ASYSTENT BIUROWY Mińsk Mazowiecki oferta pracy RISKMAN WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT BIUROWY

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Rozpatrywanie, przyjmowanie, rejestrowanie wniosków o wydanie gwarancji, zbieranie ofert, zawieranie umów limitowych, weryfikowanie treści gwarancji, ewidencjonowanie do systemu wystawionych gwarancji, nadzór nad procesem dostarczenia gwarancji do klienta, stały kontakt z klientami, prowadzenie statystyk wystawionych gwarancji, gromadzenie i przetwarzanie dokumentów klientów.Praca w domu.

Data publikacji: 2018-09-21

Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

Pracodawca: RISKMAN WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rozpatrywanie, przyjmowanie, rejestrowanie wniosków o wydanie gwarancji, zbieranie ofert, zawieranie umów limitowych, weryfikowanie treści gwarancji, ewidencjonowanie do systemu wystawionych gwarancji, nadzór nad procesem dostarczenia gwarancji do klienta, stały kontakt z klientami, prowadzenie statystyk wystawionych gwarancji, gromadzenie i przetwarzanie dokumentów klientów.Praca w domu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ubezpieczenie należności, gwarancje należności

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Microsoft Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane.

Nazwa pracodawcy:
RISKMAN WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Adres pracodawcy:
05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: miński

Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2018

Data dodania oferty pracy: 21.09.2018

Oferta pracy ważna do: 20.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodny z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Goleniów (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC(NR 5572) - od 3 000 PLN

1. Przygotowanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.2. Przygotowanie dokumentacji związanej z delegowaniem pracowników – A1, EKUZ (kontakt ZUS, NFZ, Ergo Hestia).3. Ewidencjonowanie nieobecności w systemie płacowym.4. Kontrola terminowości badań lekarskich oraz BHP.5. Pomoc w rozliczaniu wynagrodzeń.6. Pomoc w sporządzaniu deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych.7. Raportowanie do GUS.8. Dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy.9. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników wg potrzeb.10. Inne zadania wg bieżących potrzeb.Co oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,wdrożenie i wsparcie Starszego Specjalisty ds. kadr i płac,samodzielną, odpowiedzialną pracę,możliwość realizacji własnych pomysłów,elastyczne podejście do pracownika,pracę w godzinach 8-16, od pon.-pt.,biuro w centrum miasta,doświadczony i otwarty zespół.
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR PRAS - od 2 700 PLN

obsługa prasy mimośrodowej w produkcji wielkoseryjnej
METALSOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENTKA DIETETYKA - od 2 000 PLN

Bardzo dobra obsługa komputera, zdobywanie nowego klienta, dbałość o czystość punktu, wykonywanie telefonów do klientów, odpowiedzialność za towar i porządek
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENTKA (DZIAŁ ADMINISTRACJI) - od 2 000 PLN

Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, przygotowywanie korespondencji, nadzór nadprocesem tworzenia dokumentacji w dziale handlowym. Obsługa iprzygotowywanie spotkań kontrahentów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 100 PLN

praca w kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

OPARATOR PROCESÓW ELEKTRONICZNYCH - od 12,6 PLN

montowanie podzespołów elektronicznych, prace manualne, pakowanie gotowych elementów, umowa agencyjna
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

prowadzenie kancelarii, nadzorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie raportów i protokołów, sporządzanie sprawozdawczości, organizacja konferencji oraz spotkań, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 570 PLN

Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze, opiekuńcze i świetlicowe - 20 godzin w tygodniu; przewidywany okres zatrudnienia do dnia 31.12.2017 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 14.00- zgodnie z planem lekcji.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi N r 10 - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 350 PLN

Wykonywanie czynności zmierzających do poprawnej pracy zarządu firmy, przygotowanie dokumentacji, obsługa biurowa firmy, doradztwo w sprawach nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Chotomów (mazowieckie)

EKSPERT DO SPRAW TESTÓW OPROGRAMOWANIA - do 9 000 PLN

Codzienny nadzór nad działaniami zespołu QA, tworzenie planów testów, koordynacja planowania wyznaczonych działań, testowanie produktów tworzonych dla Klientów, utrzymywanie kontaktów ze wszystkimi zaangażowanymi stronami ( inżynierami, analitykami biznesowymi, menadżerami projektu). "
EPAM Systems Poland - 2017-03-30 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Tuczna (lubelskie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 13 PLN

organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów, przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu, dbałość o stałą sprawność środków do pracy, koordynowanie współpracy z poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, wypełnianie dokumnetacji urzędowych, monitorowanie rozmów telefonicznych, ścisłe i termniowe rozliczanie się z powierzonych zadań.
GÓRNY Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Czempiń (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 17 PLN

