SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Żychlin oferta pracy GAZMOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA SAMOCHODÓW DO NAPRAWY, WYDAWANIA PO NAPRAWIE, WYSTAWIANIA FAKTUR, ROBIENIE OFERT, ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA MAGAZYNU
Data publikacji: 2020-01-29
Lokalizacja: Żychlin (łódzkie)
Pracodawca: GAZMOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Żeromskiego 20, 99-320 Żychlin, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA SAMOCHODÓW DO NAPRAWY, WYDAWANIA PO NAPRAWIE, WYSTAWIANIA FAKTUR, ROBIENIE OFERT, ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA MAGAZYNU
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żychlin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żychlin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
GAZMOT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Stefana Żeromskiego 20, 99-320 Żychlin, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV-kontakt osobisty do siedziby firmy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Żychlin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żychlin
Ulica pracodawcy: Stefana Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.01.2020
Data dodania oferty pracy: 29.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?940ecf264518ed69e090ac6de26eba5a
Podobne oferty pracy
- Obsługa sprzetu nagłaśniającego,- realizacja dźwięku podczas imprez kulturalnych wewnętrznych i plenerowych.
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie deklaracji oraz innych dokumentów międzynarodowych zgodnych z przewozami towarów w języku rosyjskim
CITY-LOGISTIC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Wyszków (mazowieckie)
Wytwarzanie i wypiekanie różnych rodzajów pieczywa, obsługa maszyn i urządzeń do wytwarzania pieczywa, magazynowanie produktów i półproduktów.
Piekarnia-Cukiernia Sławomir Mielnik - 2017-08-04 - Straszyn (pomorskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie dokumentacji dla potrzeb ZUS (bardzo dobra znajomośc programu Płatnik), GUS, US, prowadzenie prac związanych z ZFSS
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2019-03-20 - Opole (opolskie)
Praca magazynowo- biurowa, obsługa komputera oraz obsługa klienta sklepów internetowych
MUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-20 - Puck (pomorskie)
tworzenie i realizowanie programu komunikacji społecznej,organizowanie wydarzeń dla społeczności lokalnej, wynikajacych z przyjetego programu,współpraca z samorządami, organizacjami pozarządowymi i przedstawicielami społeczności lokalnych,umiejetność koordynacji pracy osób zaangazowanych w projekt oraz podwykonawców,prowadzenie działań w mediach społecznościowych,merytoryczny nadzór nad treściami materiałów informacyjnych i komunikacyjnych, współpraca z działami marketingu galerii handlowych w zakresie zadań wynikajacych z realizacji programu,współpraca przy tworzeniu wydawnictw informacyjnych i promocyjnych firmy wykorzystywanych w działaniach komunikacji społecznej,rozliczanie oraz raportowanie podejmowanych działań
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2019-08-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Odpowiada za organizację i funkcjonowanie działu zakupów, zajmuje się zamawianiem towarów i usług od zewnętrznych dostawców, dba o bieżące zaopatrzenie działów w niezbędne towary i usługi, utrzymuje.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy: 8:00 -16:15
LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o. - 2019-11-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów, wykładnie torów, przyjmowanie dostaw, dbanie o czystość miejsca pracy, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Karczew (mazowieckie)
Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)
- Samodzielnego prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla 250 pracowników, prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontroli dokumentacji legalizacji zatrudnienia pracowników tymczasowych, sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PIT, obsługi systemu kadrowo-płacowego w związku z naliczaniem wynagrodzeń, współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, współpracy z działem rekrutacji, przygotowywania zestawień płacowych, zaświadczeń dla pracowników. - Wynagrodzenie: 4700 zł brutto. Praca na umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7.00-15.00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana biegła obsługa programów: MS Office (Excel), Płatnik, Gratyfikant (mile widziana); bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, ZUS, PFRON, oraz prawa podatkowego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i rosyjskiego. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Kontakt telefoniczny (tel.: 572-276-844) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: jobakse (at) jobakse.com.pl
SEBASTIAN POLOCZEK JOBAKSE - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)
analizowanie rynku branżowego nawiązywanie i nawiazywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z ukrainy i Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji na stanowiskaspecjalistyczne oraz niższego szczebla do róznych działów wewnątrz firmy, w tym publikacja ogłoszeń , selekcja aplikacji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku polskim i angielskim, ocena kompetencji kandydatów, udzielanie informacji zwrotnychpo zakończeniu projektu Aktywneposzukiwanie kandydatów (Linkedld, GoldenLine) Realizacja procesu zatrudnienia pracowników, w tym onboarding.Uczestnictwo w tworzeniu oraz realizacji polityki HR .Monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze.Udział w projektach realizowanych przez HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-06-06 - Głogów (dolnośląskie)
Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowo-kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
przygotowywanie i koordynowanie ofert handlowych, współpraca wdziale handlowym,kontakty z klientami, doradztwo, obsługa systemu CRM
BAUTECH Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie zamówień, dostawa towarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
-weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe ,zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego, wdrażanie strategii marketingowych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie działu sprzedaży.
