ASYSTENTKA ZARZĄDU Chorzów oferta pracy ELEKTROMONTAŻ EG sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: wsparcie organizacyjne i administracyjne zarządu
Data publikacji: 2018-08-14
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: ELEKTROMONTAŻ EG sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inwalidzka 11, 41-506 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wsparcie organizacyjne i administracyjne zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność używania środowiska Windows
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: mile widziana znajomość języków obcych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: ELEKTROMONTAŻ EG sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Inwalidzka 11, 41-506 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Inwalidzka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2018
Data dodania oferty pracy: 09.08.2018
Oferta pracy ważna do: 10.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowawa/wy - pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-10-19 - Chojnice (pomorskie)
pomoc w prowadzeniun zajęć, opieka nad dziećmi, dbanie o czystość w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Mońki (podlaskie)
Zapewnienie wsparcia w wykonywaniu pracy wychowawcy (Mamy SOS) w uzgodnionych obszarach i pomoc we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężaniu trudności dydaktycznych, zaspokajaniu potrzeb dzieci, organizowaniu dzieciom czasu wolnego.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2018-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycję towaru, zatowarowanie sklepu, przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, zapewnienie regularnej i płynnej odprawy kasowej. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologicznaKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 16 623 29 77
"MEGA" DELIKATESY CENTRUM BARTOSZ GRADOWSKI, KATARZYNA GRADOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-07 - Jarosław (podkarpackie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
NAUCZANIE PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH INFORMATYCZNYCH, PRACA W SZKOLE ŚREDNIEJ
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W DĘBICY - 2018-07-17 - Dębica (podkarpackie)
inwentaryzacja budynków, projektowanie konstrukcji, przygotowywanie dokumentacji dot. pozwolenia na budowę, wykonywanie rysunków w programie CAD, wykonywanie obliczeń statystycznych konstrukcji, bezposredni kontakt z architektami, instalatorami itp.
MM PROJ-BUD Marcin Młodziankiewicz - 2018-07-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaz w sklepie mięsnym
Masarnia Karbowo Brygida Hartung-Pesta - 2016-10-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór merytoryczny nad komórkami i pracownikami uczestniczącymi w zamówieniach publicznych.Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych.Sporządzanie, aktualizacja regulaminu udzielania zamówień sektorowych Sporządzanie harmonogramu udzielania zamówień publicznych.Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych Udzielanie informacji o zmianach ustawy Prawo zamówień publicznych, analizowanie uchwalonych zmian.Weryfikacja specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń o zamówieniu, zaproszeń, pism podczas postępowania pod względem zgodności z obowiązującym prawem Nadzór merytoryczny nad postępowaniami o zamówienia publiczne.Wnioskowanie do Zarządu propozycji działań sprzyjających większej transparentności i przejrzystości Spółki jako zamawiającego.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja i kontrola dokumentów, dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie symfonia, średnie lub wyzsze ekonomiczne, znajomość office, j. angielski lub francuski mile widziany
WELTECH SP. z o.o. - 2017-05-26 - Mysłowice (śląskie)
Praca jako asystentka stomatologiczna
Prywatny Gabinet Stomatologiczny Anna Such - 2018-04-17 - Pstrągowa (podkarpackie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
ELEKTRON Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Asystowanie podczas zabiegów stomatologicznych, przygotowanie gabinetui stanowiska pracy lekarza dentysty, wykonywanie prostych procedurhigienicznych. Praca w godz. 14-20.
Gabinet Stomatologiczny Aleksandra Wątorska - 2017-05-24 - Opole (opolskie)
Sporządzanie analiz sprzedaży, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem eksportu producenta, optymalizacja kosztów logistycznych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Suwałki (podlaskie)
rejestracja pacjentów, asysta stomatologiczna, możliwość przyuczenia do zawodu
PRZYCHODNIA NA WODNEJ GABINET STOMATOLOGICZNY LEK.STOM. JOWITA DZIEDZIEJKO-FIRLEJ Wolsztyn - 2016-02-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Co będzie w zakresie Twoich obowiązków? • Obsługa maszyn sterowanych numerycznie lub mechanicznie (tokarki, frezarki, szlifierki) • Ustawianie parametrów • Nadzorowanie pracy obrabiarek • Kontrola jakościowa produktów
Elkrem Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu obiegu dokumentów i księgowego, zarządzanie korespondencją, organizacja pracy biura, zamawianie materiałów biurowych, zaopatrzenie, organizacja kalendarza, przyjmowanie gości, obslługa spotkań, obsługa urządzeń biurowych i telefonu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
wspomaganie pracy arabskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami arabskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI - 2017-01-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęycznymi, negocjowanie umów, kontrola jakości i kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA MASZYN STOLARSKICH
PUPH "SAKMAR" SAK MARCIN - 2016-04-14 - Żyraków (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 letnich). Praca na umowę o prace na czas określony w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 8 im. Jana Brzechwy - 2016-09-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów, obliczanie podatków, sporządzanie dokumentów płacowych i ZUS-owskich przy pomocy programów księgowych i Płatnika
Biuro Finansowo-Księgowe "T-K" Teresa Kulicka - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
administracyjno-techniczne wsparcie działu w zakresie:- obsługi zapytań, zamówień klientów polskich i zagranicznych;- pomocy w przygotowywaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych;- nadzoru nad poprawnym obiegiem dokumentacji.
TERMIK Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną; opracowanie we współpracy z czł. rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczejplanu pracy z rodziną, który jest skoordynowanyz planem pomocy dziecku umieszczonemuw pieczy zastępczej; udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, problemów socjalnych, problemów psychologicznych, problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielenie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców; udzielenie wsparcia dzieciom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzenie na wniosek do sądu opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami adm rządowej i samorządowej; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub/i grupą roboczą o których mowa w art9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz.U. 2005 Nr 180, poz.1493 z późn. zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2017-03-13 - Spytkowice (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)