ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Rybnik oferta pracy LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomośc j. niemieckiego B2/C1. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert dla klientów niemieckojęzycznych, odpowiedzi na zapytania, przyjmowanie zamówień i przekazywanie do dzialów operacyjnych, wsparcie administracyjne. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.

Data publikacji: 2020-07-13

Lokalizacja: Rybnik (śląskie)

Pracodawca: LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Białych 5/112, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomośc j. niemieckiego B2/C1. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert dla klientów niemieckojęzycznych, odpowiedzi na zapytania, przyjmowanie zamówień i przekazywanie do dzialów operacyjnych, wsparcie administracyjne. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 112

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020

Data zakończenia pracy: 01.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy:
LYNKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6770067612

danePracodawcy_regon: 35055808200000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Adres pracodawcy:
Białych 5/112, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Rybnik

danePracodawcy_kodPowiatu: 2473

Gmina pracodawcy: Rybnik

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Rybnik

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765

Ulica pracodawcy: Białych

Numer budynku pracodawcy: 5

danePracodawcy_nrLokalu: 112

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data dodania oferty pracy: 13.07.2020

Oferta pracy ważna do: 13.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d99bd9f28b056ce783cb229086325f77

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 600 PLN

•Współpraca ze spedytorem w procesie przyjmowania zleceń spedycyjnych;•Monitorowanie realizowanych transportów;•Prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności spedycyjnej;•Archiwizowanie dokumentów;•Uzupełnianie i kontrola kartotek kontrahentów w systemie firmy;•Współpraca z pozostałymi działami firmy;
Visline Sp. z o.o. - 2020-01-24 - Kościerzyna (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Asystowanie lek. dentyście, praca na "4 ręce" z lekarzem dentystą, przygotowywanie materiałów stomatologicznych, rejestracja pacjentów przychodni, potwierdzanie wizyt, sterylizacja urządzeń stomatologicznych.
Indywidualna Praktyka Lekarska lek. dentysta Urszula Wieczerniak - 2016-04-14 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA K/M - od 4 927,3 PLN

Pomoc w koordynowaniu procesu projektowania inwestycji z ramienia inwestora, współtworzenie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych oraz specyfikacji technicznych, nadzór nad realizacją zgodnie z projektem, pozwoleniami oraz przepisami, wykonywanie projektów wykończenia wnętrz, kontrola i weryfikacja sporządzonej dokumentacji powykonawczej.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT MARKETINGOWO-RECEPCYJNY - od 2 000 PLN

obsługa gości w recepcji SPA, sprzedaż pakietów pobytowych
TROJANÓW Sp z o.o. - 2017-01-23 - Trojanów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

porządkowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu, archwizacja
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-10-29 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)

DORADCA DS. HR - od 5 600 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz bazy kandydatów w odpowiednich systemach HR-owychProcesowanie aplikacji pracowników, formularzy, statystyk i innych materiałów poufnychPrzygotowanie raportów i analiz z zakresu HRWspieranie pracowników w kwestiach związanych z administracją personalną oraz kalkulacją benefitówOdpowiadanie na pytania pracowników dotyczące różnych obszarów HR za pośrednictwem maila, telefonu lub innymi drogamiPrzygotowanie dokumentów personalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowychOpracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedur
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

pomoc księgowejw pracach administracyjnych, wprowadzanie danych do systemu księgowych, wprowadzanie wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW I POZYSKIWANIA DOTACJI UE - od 2 100 PLN

Koordynowanie obsługi klientów, pracowników i współpracowników firmy, koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem dotacji na odnawialne źródła energii oraz poprawę efektywności energetycznej budynków, opracowywanie dokumentów związanych z pozyskiwaniem dotacji.
Ekosfera Energia Odnawialna Spółka z o.o. - 2018-05-09 - Krosno (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Wprowadzenie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego. Wypełnianie formularzy podatkowych. Segregowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 184 PLN

Prace pomocnicze w pomiarach geodezyjnych
Geopartner Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa - 2017-08-22 - Garwolin (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 033,7 PLN

