ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Rzeniszów oferta pracy Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata
Stanowisko: ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeń z kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Rzeniszów (śląskie)
Pracodawca: Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeń z kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 9.00-17.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeniszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koziegłowy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
chęć rozwoju i pogłębiania swoich umiejętności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera i praktyczna znajomość programu Ms Office szczególnie MS Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność i systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość podstaw rachunkowości i prawa podatkowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: myszkowski
Gmina pracodawcy: Koziegłowy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeniszów
Ulica pracodawcy: Zielona
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Układanie płytek
DANIEL HOJAN KRONOS - 2018-04-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
segregowanie dokumentów,sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkow-formalnym,wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Ożarki-Olszanka (podlaskie)
Wykonywanie czynności zgodnie z potrzebami dzieci. Kształtowanie zasad, wartości u podopiecznych, wychowywanie dzieci. Czynności pielęgnacyjne oraz organizowanie czasu wolnego w placówce. Współdziałanie z rodziną dizecka. Prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dziecka w placówce.
Dom Dziecka w Siedlcach DOM POD KASZTANAMI - 2018-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Działoszyn (łódzkie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie: min. 3 m-ce na ww. stanowisku; aktualna książeczka sanepidowska; uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych unoszących; Zakres obowiązków: załadunek towarów/ nośników składowanych w magazynie na skrzynie, palety zgodnie z listą zamówień generowaną przez system; szkolenie i demonstracja czynności magazynowych innym zleceniobiorcom oraz innych usług magazynowych i/lub załadunkowych; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gliwice (śląskie)
profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-03-10 - Głobino (pomorskie)
Profesjonalna i sprawna obsługa klientów ( oferty , zamówienia , sprzedaż , faktury , transport).Wspieranie Handlowców w działaniach sprzedażowych oraz marketingowych . Utrzymanie dobrych relacji z klientami , zakup towarów od dostawców , odpowiedzialność za stany magazynowe , ISO.Wynagrodzenie brutto od 3.300 do 3.500 oraz premia zależna od sprzedaży.
RADKA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, dbałość o bezpieczeństwa i higienę pracy, opieka nad dziećmi w sali przedszkolnej i na placu zabaw,dbałość o łąd i porządek w sali
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Piotrów (lubuskie)
organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Pisanie pism procesowych i urzędowych, obsługa prawna
Automotive Diesel Center Sp.z o.o. - 2016-11-03 - Mielec (podkarpackie)
szczegóły oferty zawarto w ogłoszeniu, zamieszczonym na stronie internetowej prokuratury okregowej w Toruniu www.torun.po.gov.pl, oferta Nr POIVWOS1111.1.2017
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca z rodzinami z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Huszlew (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie dostaw, porzadkowanie magazynu, segregowanie towaru na magazynie, praca administracyjna
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa linii produkcyjnej, mycie urządzeń, prace porządkowe, transport dodatków do żywności i środków myjących
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2018-06-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Prace biurowe projektowe, inwentaryzacja w terenie
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)
Szycie dekoracji okiennych: rolety, zasłony, firany itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Legionowo (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pomianowo (zachodniopomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami w tym indyjskimi lub nepalskimi, pomoc w opiece nad klientami nepalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
SYSTEMATYCZNE WDRAŻANIE UCZESTNIKÓW DO OBSŁUGI W CZYNNOŚCIACH DNIA CODZIENNEGO (GOTOWANIE, SPĘDZANIE CZASU WOLNEGO) PROWADZENIE TERAPII RUCHOWEJ W TYM PODNIESIENIE OGÓLNEJ SPRAWNOŚCI RUCHOWEJ UCZESTNIKÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI KULINARNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY LUV CV NA ADRES e-mail: b.kusiak (at) sds.szczecin.pl
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W SZCZECINIE - 2017-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
PZT Inwestel - 2017-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zakupów w firmie (Polska i zagranica). Stanowisko samodzielne. Bezpośredni kontakt z klientem.
RM INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wudzyn (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-11-07 - Sady (wielkopolskie)
korespondencja emailowa oraz rozmowy tel. z kontrahentami z zagranicy, organizowanie zachranicznych podróźy słuzbowych, przygotowywanie raportów i analiz, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur zagranicznych, umawianie spotkamn biznesowych
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2017-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)