ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ożarki-Olszanka oferta pracy kontakt przez PUP

kabina c 360

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: segregowanie dokumentów,sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkow-formalnym,wprowadzanie danych do systemu komputerowego.

Data publikacji: 2017-01-12

Lokalizacja: Ożarki-Olszanka (podlaskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ożarki-Olszanka, powiat: zambrowski, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów,sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkow-formalnym,wprowadzanie danych do systemu komputerowego.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ożarki-Olszanka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zambrowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Data zakończenia pracy: 31.07.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie

Adres pracodawcy:
Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: zambrowski

Gmina pracodawcy: Zambrów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zambrów

Ulica pracodawcy: Fabryczna

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zambrowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2017

Data dodania oferty pracy: 11.01.2017

Oferta pracy ważna do: 30.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY SANITARNEJ - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe - inżynier środowiska, specjalizacja: wodociągi i kanalizacja, prawo jazdy kat. B, doświadczenie. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Podania składać e-mailem: biuro (at) adamski.com.pl
DMK INŻYNIERIA SP. Z O.O. - 2017-02-20 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

umiejętność w zespole pracy; wspieranie pracy działu handlowego; przygotowanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Jabłonowo (mazowieckie)

MECHANIK MASZYN - od 2 500 PLN

przyuczenie do naprawy maszyn - usługi wg zleceń
"ANDREM" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Urzoń Andrzej - 2017-07-24 - Łąka (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 057,97 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA DZIAŁU WYPALANIA BLACH - od 1 850 PLN

wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń,przygotowywanie raportów, wystawianie i ewidencjonowanie kart przekazania odpadów oraz FV za złom, ewidencja i kontrolna przeprowadzonych serwisów
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-12-08 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA DETEKTYWA - od 3 800 PLN

prowadzenie biura ora zczynności związanych w asyście szefa i agentów biura w przeprowadzeniu czynności dochodzeniowych, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, nadzorowanie pracowników oraz ich kontrola, praca wykonywania jest w biurze i w terenie, w urzęach, sądach, prokuraturach itp.
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K4 - Patrol Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Sady (wielkopolskie)

ASYSTENT - od 950 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi i angioelskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Józefosław (mazowieckie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - od 2 000 PLN

sporządzanie projektów aktów notarialnych,wypisow i wpisów aktów notarialnych,dokumentów.Prowadzenie rejestrów i ksiąg notarialnych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA BIURA - 997,4 PLN

- Pomoc w prowadzeniu kalendarza spotkań- Pomoc w przygotowywaniu i segregowaniu dokumentacji-nauka upawiania i potwierdzania spotkań
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 900 PLN

Praca z rodzina przeżywającą trudności opoiekuńczo- wychowawcze
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Wilkowie - 2018-03-23 - Wilków (lubelskie)

ASYSTENT MUZEALNY-PRZEWODNIK - od 2 100 PLN

oprowadzanie grup po muzeum, prowadzenie lekcji i zajęć muzealnych dla różnych grup wiekowych, obsługa kasy fiskalnej, organizacja sprzedaży książek i pamiątek, pomoc w organizacji imprez kulturalnych, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Pranie (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Nawiązywanie współpracy handlowych w zakresie dystrybucji urządzeń do odczytu danych z kart kierowców i tachografów.
Tacholab Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Tychy (śląskie)

ASYSTENTKA SEKRETARKI (RPO) - 997,4 PLN

prowadzenie korespondecnji tradycyjnej i elektronicznej w j. polskim i angielskimprzyjmowanie, nadawanie, rejestrowanie korespondencji i przesyłekprzyjmowanie i obsługa interesantów oraz udzielanie im informacjiprzygotowanie i obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS SYSTEMÓW ALARMOWYCH- KONSULTANT TERENOWY - od 2 545 PLN

wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-11-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, przyjmowanie wpłat, przesyłek, listów, rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Olkusz (małopolskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE W MAGAZYNIE - od 13 PLN

Załadunek i rozładunek. Prace pomocnicze na magazynie. Przepakowania artykułów.
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 2 500 PLN

Montowanie konstrukcji stalowych, przygotowanie materiału do konstrukcji.
Emsteel s. c. Monika Jabłońska Mirosław Zwoliński - 2017-12-21 - Paczków (opolskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 1 900 PLN

rejestracja pacjentów, obsługa osób niedosłyszących, oferowanie produktów firmy, godz. pracy 8.00-16.00
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Chrzypsko Wielkie (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

pomoc nauczycielowi przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 200 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej - 2018-04-04 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

Wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami z Chin i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych w języku chińskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MAGAZYNIER - do 1 750 PLN

PRACE W MAGAZYNIE
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Koneck (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA DS. KSIĘGOWOŚCI (NR 1761) - od 2 300 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych; sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;archiwizowanie dowodów księgowych;organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński - 2018-05-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 13,7 PLN

Rozdzielanie i nadawanie numeru księgowego na fakturach zaksięgowanych w systemie, archiwizacja zaksięgowanych faktur, rozdzielanie poczty, przygotowanie zestwień potwierdzonych faktur korygujacych do deklaracji VAT, archiwizacja faktur korygujacych, wystawianie not księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Koło (wielkopolskie)


Wybierz powiat