Cele szczegółowe:1.Poznanie organizacji, zadań i zasad funkcjonowania przedszkola.2.Poznanie przepisów związanych z funkcjonowaniem przedszkola.3.Poznanie dokumentacji obowiązującej w przedszkolu i zasad jej prowadzenia.4.Poznanie przepisów dotyczących zapewnienia uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków odbywania zajęć.5.Doskonalenie warsztatu pracy poprzez obserwację zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu lub innych nauczycieli i omawianie tych zajęć z prowadzącym; prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu lub Dyrektora i omawianie ich przebiegu.6.Uczestniczenie w planowanych wewnątrzszkolnych formach doskonalenia zawodowego.7.Pogłębianie kontaktów z uczniami i rodzicami.8.Nawiązanie współpracy z Nauczycielami zatrudnionymi w przedszkolu.Plan stażu1.Poznanie organizacji i zadań oraz zasad pracy szkoły. Poznanie dokumentów obowiązujących w szkole.Udział w radach pedagogicznych, zespołach samokształceniowych, spotkaniach informacyjnych. Analiza dokumentacji przedszkolnej:a)statut Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego,b)plan pracy szkoły w roku 2019/2020,c)dokumentacja pomocy psychologicznopedagogicznej,d)podstawa programowa wychowania przedszkolnego.2.Znajomość podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w przedszkolu.a)Udział w szkoleniu BHP.3.Ocena własnych umiejętności, analiza mocnych i słabych stron własnej pracy.4.Stworzenie własnego warsztatu pracya)budowanie bazy materiałów, pomocy dydaktycznych, gazetek, testów, kart pracy w celu podniesienia poziomu pracy.5.Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych uczniów.a)analiza dokumentów, tj. orzeczenia, opinie, IPET,b)konsultacje/rozmowy z nauczycielem grupy,c)obserwacja ucznia, analiza wytworów jego pracy,d)pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków,e)pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych,f)pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się,g)wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania,h)porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych,i)opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.6.Indywidualizacja nauczania.a)zapoznanie się z planem pracy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego,b)umiejętność uwzględnienia w pracy różnorodnych form i metod,c)dostosowanie realizacji programów nauczania, programu wychowawczego do indywidualnych potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci niepełnosprawnych, d)zadania rozbudzające aktywność twórczą i samodzielność dziecka,e)współpraca z opiekunem stażu przy przeprowadzaniu i opracowaniu diagnoz,7.Samodoskonalenie się poprzez studiowanie literatury pedagogicznej i kierunkowej.8. Stosowanie wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki podczas zajęć.9.Realizacja zadań nauczyciela wychowania przedszkolnego.a)wspólnie z innymi nauczycielami realizowanie działań i zajęć określonych w programie,b)udzielanie pomocy innym nauczycielom prowadzącym zajęcia z uczniami niepełnosprawnymi,c)pomoc terapeutom prowadzącym w codziennej pracy, wspieranie integracji grupy poprzez wspólne przedsięwzięcia (spotkania, wycieczki, uroczystości).10.Wykonanie powierzonych zadań oraz czynności dodatkowych.a)przygotowanie gazetek ściennych,b)pomoc w wykonywaniu pomocy dydaktycznych,c)pomoc w opiece nad uczniami w czasie wycieczek11.Spotkania i rozmowy z rodzicami.a)pomoc w organizowaniu spotkań okolicznościowych,13.Uczestnictwo w doskonaleniu zawodowym wewnątrzszkolnym i pozaszkolnym.a)uczestnictwo w spotkaniach zespołu samokształceniowego i szkoleniowych radach pedagogicznych.14.Przygotowywanie dokumentacji przedszkolnej w wersji elektronicznej.15. Korzystanie z urządzeń elektronicznych oraz programów komputerowych podczas zajęć z uczniem.a)wykorzystywanie urządzeń elektronicznych podczas zajęć (komputer, tablet, w celu utrwalania i poszerzania zagadnień omawianych na zajęciach),b)korzystanie z publikacji i portali internetowych przeznaczonych dla nauczycieli i poświęconych dydaktyce, rewalidacji, przepisom oświatowym.16.Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu lub innego nauczyciela oraz omawianie obserwowanych zajęć lekcyjnych.17.Ocena własnych umiejętności, analiza mocnych i słabych stron własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 900 PLN

prowadzenie księgowości
Mirosław Roszczyc Doradca Podatkowy - 2016-09-08 - Piliki (podlaskie)

