ASYSTENTKA ZARZĄDU Gdańsk oferta pracy DELIVR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji w biurze z 2 skrzynek pocztowych, wstępna obsługa klienta przez czat na stronie, prowadzenie korespondencji w sprawach księgowo-organizacyjnych, utrzymywanie porządku w dokumentacji, obsługa rachunkowa (faktury zakupowe i kosztowe, wystawianie faktur na platformie internetowej, raportowanie do księgowości, zbieranie danych finansowych, przypominanie klientom o płatnościach), planowanie kalendarza spotkań, zakupy podstawowych produktów do biura, robienie kawy, inne drobne prace organizacyjne.
Data publikacji: 2019-05-17
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: DELIVR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-386 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji w biurze z 2 skrzynek pocztowych, wstępna obsługa klienta przez czat na stronie, prowadzenie korespondencji w sprawach księgowo-organizacyjnych, utrzymywanie porządku w dokumentacji, obsługa rachunkowa (faktury zakupowe i kosztowe, wystawianie faktur na platformie internetowej, raportowanie do księgowości, zbieranie danych finansowych, przypominanie klientom o płatnościach), planowanie kalendarza spotkań, zakupy podstawowych produktów do biura, robienie kawy, inne drobne prace organizacyjne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
0-2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość języka angielskiego, rzetelnośćm uczciwość. Miejsce pracy: ul. Sobótki 10A/2, Gdańsk Wrzeszcz. Kontakt telefoniczny: 792 533 969, bądź mailowy: contact (at) wearedelivr.com
Nazwa pracodawcy:
DELIVR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
80-386 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 17.05.2019
Oferta pracy ważna do: 17.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ddc10b57f7beaa16ba932f2c0a171cc
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Nowy Targ (małopolskie)
> Praca w biurze w projektach wspierających promocję marki> Organizacja imprez promujących markę> Przygotowywanie we współpracy z grafikami materiałów promocyjnych> Prowadzenie firmowego FB, aktualizowanie danych na stronie internetowej> Przesyłanie gazetek i materiałów reklamowych do odbiorców> Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy (nie sprzedaż!)> Współpraca z innymi działami firmy
CEO Secret Soap - 2016-03-22 - Niepołomice (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, dbałość o bezpieczeństwa i higienę pracy, opieka nad dziećmi w sali przedszkolnej i na placu zabaw,dbałość o łąd i porządek w sali
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Piotrów (lubuskie)
Pomoc w pracy i organizacji pracy spedytora. Rozliczenia kierowców, rozliczenia kontrahentów.
ARCAR-SYSTEM PASTUSZAK ARKADIUSZ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
Obsługa programu magazynowego, kontakt z klientem, współpraca z magazynem.
DAJAR Sp. z o.o - 2016-10-13 - Zelów (łódzkie)
sporządzanie pism procesowychkontakt z klientamiokres zatrudnienia: 3 miesiące
TUCHOLSKI OLSZEWSKI Radca Prawny i Adwokat s. c. - 2018-08-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa biura zarzadu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Raciąż (mazowieckie)
staż - wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego ( ryczłty, książka przychodów i rozchodów, księgi handlowe ), zapoznanie się ze specyfiką obliczania podatków dochodowych: ryczałt, skala podatkowa, podatek liniowy oraz nauka podatku VAT, nauka sprządzania niezbędnych deklaracji dla każdego z typów tej działalności, zapoznanie się z programem płacowym aby dysponować wiedzą, jak naliczyć pensję pracownikom oraz skladki ZUS,Komputer: ilość godzin 6
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zapoznanie się z działalnością zakładu,tworzenie materiałów promocyjnych,wspieranie działu sprzedaży,pomoc w opracowywaniu strrategii marketingowej,
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Święciechowa (wielkopolskie)
wsparcie w obsłudze klientów firmy, pozyskiwanie zamówień, prezentacja ofert handlowych, aktualizowanie bazy klientów, wsparcie przedstawiciela handlowego (firma zajmuje się systemami alarmowymi, monitoringiem, ochroną, ubezpieczeniami)
SIMPLE WORK GROUP Sp. z o. o - 2018-10-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa klienta w salonie optycznym, prowadzenie gospodarki magazynowej i zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Radom (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie korespondencji, księgowanie wpłat i faktur, rejestr faktur, rozliczenia mediów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Lublin (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
www.rzeszow.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-08-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Krosno (podkarpackie)
Posadzkarzukladanie plytek ceramicznych i gresowych, kamienia naturalnego
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Leżajsk (podkarpackie)
obsługa dok. księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Staszów (świętokrzyskie)
Wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne mile widziane wyższe ekonomiczne ( rachunkowość) obsługa komputera, mile widziana znajomośc j. angielskiego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
-obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych;-realizacja zleceń produkcyjnych wg ustalonego planu;-kontrolowanie jakości produkowanego produktu;-rozliczanie wykonanej produkcji;-wypełnianie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy maszyn;
Ela Wyrób Folii i Opakowań sp. z o.o. - 2017-12-08 - Celestynów (mazowieckie)
Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonegourlop w firmie od 24.07.2017 do 04.08.2017
SAMDEX sp z o.o. - 2017-07-21 - Mielec (podkarpackie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jarosław (podkarpackie)
przygotowywanie projektów pism procesowych,zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi, przygotowywanie i opiniowanie umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Częstochowa (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Oborniki (wielkopolskie)
Przygotowanie i aktualizacja procedur i instrukcji oraz dokumentacji powiązanej zgodnie z wymogami GMP.
Nobilus Ent Koźluk Kutno - 2019-01-11 - Kutno (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w księgowości oraz ogólna wiedza z prawa podatkowego; sumienność, staranność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera; zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FISCAL S.C. BEATA ZELENT,EWA RĘBISZ - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw księgowych, prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych, programów księgowych
ASIM-BUD sp. z o.o. - 2018-12-19 - Lubin (dolnośląskie)
1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, rozpoznanie i diagnoza potrzeb itp. 4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 5.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. 6.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 7.Opracowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowych ocen. 8.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 9.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)