ASYSTENTKA BIURA HANDLOWEGO Niepołomice oferta pracy SINO PACK CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA HANDLOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Koordynowanie działań biura, prace administracyjno-biurowe, dbanie o prawodłowy obieg dokumentów.

Data publikacji: 2019-10-14

Lokalizacja: Niepołomice (małopolskie)

Pracodawca: SINO PACK CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zagórze 204, 32-005 Niepołomice, powiat: wielicki, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Koordynowanie działań biura, prace administracyjno-biurowe, dbanie o prawodłowy obieg dokumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-16 lub 9-17

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA HANDLOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niepołomice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Niepołomice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - pakiet MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi urządzeń biurowych.Znajomość podstaw księgowości.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
SINO PACK CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Adres pracodawcy:
Macieja Dębskiego 63/3, 30-499 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie + CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Macieja Dębskiego

Numer budynku pracodawcy: 63

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 14.10.2019

Oferta pracy ważna do: 30.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?369b970605da82f1ee557dfffd3e8291

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 1 350 PLN

Praca 20 godzin tygodniowo.Kontakt z pracodawcą: szk.podst.37 (at) gazeta.pl lub 717986850
Szkoła Podstawowa Nr 37 - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 200 PLN

Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny; opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny. Uwaga! Oferta konkursowa!Szczegóły naboru: http://ops.lubomia.finn.pl/res/serwisy/pliki/19242183?version=1.0
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-09-14 - Lubomia (śląskie)

MAGAZYNIER, POMOCNIKMAGAZYNIERA - od 16 PLN

pakowanie, wyszukiwanie towarów
kontakt przez OHP - 2017-11-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

ASYSTENT - od 1 725 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, - aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, - bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, - sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S. A. - 2018-02-13 - Chęciny (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW PROJEKTÓW GRANTOWYCH (NR 0765) - od 2 500 PLN

wdrażanie, rozliczanie i kontrola projektów grantowych, wdrażanie pozostałych projektów realizowanych w ramach LSR, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów projektów grantowych, udział w spotkaniach informacyjnych dla beneficjentów,pomoc beneficjentom projektów grantowych w zakresie sporządzania wniosków o przyznanie pomocy oraz wniosków o płatność,pełnienie dyżurów konsultacyjnych na obszarze objętym LSR,dokonywanie weryfikacji wstępnej każdego wniosku o przyznanie pomocy
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Czarnoziem na Soli - 2019-03-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH - do 1 850 PLN

Obługa klientów hurtowni elektrotechnicznej. Prace porządkowe na magazynie. Wydawanie towaru i faktur.
TUCHER WYBRZEŻE Brzozowski Kilanowski Spółka Jawna - 2016-03-03 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT BRYGADZISTY - od 2 100 PLN

- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola działań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Kałuszyn (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA - do 2 500 PLN

Praca biurowa. Obsługa Klienta. Budowa bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kowale (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 400 PLN

Niepubliczny Punkt Przedszkolny EkoMarcinki w Marcinkowicach poszukuje osoby na stanowisko Asystent nauczyciela.Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi, łatwość nawiązywania kontaktu, punktualność i cierpliwość.Praca od zaraz.Godziny pracy dwuzmianowe od 7:00 do 15:00 oraz od 9:00 do 17:00.Praca w miłym zespole.Możliwość rozwoju zawodowego.Proszę o przesyłanie swojego CV na adres e-mail: ekomarcinki (at) gmail.com
Fundacja Bezpieczna Przystań - 2018-08-30 - Marcinkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT PROKURATORA - do 3 400 PLN

Czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań.
Prokuratura Okręgowa - 2019-05-21 - Gdańsk (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

