ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY Bytom oferta pracy Abisal Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 3 150 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie korespondencji, pozyskiwanie klientów

Data publikacji: 2019-09-17

Lokalizacja: Bytom (śląskie)

Pracodawca: Abisal Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sporządzanie korespondencji, pozyskiwanie klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od pon. do piątku

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2019

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: Abisal Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Adres pracodawcy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Bytom

Gmina pracodawcy: Bytom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bytom

Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.09.2019

Data dodania oferty pracy: 17.09.2019

Oferta pracy ważna do: 16.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5e1f8d07c5a9f84fb78089549f677d7

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. KOORDYNOWANIA PROJEKTU UNIJNEGO - od 3 000 PLN

Obowiązki Nadzór nad realizacją projektu Odpowiedzialność za realizację wskaźników projektu Przygotowanie dokumentacji projektowej Koordynowanie pracy podległego zespołu Kontakt z jednostkami związanymi z wdrażaniem środków unijnych Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektu UE
Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego ORBE - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)

MONTAŻYSTA OKIEN - od 2 500 PLN

Montaż okien, drzwii lub fasad
WINDOOR Mateusz Jakubowicz - 2015-11-30 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA - od 15 PLN

- Pomoc w koordynowaniu pracowników z Ukrainy, w tym przy zakwaterowaniu i wdrożeniu do pracy, pomoc w korzystaniu z usług medycznych, udział w procesach rekrutacyjnych pracowników z Ukrainy, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, tłumaczenia zakresu obowiązków. Wykonywanie zadań w kraju i za granicą (Ukraina) według potrzeb firmy, obsługa komputera i innego sprzętu biurowego. Gotowość do pracy w systemie zadaniowym (w godzinach nocnych, w soboty i niedziele).- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba spółki Katowice oraz teren całego kraju + za granicą (Ukraina).- Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie: 01.10.2019 r. do 30.09.2022 r. Zlecenie wykonywane 60 godzin miesięcznie.- Godziny pracy według zlecenia + sobota, niedziela. Poziom wykształcenia: BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe: mile widziane. Mile widziane Prawo jazdy kat B. Wymagane umiejętności: obsługa komputera i sprzętu biurowego, zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C2 w w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 500 - 3 000 PLN

prace projektowe w branży sieci elektroenergetycznych, praca zespolowa
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI (RPO III) - 997,4 PLN

Zapoznanie się z rolą działu księgowości w firmie. Poznanie procesów księgowych. Zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów. Poznanie rodzajów dokumentacji. Nauka księgowania faktur oraz obsługi programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Gdynia (pomorskie)

SPAWACZ - od 2 000 PLN

Spawanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Jasło (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

organizowanie codziennych czynności pielęgnacyjnych i edukacyjnych z małymi dziećmi, pomoc w spożywaniu posiłków, kształtowanie pozytywnych nawyków u dizeci, dbanie o bezpieczeństwo dzieci podczas zabaw, udzielanie pomocy dzieciom w trudnych, pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć edukacyjnych, opiekuńczych, i innych
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPAWACZ METODĄ 135 - od 3 000 PLN

-Spawanie elementów,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293 lub osobisty w biurze PROGRES Spółka z o.o. Tczew ul. Armii Krajowej 20
Progres Spółka z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-10-03 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 850 PLN

wyksz. wyższe techniczne;przygotowywanie ofert handlowych;wykonywanie obmiarów instalacji wentylacyjnych z projektów technicznych;osoba zarejestrowana w PUP przed 14.06.2016r., profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

Prowadzenie sekretariatu, kalendarza prezesa, obsługa spotkań
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warka (mazowieckie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIEMIECKOJĘZCZNEGO - od 3 450 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 250 PLN

OPRACOWYWANIE POD NADZOREM PROJEKTANTA OPRAC. PROJEKTOWYCH DLA BRANŻY DROGOWEJ LUB MOSTOWEJ, OPRACOWYWANIE COMIESIECZNYCH PISEMNYCH RAPORTÓW O POSTĘPIE PRAC PROJEKTOWYCH, WSPÓŁPRACA PRZY REDAGOWANIU PISM, PRZYGOTOWYWANIE HARMONOGRAMU PRAC PROJEKTOWYCH.
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SP.K. - 2018-12-10 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie ewidencji księgowych
Sylwia Kaczmarek Biuro Rachunkowe "JULEX" - 2017-04-10 - Chabielice-Kolonia (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ZMIANY NA MAGAZYNIE - 997,4 PLN

asystent kierownika zmiany na magazynie /nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Pabianice (łódzkie)

POKOJOWA - od 3 800 PLN

Utrzymanie w czystości pokoi hotelowych jak i innych ogólnodostępnych pomieszczeń, kontrola dat przydatności art. spożywczych, uzupełnianie braków np. papieru toaletowego, itp. Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe warunki pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2019-03-15 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA SPECJALISTY DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

tworzenie zamówień i składanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji, prace biurowe, aktywne poszukiwanie nowych klientów. Branża suwnice i części zamienne.
WINDEX HOLDING Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Staż w firmie Salmon Hygiene Polska. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie zestawienia JPK oraz deklaracji VAT - 7. Wystawianie faktur, sporządzanie raportów dziennych deklaracji PFRON, dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego pracowników, wsparcie działu księgowości w bieżących pracach księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Lublin (lubelskie)

KIEROWNIK ZAKŁADU DOŚWIADCZALNEGO OCENY ODMIAN - od 3 500 PLN

Prowadzenie działalności w sposób gwarantujący uzyskanie wysokich efektów ekonomicznych.Prowadzenie prawidłowej gospodarki magazynowej.Organizacja i koordynacja prac związanych z realizacją planów badań i doświadczeń Centralnego Ośrodka w tym badań urzędowych,porejestrowego doświadczalnictwa odmianowego PDO.
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Słupia Wielka - 2017-11-15 - Bezek (lubelskie)

ASYSTENT - ZASTĘPCA KIEROWNIKA RESTAURACJI - 3 300 - 5 000 PLN

- zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonald's procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji; sporządzanie raportów i analiz dotyczących działań operacyjnych restauracji; zastępowanie kierownika restauracji podczas nieobecności kierownika; nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Oleśnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. RELACJI INDYJSKICH - od 13,7 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (S) - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami BHP i p. poż, zapoznanie się z obowiązującym regulaminem i stanowiskiem pracy, archiwizowanie dokumentów kadrowych, zakladanie akt osobowych, aktualizacja akt osobowych, kompletowanie dokumentów ze szkoleń, obsługa programu kadrowo-płacowego-ewidencjonowanie czasowych uprawnień, wprowadzanie danych nowozatrudnionych pracownikow, udzial w procesach rekrutacyjnych- analizowanie, segregowanie i przekazywanie kierownikom CV i podań, udzielanie odpowiedzi zwrotnej kanydatom.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT INSPEKTORA - 997,4 PLN

Przygotowanie odpowiedzi na pisma. Prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa kont internetowych. Obsługa systemów informatycznych. Archiwizacja wytworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, sterylizacja narzędzi, przyjmowanie klientów.
NZOZ KORMED s.c. - 2016-07-06 - Przemyśl (podkarpackie)

ASYSTENTKA - od 2 100 PLN

1) Prowadzenie sekretariatu• Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, • Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, • Obsługa firmowej poczty elektronicznej, • Redagowanie pism,• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów.2) Reprezentowanie firmy• Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy), • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, • Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego, • Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3) Wsparcie przełożonego• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,• Umawianie spotkań przełożonego,
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Mielec (podkarpackie)