ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Szczecin oferta pracy HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI

Stanowisko: ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
Data publikacji: 2017-01-31
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: CHĘĆ DO PRACY I NAUKI ZAWODU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU
Nazwa pracodawcy: HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V biuro (at) hanmon.pl, PRAWO JAZDY KAT.B
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Data dodania oferty pracy: 31.01.2017
Oferta pracy ważna do: 02.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc nauczyciela w opiece nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć. Wymagania: wykształcenie wyższe - pedagogika (wczesnoszkolna, opiekunczo-wychowawcza), staz pracy min. pół roku. Kontakt z pracodawcą: wyłącznie e-mail: calineczkareda (at) op.pl
Niepubliczne Przedszkole "Calineczka" - Dagmara Dehling-Balmas - 2016-08-02 - Reda (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych. Asystowanie podczas wyjść na spacery, plac zabaw, wyjazdy na wycieczki.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kotowa Wola (podkarpackie)
Asystent projektanta budowlanego
Projekty Skrabacz Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Ilkowice (małopolskie)
Zadania asystent rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2.Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości.3Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną .4.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie: a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi miedzy członkami rodziny, rozwijanieumiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowaniasystemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. (pomoc dzieciom w nauce itp.), b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.), d) gospodarowania budżetem domowym ,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej. 6.Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in.poprzez: a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami, b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień, d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-10-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elżbieta (lubelskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pęczniew (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu, reprezentowanie firmy, wsparcie przełożonego, pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
'WELDING INSTALLATIONS PROJECTS" SP. Z O.O. W RAKSZAWIE - 2016-04-12 - Rakszawa (podkarpackie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Krzyżanowo (wielkopolskie)
Prace projektowe związane z sieciami NN i SN, zbieranie umów od podmiotów przyłączonych, wybieranie stosownych dokumentów (niezbędnych do zrealizowania projektu) we właściwych urzędach / instytucjach.
"MEENKA PROJEKT" Firma Projektowo-Usługowa Projektowanie i Wykonawstwo Sieci i Instalacji Elektrycznych Rafał Malecki - 2017-06-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zapoznanie się z pracą w sekretariacie, opisywanie i zakładanie akt głównych i podręcznych, kompletowanie akt do wokand sądowych, sporzadzanie odpisów pism, akt, uwierzytelnianie, korespondencja, archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta.Przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru na półki, metkowanie, utrzymywanie porządku w sklepie.
ZIELONA BRAMA s.c. AGNIESZKA i PAWEŁ BABIK - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Leżajsk (podkarpackie)
księgowanie faktur we wspólpracy z poszczególnymi działami dokonującymi zakupów,sporządzanie listy płatności
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zambrów (podlaskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)
-porządkowanie dokumentacji, aktualizacja dokumentacji technicznej,-realizowanie zadań administracyjno- biurowych: organizowanie korespondencji itp.-dbanie o dobrą komunikację w wewnątrz i na zewnątrz Firmy,-pozyskiwanie ofert części i urządzeń,-nadzór nad harmonogramami sprawdzań maszyn i urządzeń, terminów badań Urzędu Dozoru Technicznego, urządzeń elektroenergetycznych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Mikołów (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa sita, prasy
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. o.o. - 2018-01-08 - Rudno (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie poprawności dokummentów, kontakt z klientami, pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych, obsługa w zakresie korespondencji i dokumentów
TECH-MONT Tomasz Fiałkowski - 2016-09-01 - Lubań (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Zarzecze (podkarpackie)
-
Zakład Stomatologiczny Aldi-Dent Aldona Grzegorska - 2018-06-12 - Otmęt (opolskie)
rozliczania, dokumentacja powykonawcza, ofertowanie
"METROLOG" SP. Z O.O. - 2016-10-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
czynności opiekuńczo-wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa informatyczna zakładu
Samodzielny Publiczny ZOZ "MEDITRANS OSTROŁĘKA" - 2018-06-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
samodzielne świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej w czasie określonym przez koordynatora programu AON na rzecz osób z niepełnosprawnością
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jaworznie - 2018-06-21 - Jaworzno (śląskie)
Wykonywanie projektów urządzeń elektrycznych w programie AutoCAD. Współpraca z biurami projektowymi, kontrahentami.
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola dzialań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Kałuszyn (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łuków (lubelskie)