ASYSTENTKA BIURA HANDLOWEGO Niepołomice oferta pracy SINO PACK CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie działań biura, prace administracyjno-biurowe, dbanie o prawodłowy obieg dokumentów.
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Niepołomice (małopolskie)
Pracodawca: SINO PACK CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zagórze 204, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie działań biura, prace administracyjno-biurowe, dbanie o prawodłowy obieg dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-16 lub 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niepołomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niepołomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi urządzeń biurowych.Znajomość podstaw księgowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SINO PACK CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Macieja Dębskiego 63/3, 30-499 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie + CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Macieja Dębskiego
Numer budynku pracodawcy: 63
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?369b970605da82f1ee557dfffd3e8291
Podobne oferty pracy
Praca 20 godzin tygodniowo.Kontakt z pracodawcą: szk.podst.37 (at) gazeta.pl lub 717986850
Szkoła Podstawowa Nr 37 - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny; opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny. Uwaga! Oferta konkursowa!Szczegóły naboru: http://ops.lubomia.finn.pl/res/serwisy/pliki/19242183?version=1.0
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-09-14 - Lubomia (śląskie)
pakowanie, wyszukiwanie towarów
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, - aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, - bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, - sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S. A. - 2018-02-13 - Chęciny (świętokrzyskie)
wdrażanie, rozliczanie i kontrola projektów grantowych, wdrażanie pozostałych projektów realizowanych w ramach LSR, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów projektów grantowych, udział w spotkaniach informacyjnych dla beneficjentów,pomoc beneficjentom projektów grantowych w zakresie sporządzania wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność,pełnienie dyżurów konsultacyjnych na obszarze objętym LSR,dokonywanie weryfikacji wstępnej każdego wniosku o przyznanie pomocy
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli - 2019-03-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obługa klientów hurtowni elektrotechnicznej. Prace porządkowe na magazynie. Wydawanie towaru i faktur.
TUCHER WYBRZEŻE Brzozowski Kilanowski Spółka Jawna - 2016-03-03 - Gdańsk (pomorskie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola działań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kałuszyn (mazowieckie)
Prace wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)
Praca biurowa. Obsługa Klienta. Budowa bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kowale (pomorskie)
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EkoMarcinki w Marcinkowicach poszukuje osoby na stanowisko Asystent nauczyciela.Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi, łatwość nawiązywania kontaktu, punktualność i cierpliwość.Praca od zaraz.Godziny pracy dwuzmianowe od 7:00 do 15:00 oraz od 9:00 do 17:00.Praca w miłym zespole.Możliwość rozwoju zawodowego.Proszę o przesyłanie swojego CV na adres e-mail: ekomarcinki (at) gmail.com
Fundacja Bezpieczna Przystań - 2018-08-30 - Marcinkowice (dolnośląskie)
Czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań.
Prokuratura Okręgowa - 2019-05-21 - Gdańsk (pomorskie)
- Docieplenia budynków- Remont pokryć dachowych- Prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczaniec (lubuskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie ekonomiczne; obsługa komputera; zakres obowiązków: zadania kadrowo płacowe, księgowanie, rozliczenia ZUS; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Gliwice (śląskie)
Asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kraków (małopolskie)
planowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań pomiędzy partnerami; planowanie podróży służbowych i dostosowywanie spotkań do dostępności partnerów biznesowych; kompleksowe zarządzanie kalendarzem Outlook; planowanie telekonferencji; współpraca z biurami podróży; edycja korespondencji przychodzącej; wdrażanie się w prowadzone projekty biznesowe realizowane przez spółkę zajmującą się doradztwem gospodarczym praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie biura Dyrektora Generalnego oraz współpraca przy realizacji bieżących zadań biura, przygotowywanie i pilotowanie spotkań biznesowych oraz wizyt, udzielanie wsparcia w zakresie raportowania wewnętrznego. sporządzanie korespondencji biznesowej oraz dokumentacji przedsiębiorstwa. Planowanie podróży służbowych Dyrektora Generalnego i członków zespołu kierowniczego oraz rozliczenie odpowiednich kosztów. Zamawianie, kontrola/wydanie, rozliczenie materiałów biurowych. Przyjęcie i rozdzielenie poczty zewnętrznej oraz dostaw kurierskich. Przedstawianie własnych projektów i współpraca w ramach CIP (Proces Ciągłego Ulepszania). wykonywanie pozostałych zadań w ramach wiążących poleceń i regulaminu Grupy Weber - Hydraulika.
Weber- Hydraulika Sp z o.o. - 2018-03-09 - Wykroty (dolnośląskie)
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Impel Security Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Impel Cleaning Sp. z o.o - 2016-04-05 - Brzezie (opolskie)
przygotowywanie rysunków w AutoCAD, wykonywanie obliczeń, przygotowywanie prostych projektów,
"THERMOTECHNIKA" KUBACKI SŁAWOMIR - 2019-10-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sporządzanie zamówień, znajomość zagadnień technicznych, pomoc w usprawnianiu procesu zamówień materiałów i usług
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Biuro Rachunkowe ALTAX Alicja Krzyżanowska - 2016-07-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
tłumaczenia, zarządzanie kalendarzem, pełna dyspozycyjność
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-10-04 - Trzebicz (lubuskie)
prace pomocnicze remontowo-budowlane, murowanie, prace wykończenia wnętrz, gładzie, malowanie, glazura (wynagrodzenie 12zł- 15zł netto/h)
"Lan Met" Michał Landratkiewicz - 2018-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wysyłka korespondecji, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych
TYM-BUD Zakład Remontowo - Budowlany Waldemar Tymoszewski - 2017-05-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie czynności kancelaryjnych Organów Spółki. Organizacja posiedzeń Organów Spółki.Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów.Wsparcie administracyjne działań Organów Spółki.Współpraca z organami zewnętrznymi związana ze sprawami statutowymi Spółki.Nadzór nad rejestrem umów.
EUROTERMINAL SŁAWKÓW Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Sławków (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie dokumentów w układzie miesięcznym z nadaniem numeru księgowego
W-M GLASS Sp. z o.o. Bartoszyce - 2018-07-19 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
przewóz towarów w transporcie międzynaorodowym, drobne naprawy samochody podczas przewozu,
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łuków (lubelskie)
DO OKRESU OBOWIĄZKÓW DIAGNOSTY BĘDZIE NALEŻAŁO PRZEDE WSZYSTKIM: PRZEPROWADZANIE BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR.
P.W. "GAMS" - 2019-01-11 - Jasionka (podkarpackie)