- Docieplenia budynków- Remont pokryć dachowych- Prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczaniec (lubuskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie ekonomiczne; obsługa komputera; zakres obowiązków: zadania kadrowo płacowe, księgowanie, rozliczenia ZUS; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT/KA ( EXECUTIVE ASSISTANT REGIONAL) K/M (J.ANG.) - od 9 500 PLN

planowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań pomiędzy partnerami; planowanie podróży służbowych i dostosowywanie spotkań do dostępności partnerów biznesowych; kompleksowe zarządzanie kalendarzem Outlook; planowanie telekonferencji; współpraca z biurami podróży; edycja korespondencji przychodzącej; wdrażanie się w prowadzone projekty biznesowe realizowane przez spółkę zajmującą się doradztwem gospodarczym praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT/KA DYREKTORA - 3 000 - 4 000 PLN

Prowadzenie biura Dyrektora Generalnego oraz współpraca przy realizacji bieżących zadań biura, przygotowywanie i pilotowanie spotkań biznesowych oraz wizyt, udzielanie wsparcia w zakresie raportowania wewnętrznego. sporządzanie korespondencji biznesowej oraz dokumentacji przedsiębiorstwa. Planowanie podróży służbowych Dyrektora Generalnego i członków zespołu kierowniczego oraz rozliczenie odpowiednich kosztów. Zamawianie, kontrola/wydanie, rozliczenie materiałów biurowych. Przyjęcie i rozdzielenie poczty zewnętrznej oraz dostaw kurierskich. Przedstawianie własnych projektów i współpraca w ramach CIP (Proces Ciągłego Ulepszania). wykonywanie pozostałych zadań w ramach wiążących poleceń i regulaminu Grupy Weber - Hydraulika.
Weber- Hydraulika Sp z o.o. - 2018-03-09 - Wykroty (dolnośląskie)

INSPEKTOR TERENOWY - 1 750 - 1 997 PLN

Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi.
Impel Security Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 3 000 - 4 500 PLN

Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Impel Cleaning Sp. z o.o - 2016-04-05 - Brzezie (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 3 800 PLN

przygotowywanie rysunków w AutoCAD, wykonywanie obliczeń, przygotowywanie prostych projektów,
"THERMOTECHNIKA" KUBACKI SŁAWOMIR - 2019-10-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT DS. ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Sporządzanie zamówień, znajomość zagadnień technicznych, pomoc w usprawnianiu procesu zamówień materiałów i usług
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA WŁAŚCICIELA - od 2 760 PLN

tłumaczenia, zarządzanie kalendarzem, pełna dyspozycyjność
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-10-04 - Trzebicz (lubuskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 15 - 20,7 PLN

prace pomocnicze remontowo-budowlane, murowanie, prace wykończenia wnętrz, gładzie, malowanie, glazura (wynagrodzenie 12zł- 15zł netto/h)
"Lan Met" Michał Landratkiewicz - 2018-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Wysyłka korespondecji, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych
TYM-BUD Zakład Remontowo - Budowlany Waldemar Tymoszewski - 2017-05-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT ZARZADU - od 2 500 PLN

Prowadzenie czynności kancelaryjnych Organów Spółki. Organizacja posiedzeń Organów Spółki.Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów.Wsparcie administracyjne działań Organów Spółki.Współpraca z organami zewnętrznymi związana ze sprawami statutowymi Spółki.Nadzór nad rejestrem umów.
EUROTERMINAL SŁAWKÓW Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Sławków (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie dokumentów w układzie miesięcznym z nadaniem numeru księgowego
W-M GLASS Sp. z o.o. Bartoszyce - 2018-07-19 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA MECHANIK - od 2 100 PLN

przewóz towarów w transporcie międzynaorodowym, drobne naprawy samochody podczas przewozu,
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łuków (lubelskie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY - od 3 500 PLN

DO OKRESU OBOWIĄZKÓW DIAGNOSTY BĘDZIE NALEŻAŁO PRZEDE WSZYSTKIM: PRZEPROWADZANIE BADAŃ TECHNICZNYCH POJAZDÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYSTAWIANIE FAKTUR.
P.W. "GAMS" - 2019-01-11 - Jasionka (podkarpackie)


Wybierz powiat