ASYSTENT ZARZĄDU Brzezie oferta pracy Impel Cleaning Sp. z o.o
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Brzezie (opolskie)
Pracodawca: Impel Cleaning Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 64, 46-021 Brzezie, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych(prowadzenie stronyinternetowej, redagowanie ogłoszeń, tekstów promujących firmę i jejaktywność, współpraca z agencjami reklamowymi). - Współpraca z działemsprzedaży wspomaganie w realizacji planu sprzedaży. - Łączenie ww. zadańz bieżącą obsługą sekretariatu, w tym: obsługa połączeń telefonicznych,archiwizacja pism, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzaniekorespondencją, nadzór nad wyposażeniem biura. - Prowadzenie kalendarzaspotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja. - Przygotowywanie zestawień,raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych. - Nadzór nadprawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów. - Zapewnieniesprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, praca w godz.8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzezie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrzeń Wielki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym. -Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. - Umiejętność samodzielnego realizowania zadań oraz decyzyjność. -Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie i kreatywność. - Wysoki poziom kultury osobistej
Nazwa pracodawcy: Impel Cleaning Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Ślężna 118, 53-429 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godz. 10-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ślężna
Numer budynku pracodawcy: 118
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Sprzątanie klatek, chodników, terenów zieleni,-Praca na terenie Tczewa,-Umowa na zastępstwo,-Godziny pracy 7:00-15:00 (w poniedziałki 8:00-16:00),-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 58- 530 41 74 lub osobisty: Al. Zwycięstwa 6, 83-110 Tczew, Dział Kadr, pokój nr 3,-Wynagrodzenie 1.600,00 zł brutto + 10% premii + dodatek za wysługę lat,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W TCZEWIE - 2015-12-11 - Tczew (pomorskie)
-Wspieranie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych,-Uczestniczenie w wycieczkach i spacerach, zebraniach,- Pomoc w organizacji wypoczynku, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów, zapewnienie opieki w stołówce, świetlicy, szatni, łazience, placu zabaw.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
projektowanie instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, wod-kan,
"THERMOTECHNIKA" KUBACKI SŁAWOMIR - 2018-07-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, szukanie tras, współpraca z klientem rosyjskim, ormiańskim i z terenów UE.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Nowy Świat (lubuskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-08 - Katowice (śląskie)
Zadania związane z prowadzeniem sekretariatu: prowadzenie korespondencji z klientami i parnterami handlowymi, uzgadnianie i koordynowanie terminów spotkań, szkoleń, obsługa systemów informatycznych w zakresie administrowania danymi, rozliczania pracowników i kosztów, wsparcie dla poszczególnych wydziałów w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjnych, przygotowywanie prezentacji i zestawień dotyczących działalności Zakładu, wsparcie w zakresie prowadzenia i rozliczania inwestycji, wspópraca z zewnętrznym biurem
GOLDBECK ELEMENTY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Zgierz (łódzkie)
praca z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebielinie - 2016-01-29 - Trzebielino (pomorskie)
Współpraca z osobami przygotowującymi oferty. Pomoc przy przygotowywaniu kosztorysów, projektów, dokumentacji powykonawczej, pomiarów elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Zduńska Wola (łódzkie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca z dyrektorem ds. sprzedaży i wspieranie go w kontaktach z australijskimi klientami/ agentamiwspieranie Zleceniodawcy w zakresie usług back office w Australii, takich jak rezerwacje hoteli, umawianie spotkań, wupozyczanie samochodów itp.Koordynowanie innych bieżących spraw organizacyjnych Zleceniodawcy związanych z obsługą rynku australijskiego
T.I.S. Polska Sp. Z O.O. - 2016-02-04 - Duchnice (mazowieckie)
-przestrzeganie zasad bhp i ppoż,-pomoc w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi,-pomoc w sprawowaniu opieki nad dziecmi,-pomoc w prowdzeniu zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych,-pomoc w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi,-pomoc w opiece nad dziećmi w świetlicy szkolnej,-wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastepcę
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Parczew (lubelskie)
OBSŁUGA MASZY DRUKUJĄCYCH
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:• opieka pielęgnacyjna i wychowawcza nad dziećmi;• tworzenie warunków wspomagających rozwój dzieci;• sprawowanie indywidualnej opieki nad każdym dzieckiem oraz utrzymywanie kontaktu z rodzicami w zakresie potrzeb rozwojowych dziecka;• prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka,• ustalanie form pomocy w działaniu wychowawczym;• dbanie o bezpieczeństwo dzieci;• przestrzeganie ustalonego harmonogramu dnia.
