozliczanie kierowców ze zwracanych opakowań zwrotnych- rozliczanie i wyjaśnianie pojawiających się nadwyżek lub niedoboru pojemników- ewicencja zadań i zwrotów opakowań dla poszczególnych sklepów
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kłoda (wielkopolskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe: kierunek: ekonomia lub bankowość. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych, minimum pół roku doświadczenia w obsłudze kadrowej, znajomość i doświadczenie praktyczne w obsłudze podmiotów z obszaru Republiki Filipin. Wymagana umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie pakietu MS OFFICE, praktyczna znajomość przepisów prawa w tym w szczególności prawa pracy Republiki Filipin.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Biadki (wielkopolskie)
wspieranie działu księgowości w bieżących pracach, przygotowywanie raportów i zestawień w Excelu, wspieranie w procesie księgowania, udział w zamknięciu miesiąca, kwartału, roku, pomoc w rozliczaniu podróży służbowych, wsparcie procesu obiegu i archiwizacji dokumentów, wprowadzanie danych do systemupraca na umowę zlecenie (około 80 godzin w miesiącu), w okresie późniejszym możliwe przejście na umowę o pracęoferta dostępna w sali E
MSI Polska Sp z o.o. - 2017-06-12 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Wystawianie faktur vat
PIEKARNIA-CUKIERNIA "SMOLEŃ" - 2017-06-05 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Praca z dzieckiem autystycznym.
Zespół Szkół w Słobódce - 2017-07-07 - Słobódka (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wiardunki (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- projektowanie obiektów budowlanych z uwzględnieniem pozostałych branż projektowych,- przygotowanie dokumentacji projektowej (w tym pod kątem formalno-prawnym)
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2018-02-02 - Pelplin (pomorskie)
staż - współpraca z nauczycielem w zakresie zapewnienia opieki dzieciom, a w szczególności dziecku niepełnosprawnemu, które wymaga pomocy w poruszaniu się i czynnościach samoobsługowych (mycie, przewijanie, karmienie), wspomaganie nauczyciela w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć, dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbnie o estetykę pomieszczeń i mienie szkoły, opieka nad uczniami w czasie spacerów i wycieczek, odbiór dzieci od rodzicówprzed zajęciami i przekazywanie ich rodzico, po zajęciach, dbałość o przestrzeganie w placówce zasad bhp, pomoc woźnym w pracach porządkowych w okresie ferii szkolnych, dbałość o czystość i porządek w przydzielonych pomieszczeniach. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Przygodziczki (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pabianice (łódzkie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprawdzanie, weryfikacja i dorabianie cen, obsługa skanera.
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2017-04-18 - Żary (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Białobrzegi (mazowieckie)
Pakowanie i składanie wyrobów pończoszniczych w opakowania jednostkowe i zbiorowe
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń oraz uzasadnień na zlecenie oraz pod kierunkiem sędziego. Dokonywanie analiz akt spraw we wskazanym zakresie , sprawowanie kontroli nad sprawami odroczonymi, zawieszonymi lub oczekującymi na podjęcie czynności przez sędziego lub sąd.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2018-02-22 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta,udzielanie informacji,sprzedaż usług pocztowych,sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-10-22 - Bychawa (lubelskie)
opieka nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Rybczewice Drugie (lubelskie)