"INT. PRODUCTION JCS" Sp. Zo.o - 2016-02-15 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji tras, tworzenie grafiku rozładunków, awizacja dostaw, dokumentacja załadunkowa, organizacja i wynajem transportów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
SMAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Konfekcja i laminacja wydruków, odpowiedni dobór materiałów w procesach produkcyjnych, kontrola jakości w wyrobie gotowym i półproduktach, konfekcja materiałów gotowych i półproduktów ( docinanie, zgrzewania, laminowanie, przyklejanie itp), dbałość o prowadzenie ewidencji podczas produkcji, dowóz towaru do klienta
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizacja założonych planów sprzedaży w podległym obszarze działania. Kompleksową obsługę zamówień od klientów. Rozwijanie współprqacy z partnerami handlowymi tj. nowe lokalizacje i klienci. Koordynowanie działań promocyjnych i nadzór nad wykorzystaniem materiałów marketingowych. Monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Analiza portfela klientów oraz podejmowanie działań zmierzających do rozwiązania sytuacji wątpliwych. Analiza wyników i prognozowanie sprzedaży dla klientów. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
PPHU WABNIC - 2018-09-06 - Torzeniec (wielkopolskie)
analiza dokumentacji przetargowej i technicznej, przygotowanie zapytań i kosztorysów ofertowych, rozliczanie realizowanych kontraktów, nadzór nad ofertami składającymi u zamawiającego, przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami
Instal Cymorek Grzegorz - 2016-08-23 - Kiczyce (śląskie)
żywienie inwentarza, utrzymanie inwentarza w czystości, utrzymanie stajni i terenów przylegających w czystości, wypędzanie koni na padok, nadzorowanie obsługiwanego inwentarza, wymiar etatu: 0,4zatrudnienie na czas określony z możliwością zatrudnienia na stałeKontakt z pracodawcą: 71 311 84 79 w.43
POWIATOWY ZESPOŁ SZKÓŁ NR 1 - 2020-01-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
-Kompleksowe, wysokiej jakości i efektywne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych Klientów naszej firmy.-Przygotowywanie dokumentów kadrowych.
Mazury Job Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Oferta na refundowane stanowisko pracy dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Gogolin (opolskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży spółki, gwarantowanie konkurencyjnej oferty handlowej na rynku, zarządzanie polityką cenową i asortymentową, - Nadzór nad utrzymaniem optymalnego stanu magazynowego, sporządzanie raportów i analiz z realizacji działań sprzedażowych, raportowanie wyników spółce-matce z siedzibą w Republice KoreiPraca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
bieżące ewidencjonowanie operacji księgowych; księgowanie wysiągów bankowych; wystawianie faktur; uzgadnianie sald kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- Sporządzanie planów rozdziału robót. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacją techniczną. Kontrolowanie przestrzegania przepisów budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczania robót. Udział w odbiorach technicznych wykonywanych robót. Sprawdzanie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów płatniczych dot. kosztów robót wystawianych przez wykonawców. Praca w siedzibie firmy i na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością podpisania kolejnej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane (specjalność: budowa dróg i mostów). Co najmniej 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata w drogownictwie miejskim. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Prawo jazdy kat. B. Znajomość Ms Office, samodzielność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-256-99-01) w godzinach: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)