ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Kraków oferta pracy Polski Czerwony Krzyż
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 18,7 PLN
Zakres obowiązków: opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi wg. zlecenia
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Polski Czerwony Krzyż
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 13, 30-650 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi wg. zlecenia
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miejsce pracy oraz grafik do wyboru
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Data zakończenia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: wyższe medyczne , kursy lub student medycyny
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f76d3e3fe1f169fc3b7a4200121fceb4
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
- wykonywanie specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych- konsultacje
HEALTH RESORT & MEDICAL SPA PANORAMA MORSKA - 2020-06-22 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczas korespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy.
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-06-08 - Łódź (łódzkie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodzina we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Udzielenie pomocy rodzinom poprawie ich sytuacji życiowej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu - 2020-09-23 - Lubań (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA POWIERZONYM STANOWISKU, ZGODNY Z ART. 15 UST.1 USTAWY O WSPIERANIU RODZINY I SYSTEMIE PIECZY ZASTĘPCZEJ
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Tychowo - 2019-11-14 - Tychowo (zachodniopomorskie)
obsługa posiedzeń Zarządu, Rady Oceniającej, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie pism i dokumentów, inne
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2020-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie kosztów działalności organizacji.Rozliczanie wynagrodzeń.Prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; praca z programem księgowym, weryfikacja dokumentów; prace biurowe, obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FINEKO ANDRZEJ WALTER - 2016-07-06 - Gliwice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie działu kadr i księgowości w administracji biurowej
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zimnodół (małopolskie)
- wykonywanie samodzielnie czynności administracji sądowej oraz czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza - 2020-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, komputera, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
-dekretacja dokumentów księgowych,-wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu,-kontrola dokumentacji archiwalnej,-kontakt z klientem celem pozyskania dokumentów,-zadania związane z obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Niepołomice (małopolskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Jeziorko (świętokrzyskie)
•prowadzenie sekretariatu budowy,•sporządzanie draftów notatek z narad koordynacyjnych,•przygotowywanie i nadzór nad przechowywaniem dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budowy,•wspieranie kierownika projektu i kierownika budowy w codziennych zadaniach,•obsługa logistyczna spotkań,•organizacja biura budowy.
TECHNIK POLSKA SP. Z.O.O. - 2019-05-23 - Trzebinia (małopolskie)
j.w.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów (głównie telefonicznie),- organizacja spotkań handlowych z klientami zgodnie z planem spotkań handlowych w oddziale,- przygotowywanie i ewidencjonowanie ofert na produkty oddziału,- bieżąca obsługa klientów,- rejestrowanie zadanych czynności w systemach informatycznych,- aktualizowanie zapisów w systemach dedykowanych dla działu sprzedaży,- kompletowanie dokumentów reklamacyjnych i windykacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
-przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przciwpożarowej w Komendzie Oddziału, Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-udział w opracowaniu i aktualizacji planów ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrowny przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewniania bezpiecznych warunków pracy/służby;-przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej w celu przekazania podstawowych zasad z ww. zakresu;-udział w ocenie projektów i dokumentacji dotyczącej modernizacji rozbudowy i budowy w obiektach Komendy Oddziału oraz Placówkach Straży Granicznej w celu zgłoszenia ewentualnych wniosków dotyczących uwzględniania wymagań ochrony przeciwpożarowej w projektach i sokumentacji;-przeprowadzanie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w wytypowanych obiektach w Komendzie Oddziału oraz nadzorowanie praktycznego sprawdzenia organizacji i warunków ewakuacji w wytypowanych obiekatch w Placówkach Straży Granicznej w celu zapewnienia przygotowania do działania na wypadek ewentualnych zagrożeń;-sporządzanie i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów Oddziału, przy współudziale właściwych komórek organizacyjnych komendy Oddziału w celu zapewnienia właściwych warunków pracy/służby i wyeliminowania ewentualnych zagrożeń;-określanie rodzaju oraz miejsc rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrola przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego w celu zapewnienia bezpieczeństwa przeciwpożarowego; -opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Oddziału rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu zapewnienia informacji oraz wniosków i zaleceń dotyczących podniesienia poziomu bezpieczestwa przeciwpożarowego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wprowadzanie danych do komputera, obsługa klientów Biura, odbiór dokumentów, odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z art. 155 §1 ustawy z 27.07.2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2019.52) t.j. asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności w zakresie działalności administracyjnej sądów.Wymagane dokumenty:1. Wniosek o zatrudnienie kierowany do Prezesa Sądu2. Własnoręcznie sporządzony Życiorys i własnoręcznie sporządzona informacja o przebiegu kariery zawodowej3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy Prawo o ustroju sądów powszechnych4. Aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych5. Oświadczenie, że jest się obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i o korzystaniu z pełni praw cywilnych i obywatelskich6. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów7. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w zgłoszeniu do konkursu dla potrzeb niezbędnych do realizacji zatrudnienia na stanowisku wraz z klauzulą informacyjną (oświadczenia stanowią załączniki)8. Ewentualne kopie świadectw pracy.
Sąd Rejonowy w Myśliborzu - 2019-08-20 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
• kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów• dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna - 2019-04-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Częstochowa (śląskie)
weryfikacja i księgowanie dokumentów ( faktury zakupowe PK, wyciągi bankowe)
KNYCHTECH Sp. z o.o. - 2020-07-02 - Opole (opolskie)
Obsługa kancelaryjno-biurowa kancelarii prawnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTR. PLACÓWKI, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, CZYNNY UDZIAŁ W AKCJACH REKLAMOWYCH, PRZYJMOWANIE, SEGREGOWANIE I ARCHIWIZOWANIE KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, ORGANIZOWANIE I OBSŁUGIWANIE SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów i kontrahentów firmy; - doradztwo w zakresie świadczonych usług; - przygotowywanie ofert, umów i koordynacja ich realizacji; - nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy; - pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura Zarządu i innych działów; - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Giganto Polska Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Krasiejów (opolskie)
Opracowanie ofert, kontakt z dostawcami, kontakt z klientem, przygotowanie paczek do wysyłki.Praca w godz.: 12:00-16:00. Oferta dostępna w sali F, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 516 753 322.
UGOV engineering Sp. z o.o. - 2020-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Przasnysz (mazowieckie)