ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MIKOŁÓW) Mikołów oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MIKOŁÓW)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-22
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (MIKOŁÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2018
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent nauczyciela w szkolepraca na 1/2 etatu od 8.00-12.40
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Wł. Jasińskiego Jędrusia - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)
Zapoznanie się i praca w programie :Rachmistrz GTRewizor GTGratyficant GTSubiekt GTPłatnik Rozliczenie podatkowe płacowe i ubezpieczenia społeczne. Obsługa urządzeń biurowych io klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Słupca (wielkopolskie)
oparcowywanie i aktualizowanie harmonogramów projektów, wspieranie działań project managera w zakresie realizacji projektów, przygotowywanie ofert, prowadzenie rejestrów projektowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie projektów umów, uchwał, pełnomocnictw zarządzeń oraz innych dokumentów prawniczych, w tym w języku rosyjskim i języku ukraińskim; interpretowanie prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów, opiniowanie umów; opracowywanie informacji dla kierownictwa o przewidywanych zmianach w prawie i w przepisach w zakresie interesującymKlientów Kancelarii, zwłaszcza prawie ukraińskim i rosyjskim; prowadzenie szkoleń w zakresie rozumienia i stosowaniaprawa dla Klientów w języku rosyjskim i języku ukraińskim; udzielanie porad prawnych Klientom Kancelarii; przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie zgłoszeń celnych i deklaracji INTRAST, przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych, przygotowywanie korespondencji i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kwidzyn (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Grójec (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klientów, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-18 - Józefów (mazowieckie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań, osoba sprawna fizycznie, praca dorywcza na podstawie umowy zlecenia; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pionierów
Sindbad Biuro Podróży - 2016-06-28 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Mielec (podkarpackie)
wykonywanie zadań z zakresu ochrony prawnej, innych niż wymiar sprawiedliwości
Sąd Rejonowy w Olecku - 2017-10-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Ustka (pomorskie)
Asystent informatyka (i grafika komputerowego) - zadania asystenta: do wykonywania prostych zadań na komputerze zleconych i dokładnie wyjaśnionych przez informatyka/grafika głównegowymagana: gotowość zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia kompetencji, zaangażowanie w pracę, solidność, dokładność, umiejętność pracy w zespole
GRYF Spółka z o. o. - 2018-03-08 - Białystok (podlaskie)
Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kożuchów (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Opole (opolskie)
-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zadania asystenta: wypisywanie / drukowanie zaleceń specjalisty, wyjaśnianie opisanych zaleceńprzekazywanie podstawowych informacji o ustalonej diecie i przygotowywaniu posiłków,wymagania: osoba komunikatywna i czująca się dobrze wśród ludzi, zainteresowana pracą w sektorze zdrowia
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Białystok (podlaskie)
Asytstent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Zaręby Kościelne (mazowieckie)
wyksz. wyższe techniczne,osoba zarejestrowana w PUP, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych, współtworzenie wizerunku firmy, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc w pracach terenowych
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie dokumentacji technicznej, rysynków technicznych, obsługa programu SOLIDWORKS, tworzenie projektów różnego rodzaju rozwiązań technologicznych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "PEGAS" S.C. J. Gąsior, J.P.P. Paulukiewicz - 2016-06-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie sekretraiatu, obsługa biezących spraw administracyjno-biurowych
Kancelaria Prawno-Detektywistyczna Stanisław Szafran - 2018-01-25 - Słubice (lubuskie)
- roznoszenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sporządzanie projektów architektonicznych, przygotowywanie dokumentacji.
BOGDAN BARZAK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BARZAK" - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)