ASYSTENT STOMATOLOGA Nowy Targ oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT STOMATOLOGA
Wynagrodzenie: od 3 450 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie gabinetu do pracy lekarza dentysty, w szczególności dbanie o sterylność gabinetu, w tym sprzętu dentystycznego i narzędzi, asystowanie lekarzowi dentyście w wykonywanej pracy, pomoc w prowadzeniu dokumentacji gabinetu dentystycznego oraz grafiku gabinetu
Data publikacji: 2019-12-02
Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie gabinetu do pracy lekarza dentysty, w szczególności dbanie o sterylność gabinetu, w tym sprzętu dentystycznego i narzędzi, asystowanie lekarzowi dentyście w wykonywanej pracy, pomoc w prowadzeniu dokumentacji gabinetu dentystycznego oraz grafiku gabinetu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT STOMATOLOGA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystentka stomatologiczna*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2022
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
sterylizacja, przygotowanie narzędzi, asystowanie lekarzowi dentyście podczas pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe: rok pracy w zawodzie pomocy dentystycznej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystentka stomatologiczna*
Data dodania oferty pracy: 02.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b684bb3555c21f3c9f56f79797a5b5b
Podobne oferty pracy
zgpdnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sprzadaży hurtowej owoców i warzyw, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i utrzymanie bieżącymi kontrahentami, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w targach i wyjazdach zagranicznych
HANDLOPAK Rafał Giza - 2016-04-25 - Konary (mazowieckie)
patroszenie, oczyszczanie ryb, porcjowanie, przygotowanie do wędzenia, zawieszanie
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kaniczki (pomorskie)
Dekretacja, księgowanie, sprawy kadrowe.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Określony w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Gdańsk (pomorskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny,- opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- wspieranie aktywności społecznej rodzin.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-26 - Cieszyn (śląskie)
prace porządkowe na terenie pomieszczeń nawęglania; utrzymanie porządku i czystości terenów zielonych, dróg, placów i parkingów; drobne prace konserwatorskie ( praca na terenie Elektrowni lub KWB TURÓW);
MEGASERWIS Sp. z o. o - 2017-09-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
ORGANIZACJA DNIA ZGODNIE Z PLANEM PRZEŁOŻONEGO. OBSŁUGA BIURA, OBSŁUGA INTERESANTA OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KOMPUTERA POZYSKIWANIE ZLECEŃ WYSZUKIWANIE OFERT NIERUCHOMOŚCI PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO SPRZEDAŻY PREZENTACJE NIERUCHOMOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Karwieńskie Błoto Pierwsze (pomorskie)
koloryzacja, strzyżenie damskie i męskie, obsłuha klienta
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny E & M Michał Kamiński - 2018-12-27 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż oraz ze zbiorem przepsów regulujących działalność Banku, zapoznanie sie ze standardowymi produktami i usługami Banku, obserwowanie i przyswajanie czynności związanych z codzienną pracą doradców klienta Banku, pomoc w pracach administracyjno- biurowych, zajmowanie się korespondencją, uaktalnianie kursów walut na tablicy walut.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Gdynia (pomorskie)
organizacja transportu dla klientów i stała kontrola nad ich realizacją,• utrzymywanie kontaktu i dobrych relacji z klientami i podwykonawcami,• aktywne poszukiwanie nowych klientów.Wymagamy:• zaangażowania i profesjonalnego podejścia do powierzanych zadań,• znajomości języka obcego (angielski, niemiecki lub inne), mile widziana znajomość drugiego języka,• umiejętności pracy w zespole, pewności siebie, otwartości, umiejętności negocjacyjnych,• dobrej organizacji pracy własnej,• kreatywności i łatwości uczenia, umiejętności zmiany dotychczasowych zachowań / przyzwyczajeń,• ambicji w dążeniu do celu, um
Gosped Adamscy Sp. J. - 2019-08-27 - Kościerzyna (pomorskie)
wg programu stażu, pomoc w opiece nad dziećmi specjalnej troski (pomoc nauczyciela)
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Jaworzna (małopolskie)
pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo wychowawczej, spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci, organizowanie wypoczynku dzieci, utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, rejestrów Vat, sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa kadrowo-płacowa małych firm (lista płac, umowy o pracę itp.), sporządzanie deklaracji ZUS.Przygotowywanie i veryfikacja dokumentów księgowych. Bardzo dobra organizacja pracy , dokładność, punktualność, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętnośc pracy w zespole. Chęć nauki i rozwijania się.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Częstochowa (śląskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTRE (sprzedaż produktów oferowanych przez firmę)
Progress Active Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2015-11-23 - Zawiercie (śląskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-07-06 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola zgodności przygotowanych komponentów, przygotowanie wysyłek do klienta, kontrola dostaw, wypełnianie dokumentacji
IDEPOL LOGISTIC Daszczyk Irena - 2017-12-06 - Tychy (śląskie)
prace porządkowepomoc w opiece na dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Ustroń (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Goleniów (zachodniopomorskie)
pomoc w sprzedaży płyt meblowych, prowadzenie dokumentacji z działań handlowych, koordynacja działań logistycznych
INTAR Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi wg. zlecenia
Polski Czerwony Krzyż - 2020-01-15 - Kraków (małopolskie)
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE - 2018-08-28 - Somonino (pomorskie)
j.w.
"MODUS Sp. z o.o." Sp.k. - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza dokumentacji ofertowej, nadzór nad prowadzonymi projektami, koordynacja prac produkcyjnych i montażowych.Wymagania :wykształcenie wyższe budowlane prawo jazdy kat Bumiejętność czytania rysunku technicznego, obsługa MS OFFICE doświadczenie zawodowe 1 rok znajomość języka angielskiego lub niemieckiegoKONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel 885600201
MDM MECHANICAL INSTALLATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-04 - Bobrówka (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA SAMOCHODÓW DO NAPRAWY, WYDAWANIA PO NAPRAWIE, WYSTAWIANIA FAKTUR, ROBIENIE OFERT, ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA MAGAZYNU
GAZMOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2020-01-29 - Żychlin (łódzkie)
Projektowanie, rysowanie cad
BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" DR INŻ. KRZYSZTOF MICHALIK - 2018-12-03 - Chrzanów (małopolskie)
- Segregowanie dokumentów pod względem rodzajów- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym- Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo- księgowego- Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, Intrastat- Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Świebodzin (lubuskie)
Zapoznanie z przepisami BHP, PPOŻ, w zakresie rachunkowości i zakładania działalności gospodarczej i ochrony danych osobowych. Zapoznanie z działaniem programów księgowych: Rachmistrz i Rewizor. Analiza danych zgromadzonych w księgowości u poszczególnych kontrahentów. Obsługa bieżąca biura. Zapoznanie z zasadami wpisywania danych z dokumentów źródłowych do programu Rachmistrz. Sporządzanie PIT i CIT. Wypełnianie wniosku o założenie działalności gospodarczej. Przygotowywanie korespondencji związanej z bieżąca działalnością biura. Nauka dekretowania dokumentów i księgowania. Przygotowywanie umów dla kontrahentów. Sporządzanie list płac i PIT 11. Dekretowanie dokumentów i wpisywanie danych do programów księgowych. Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów. Sporządzanie analiz na potrzeby firm i kontrahentów, praca z arkuszem EXCEL. Bieżąca obsługa biura i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)