Przygotowanie gabinetu do pracy, sterylizacja, prowadzenie dokumentacji medycznej
Grupowa Praktyka Stomatologiczna Barbara Fiedorowicz-Mucha, Grzegorz Mucha s.c. - 2017-09-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 400 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-05-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ASYSTENT DZIAŁU PLANOWANIA/TECHNOLOG Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM – KUTNO, ŁÓ - od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:• Przygotowywanie planów produkcyjnych w oparciu o przesyłane zamówienia, • Tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie MRP,• Generowanie i dystrybucja zleceń produkcyjnych,• Kontrola stanów magazynowych materiałów produkcyjnych,• Codzienna współpraca z pozostałymi działami firmy,• Opracowywanie wymaganych raportów i analiz.Wymagania:• Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne),• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. poziom B2) – warunek konieczny • Dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie programu Excel,• Umiejętność czytania rysunków technicznych, • Zdolności analityczne,• Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

zapoznanie z regulaminem pracy oraz obowiązkami na stanowisku asystenta ds. administracji, naliczanie czynszów, wystawianie FV, przyjmowanie oraz wysyłka korespondencji, zamawianie i wydawanie art. biurowych, sprawdzanie raportów kasowych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Pińczów (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - STAŻ - 997,4 PLN

wykonywanie projektów architektonicznych, wykonywanie opracowań konkursowych, przygotowanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENT/KA CALL CENTER - od 1 750 PLN

Odbieranie telefonów od pacjentów i udzielanie pomocy w korzystaniu zsystemu telewizji szpitalnej, praca w godz. 9-13/17-17/17-21
POL-TV Multimedia Spółka Akcyjna - 2016-04-08 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. STANDARDÓW SKLEPOWYCH - od 1 000 PLN

Obsługa klienta, dbałość o zachowanie standardów sklepowych
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2015-12-03 - Żary (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST-FOOD - od 925 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie posiłków, dbanie o pomieszczenia kuchenne i sprzęt, rozwożenie posiłków.
Hüseyin Demir - 2016-06-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Sadowne (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wrzosowa (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wolbrom (małopolskie)

ASYSTENT/KA WYDZIAŁU PRODUKCYJNEGO-MONTAŻU - od 2 000 PLN

Wykształcenie: wyższe lub niepełne wyższe, kierunek /specjalność : zarządzanie, inżynieria produkcji, doświadczenie w pracy nie jest wymagane, znajomość języków obcych/stopień znajomości w mowie i piśmie: znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację, uprawnienia/umiejętności: znajomości pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel, Power Point). Weryfikacja procesów produkcyjnych oraz wydajności każdego etapu, przygotowywanie raportów związanych z realizowanymi procesami produkcyjnymi, wdrażanie usprawnień i działań korygujących procesy produkcyjne, kontrola jakościowa produkowanych detali, informowanie o problemach jakościowych na podstawie raportów, współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz jakościowych, prowadzenie audytów z obszaru 5S, szkolenie pracowników z zasad i obowiązujących standardów. Kontakt e-mailowy z pracodawcą: rekrutacja (at) nifcokorea.pl
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 15 PLN

- Codzienna koordynacja pracy biura. Codzienna koordynacja zadań biznesowych i osobistych dyrektora z Brytanii. Dbanie o obieg dokumentów w biurze dla dostawców i klientów. Organizacja spotkań, podróży służbowych. Wystawianie i przesyłanie do Klientów faktur. Opieka nad gośćmi biura. Obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z klientami z Rosji, Ukrainy; do organizacji wyjazdów służbowych do Rosji, Ukrainy; tłumaczenie z j. rosyjskiego, ukraińskiego na j. angielski (i na odwrót) w sprawach biznesowych podczas wyjazdów służbowych.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji za granicą.- Wynagrodzenie: 15 zł/godzina/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy biurowej. Mile widziane jest doświadczenie związane z finansowaniem i fakturowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość komputera i programów biurowych. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego - niezbędny warunek: w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2. Wymagana Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH - 997,4 PLN

PRZYGOTOWYWANIE BIZNES PLANÓW, WNIOSKÓW, ANALIZA FINANSOWO EKONOMICZNYCH, PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szydłowiec (mazowieckie)

ASYSTENTKA DS. KADROWYCH I ADMINISTRACYJNYCH - od 2 350 PLN

Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji, współpraca z działem obsługi kadrowo-płacowej, realizacja procesu zakupu materiałów i wyposażenia, udział w procesach rekrutacji pracowników, wprowadzanie i monitorowanie danych osobowych w systemie CRM, podpisywanie umów cywilno-prawnych, przedłużanie umów.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Kalisz (wielkopolskie)


Wybierz powiat