MAŁGORZATA DOBER - 2017-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Pomoc w prowadzeniu lekcji języka angielskiego - sprawdzanie testów, prac domowych- przygotowywanie materiałów pomocnicznych (kserowanie, drukowanie)- przeprowadzanie testów na rozumienie ze słuchu, egzaminów próbnych2. Przygotowywanie rachunków dla księgowej.3. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łęczyca (łódzkie)
Operator maszyn-pracownik produkcyjny. Miejsce pracy Trzebień. Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na trzy zmiany z Bolesławca i okolic. Wynagrodzenie 2000 zł brutto + 10% premii.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Trzebień (dolnośląskie)
przygotowanie korespondencji, przygotowanie list płac, rejestracja dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mysłowice (śląskie)
Oferta stażu dla bezrobotnychPrzygotowywanie gabinetu do przyjęcia pacjentów. Dezynfekcja, sterylizacja, mycie, pakietowanie narzędzi. Prowadzenie dokumentacji. Asysta podczas pracy przy pacjencie. Zarabianie materiałów do wypełnień zębów.Staż EFS POWER dla osób do 30 roku życia lubEFS RPO WD dla osób od 30 roku życia.Wymagane wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelin (dolnośląskie)
odbieranie telefonów służbowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firmę (w języku ukraińskim), koordynacja nowych kierowców, obsługa komputera i urządzeń biurowych, kontakt z urzędami
Easy Logistic Solutions Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Projektowanie
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2018-05-07 - Dziepółć (łódzkie)
Obsługa klientów w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Paczków (opolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Przasnysz (mazowieckie)
sprawdzanie wpłat za przesylki pobraniowe, wprowadzanie oraz wystawianie faktur VAT,przyjmowanie zgłoszeń oraz zamowień telefonicznych
Majster Market TW - Łukasz Wnęk - 2016-06-08 - Olesno (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
PPH BORMECH SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Charnowo (pomorskie)
pomoc w organizowaniu i prowadzeniu zajęć opiekuńczo - wychowawczych, pomoc podczas spacerów i wycieczek dzieci, pomoc podczas spożywania posiłków przez dzieci, przy czynnościach igienicznych, opieka podczas oczekiwania na busa szkolnego lub przyjęcia dziecka od rodzica, dbanie o czystość urządzeń sanitarno - higienicznych, czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci w szatni i innych pomieszczeniach oraz na placu zabaw, , utrzymywanie porządku w przydzielonych pomieszczeniach.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Lipnik (małopolskie)
Kadrowa
Piekarnia ZIARNO Jan Winiarski Spółka Jawna - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)
Osoba zatrudniona wykonuje obowiązki określone w art. 175§2 Ustawy z dnia 28 stycznia 2016 roku - Prawo o Prokuraturze (Dz. U. 2017.1767 j.t. ze zm.), tj.:Asystent prokuratora w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora jest uprawniony do:1)wykonywania bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem;2)przeprowadzania w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych: przesłuchania świadka,b)zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, ,eksperymentu.Asystent prokuratora wykonuje samodzielnie czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania.Miejsce i termin przeprowadzenia konkursu:Konkurs zostanie przeprowadzony w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ulicy Wita Stwosza 31 w Katowicach, w miesiącu luty-marzec 2019 roku.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie, ukończone studia wyższe w Polsce lub studia zagraniczne uznane w Polsce. Doświadczenie zawodowe nie wymagane.Wymagania konieczne wobec kandydata do konkursu na stanowisko asystenta prokuratora:- posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,- posiadanie nieskazitelnego charakteru,- ukończenie 24 lat.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2019-01-18 - Katowice (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)