ASYSTENT RODZINY Koszalin oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: 2 200 - 2 450 PLN

Zakres obowiązków: 1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, rozpoznanie i diagnoza potrzeb itp. 4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 5.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. 6.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 7.Opracowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowych ocen. 8.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 9.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.

Data publikacji: 2015-12-02

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, rozpoznanie i diagnoza potrzeb itp. 4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 5.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. 6.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 7.Opracowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowych ocen. 8.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 9.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 450 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent rodziny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 450 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016

Data zakończenia pracy: 03.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie http://mops.koszalin.ibip.pl, Wymagania niezbędne: Asystentem rodziny może być osoba, która: posiada:wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art.12. ust.3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3 - letni staż pracy z dziećmi lub rodziną: nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach oraz samokształcenie. Wymagania dodatkowe: Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, znajomość ustawy o pomocy społecznej, znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego. Preferowane cechy osobowościowe:asertywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, otwartość, odporność psychiczna.

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje znajdują sie na stronie http://mops.koszalin.ibip.plOsoby zainteresowane mogą dostarczyć osobiście (kancelaria Ośrodka) lub przesłać komplet dokumentów w terminie do 11 grudnia 2015 roku na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie, al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin (liczy się data wpływu do MOPS)lub osobiście do kancelarii Ośrodka.Wszelkich informacji udziela Dział Organizacji i KadrMiejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie pod numerem telefonu 94 316 03 23, 94 316 03 24.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Monte Cassino

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.12.2015

Data dodania oferty pracy: 26.11.2015

Oferta pracy ważna do: 11.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/POMOCLEKARSKA - od 1 850 PLN

- asysta przy fotelu, rejestracja pacjentów- sprzątanie gabinetu, poczekalni- sterylizacja narzędzi- obsługa pacjenta- wypełnianie kart pacjenta
Gabinet Stomatologiczny Sylwia Rydel-Niżnik - 2015-12-21 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu pracy opiekuńczo wychowawczej, przygotowanie materiłu na zajęcia
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Komorów (łódzkie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

obsługa biura, nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w spółce oraz monitorowanie obiegu dokumentów; przygotowywanie analiz, zestawień, raportów, prezentacji; zarządzanie obiegiem informacji w spółce przygotowywanie i redagowanie dokumentów na potrzeby spółki; koordynowanie wyjazdów służbowych, przydziału samochodów służbowych oraz rozliczanie delegacji; współpraca z dostawcami i negocjowanie warunków w obszarze usług hotelowych, telefonicznych itp.; archiwizacja dokumentów; wystawianie faktur; dbanie o wizerunek i wygląd biura, tworzenie pozytywnego wizerunku spółki; obsługa recepcyjna wizyt gości krajowych i zagranicznych, współpraca z pozostałymi działami firmy
MS POS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-21 - Sieradz (łódzkie)

PILARZ - od 1 850 PLN

prace w lesie
GREEN - TREND, Grzegorz Lisowski - 2016-05-06 - Styków (świętokrzyskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Roźwienica (podkarpackie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 000 - 2 500 PLN

Praca na budowach.
Budowa Remonty Dachów- Głowacki Piotr - 2016-01-19 - Maszewo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w MOPS. archiwizowanie dowodów księgowych. Przygotowywanie dowodów księgowych do dekretacji i do zapłaty. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Świadczenie pomocy administracyjnej pracownikom działu finansowego MOPS. Obsługa urządzeń biurowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku 7:30-15:30.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bełchatów (łódzkie)

BRUKARZ - 3 000 - 5 000 PLN

Układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - 997,4 PLN

wykonywanie modeli i rysunków technicznych projektowanych urządzeń, wykonywanie opisów technicznych, wydruk i kompletacja dokumentacji itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Ligota Górna (opolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 100 PLN

dozór powierzonego mienia, wydawanie kluczy
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 13 PLN

Szycie biustonoszy - misek
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Leśna (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

Sprzedaż znaczków pocztowych, inkasowanie opłat za usługi pocztowe, przyjmowanie i wydawanie przesyłek listowych, paczek.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie drewna do produkcji, przenoszenie gotowych elementów mebli na magazyn, prace pomocnicze przy produkcji mebli
P.P.H. "GORTEX" Ryszard Górecki - 2016-09-12 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 500 PLN

Wspieranie rodzin w przezwyciężaniu trudności zawiązanych z opieka i wychowywaniem dzieci. Wykształcenie zgodne z ustawą. pracodawca wymaga znajomości ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej. Wymagane jest posiadanie własnego samochodu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2017-10-10 - Sławoborze (zachodniopomorskie)

ASYSTENT POCZTOWY - 997,4 PLN

Obsługa klientów, awizowanie listów, robienie zwrotów listów, układanie dokumentów, wprowadzanie listów poleconych do systemu, porządkowanie towarów pocztowych, przygotowywanie druków.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oleśnica (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 000 PLN

- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2016-12-29 - Pelplin (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 200 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej - 2018-04-04 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Krajenka (wielkopolskie)

ASYSTENT NACZELNIKA WYDZIAŁU (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż) - 997,4 PLN

Nauka prowadzenia rejestrów przepisów prawnych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 4 500 PLN

Wykonywanie obliczeń statyczno – wytrzymałościowych stalowych konstrukcji wsporczych, wykonywanie analiz kosztowych zaprojektowanych konstrukcji, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych
VALMONT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

Praca biurowa, praca przy komputerze z programem CAD, umiejętność rysowania wektorowego, rysowanie map, składanie dokumentacji, obsługa sprzętu geodezyjnego. Istnieje możliwość przyuczenia do wykonywania pracy. Wynagrodzenie: na okresie próbnym 2000 zł , po okresie próbnym 3300 - 3500 zł brutto.
JAROSŁAW KOŁODZIEJ GEO-PASCAL - 2017-09-14 - Krapkowice (opolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Pstroszyce Pierwsze (małopolskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Murarz - prace przy budowie bloków
Dominik Ruda FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "DOM-BUD" - 2017-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - do 2 500 PLN

praca biurowa przed komputerem, projektowanie dróg za pomocą programu kompytergowero AUTOCAD CIVILpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30oferta dostępna w sali D
DFE EKORAJ Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DS SYSTEMÓW JAKOŚCI - od 2 500 PLN

- kompleksowe wsparcie Pełnomocnika Zarządu ds. Systemów Jakości w codziennych zadaniach systemowo- jakościowych;- obsługa i kontakt z dostawcami towarów i usług;-uzupełnianie formularzy, ankiet i deklaracji dla klientów;-wystawianie kart produktów na towary dystrybuowane;-kontakt z firmami dostarczającymi środki higieniczno-chemiczne, odzież i artykuły HACCP dla obszaru magazynowo produkcyjnego;-przeprowadzanie systematycznych inspekcji w obszarze produkcyjno-magazynowym pod względem przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur i instrukcji systemowych;-nieustanne podnoszenie świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa produktu,-wsparcie operacyjne w trakcie kontroli oraz szkoleń, uczestnictwo w kontrolach inspekcji, audytach;-sporządzanie zleceń i bieżący nadzór nad produktami przekazanymi do badań laboratoryjnych;-nadzór firmy świadczącej usługi w zakresie prania odzieży (kontrola ilościowa i jakościowa);-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego i wynikających z pracy na zajmowanym stanowisku.Praca w Zawierciu
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Zawiercie (śląskie)