ASYSTENT W BIURZE RACHUNKOWYM - od 1 750 PLN

Przygotowywanie dokumentów księgowych, deklaracje podatkowe, itp.
Biuro Rachunkowo Podatkowe TAX TEST - 2015-12-02 - Puławy (lubelskie)

ASYSTENT DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 6 000 PLN

- Koordynowanie tworzenia dokumentacji projektowej (PSO, APQP)- Przygotowanie kalkulacji kosztowych produktów oraz usług.- Przygotowywanie prezentacji, przedstawianie ich klientom oraz wewnątrz organizacji.- Ścisła współpraca z centrum badań i rozwoju w Korei, raportowanie w języku koreańskim do siedziby firmy w Korei i Japonii- Kontakt z klientami oraz dostawcami w celu wsparcia wdrożenia nowych produktów- Wsparcie działów produkcyjnych oraz działu kontroli jakości w fazie wdrożenia produktu
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Żory (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Współpraca z kierownikiem produkcji w zakresie zarządzania produkcją.
IRONTECH SP. Z O.O. - 2017-09-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK - od 3 000 PLN

- Układanie kabli. Podłączanie prądu. Praca na terenie Katowic, Jaworzna i Chorzowa.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe elektryczne lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> mogą być absolwenci. Wymagane podstawowe umiejętności elektryczne. Wymagana osoba BEZ nałogów. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 668-180-310, 32-323-42-42) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. BUDOWLANYCH 168, 43-100 Tychy).
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMPLETACJI I MONTAŻU SYSTEMÓW AUTOMATYKI "CARBOAUTOMATYKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-17 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPELNOSPRAWNEJ - od 17 PLN

pomoc w uzyskaniu samodzielności oraz niezależności osoby niepelnosprawnej
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pasłęku - 2020-06-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA NOTARIUSZA - STAŻYSTA - 1 033,7 PLN

Wykształcenie min.średnieMile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej.Odporność na stres, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT BIUROWY - 3 000 - 4 000 PLN

Rozpatrywanie, przyjmowanie, rejestrowanie wniosków o wydanie gwarancji, zbieranie ofert, zawieranie umów limitowych, weryfikowanie treści gwarancji, ewidencjonowanie do systemu wystawionych gwarancji, nadzór nad procesem dostarczenia gwarancji do klienta, stały kontakt z klientami, prowadzenie statystyk wystawionych gwarancji, gromadzenie i przetwarzanie dokumentów klientów.Praca w domu.
RISKMAN WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT FRYZJERA - do 2 100 PLN

Wykształcenie: zawodowe kierunkowe; zakres obowiązków: obsługa klienta, mycie głowy, koloryzacje, strzyżenia damskie, męskie; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 200 PLN

1.Wsparcie działu administracji, HR i księgowości w codziennych obowiązkach,2. Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zarządu,3. Samodzielne rozwiązywanie drobnych spraw,3. Reprezentowanie firmy i tworzenie jej pozytywnego wizerunku,4. Nadzór nad estetyką i czystością biura,5. Dbałość o prawidłowy obieg informacji,6. Obsługa połączeń telefonicznych i poczty firmowej,7. organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, biznesowych i podróży służbowych8. Asystowanie kadrze zarządzającej przy załatwianiu spraw służbowych
Namyang Poland Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Bieruń (śląskie)

MURARZ - do 4 000 PLN

Wznoszenie budynków. Praca na terenie woj. pomorskiego. Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy.
FIRMA BUDOWLANA DOM-BUD JACEK SZYMICHOWSKI - 2016-08-25 - Kiełpino (pomorskie)

KOMINIARZ - 3 500 - 7 000 PLN

czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych
Twój Kominiarz Robert Bandurski - 2017-02-23 - Oborniki (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Sprawdzanie rejestrów VAT. Wprowadzanie do rejestru VAT dokumentów kosztowych. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Kompletowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Brandwica (podkarpackie)