ASYSTENT SĘDZIEGO Ostrołęka oferta pracy Sąd Rejonowy
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: dokonywanie analiz akt sprawy we wskazanym zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie na zlecenie sędziego projektów zarządzeń, orzeczeń i ich uzasadnień, gromadzenie we wskazanym zakresie orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych Sędziom w danym wydziale
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 3, 07-400 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokonywanie analiz akt sprawy we wskazanym zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie na zlecenie sędziego projektów zarządzeń, orzeczeń i ich uzasadnień, gromadzenie we wskazanym zakresie orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych Sędziom w danym wydziale
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 3, 07-400 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 06.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36c5d89fbfe365da5d22047346623249
Podobne oferty pracy
wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, numerowanie dzienników, rejestrów itp. Umowa od 04.06.2018 do 31.05.2020 r.; godziny pracy: 8.00- 16.00
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2018-05-10 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja i nadzór nad realizacją krajowych i międzynarodowych przewozów drogowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ESTAKADA Adriana Pawlikowska - 2017-04-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentów i koordynowanie obiegu korespondencji i dokumentów, archiwizacja i porządkowanie dokumentacji księgowej, księgowanie dokumentów i faktur, współpraca z innymi działami firmy, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i raportów, pomoc w przygotowywaniu miesięcznych deklaracji CIT i VAT. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żywiec (śląskie)
1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
Bieżąca obsługa sekretariatu Spółki o ogólnopolskim zasięgu działalności: ewidencjonowanie faktur i poczty, sporządzanie pism i raportów, współpraca z urzędami administracji publicznej (ZUS, urzędy skarbowe, sądy itp.), obsługa gości firmy.
DIGICOS S.A. - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
szlifowanie materiałów drewnianych
Zakład Stolarski Kapeja Marek - 2018-07-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie w projektowaniu i budowie sterowników przemysłowych. Charakterystyka pracy: opracowanie danych wejściowych do programowania sterowania silnikiem, stworzenie algorytmu sterowania dla sterownika silnika, projektowanie nowych modułów tworzonych systemów, badania w zakresie map dla sterowania układów zapłonowych, diagnozowanie i usuwanie błędów programistycznych na etapie testowania sterownika, dokumentowanie wykonywanych prac. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
CH 4 MOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Czernica (śląskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów; zapewnienie dostępności towarów; dbałość o dobry wygląd działu (czuwanie nad poprawnością etykiet cenowych, przygotowanie plakatów cenowych); pozyskiwanie nowych Klientów; dobra znajomość produktów z danego obszaru(drzewny, sanitarny); zaangażowanie w powierzone obowiązki; dobra organizacja pracy własnej; umiejętność pracy w zespole, mile widziane: wiedza i doświadczenie zdobyte na rynku tradycyjnym lub instalatorskim; doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej w sklepie oraz uprawnienia na wózki widłowe będą dodatkowym atutem.
BRICOMAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
1. Wsparcie Zarządu w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania spółki, w szczególności w zakresie prawidłowej organizacji i administracji spółki (w tym kreowanie i nadzór nad wewnętrznymi regulacjami). 2. Obsługa kancelaryjna, w tym kontrola i nadzór nad obiegiem dokumentów. 3.Obsługa organów spólkii, w tym współpraca przy przygotowywaniu projektów dokumentów, ich kompletowanie, prowadzenie rejestrów i ewidencji. 4. Przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej spólki regulującej jej funkcjonowanie, w tym regulaminy, instrukcje, zarządzenia, itp., aktualizacja tej dokumentacji oraz kontrola nad jej przestrzeganiem. 5. Prowadzenie zestawień i analiz na potrzeby Zarządu. 6. Organizacja i prowadzenie archiwum spólki.
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Polkowice (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Zabrze (śląskie)
udział w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych przy budowie lub przebudowie dróg i mostów
TRAKT sp. z o.o. sp. k. - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)
proste czynności księgowe i administracyjne wspomagające prace księgowej, przyjęcie, gromadzenie, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, weryfikacja poprawnosci wystawionych dokumentów, wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Brzezimierz (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Otwock (mazowieckie)
Indywidualna opieka nad dziećmi, pomoc organizacyjna
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
- wprowadzenie danych do programu księgowego- opracowywanie pism i odpowiedzi- analiza dokumentów- porządkowanie dokumentów księgowych- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej- obsługa urządzen biurowych- zdobycie praktycznego doświadczenia z zakresu aktualnych przepisów Ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych- pomocnicze prace księgowe- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- wypełnianie formularzy podatkowych i sporzadzanie zestawieńfinansowych na podstawie zapisów zapisów księgowych- sporządzenie deklaracji- zapoznanie sie z programem księgowym
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Dzierżążno (pomorskie)
Pomoc księgowego, osbługa urządzeń biurowych, przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie korespondencji, weryfikacja pod względem formalno-prawnym faktur, skanowanie dokumentów księgowych, poznanie rodzajów dokumentacji księgowej, księgowanie faktur, nauka obsługi programu Ognik, Skp
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Zakopane (małopolskie)
w początkowym okresie wykonywanie rysunków w programach CAD według wytycznych od projektantów / przedstawicieli techniczno-handlowych, sporządzanie wsępnych specyfikacji materiałowych niezbędnych do stworzenia ofert handlowych, telefoniczna obsługa klientów, pozyskiwanie informacji, sporządzanie notatek z rozmów, dane adresowe - zapotrzebowanie, sumienna realizacja założonych celów
POLYTECHNIK Urządzenia Ochrony Środowiska "DPU" Sp. z o.o. Strzegom - 2016-04-18 - Strzegom (dolnośląskie)
rozliczenia finasowe, podatkowe względem urzędu skarbowego, ZUS klientów, kontrahentów,prowadzenie ewidencji księgowej,KPR,ksiąg Rachunkowych,działu księgowości
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa Spółki : - bezpośredni, telefoniczny i e-mailowykontakt z klientem (również w języku angielskim); - obsługacentrali telefonicznej Spółki (łączenie rozmów wewnątrzfirmy); - prowadzenie korespondencji przychodzącej iwychodzącej; - odpowiedzialność za prawidłowy i terminowyobieg dokumentacji w firmie; - przyjmowanie przybyłych gościoraz zapewnienie wsparcia w zakresie serwowania kawy iherbaty; - kontrola nad dostępnością artykułów spożywczych wSpółce; - organizowanie noclegów dla gości i pracownikówfirmy wyjeżdżających w delegacje; - organizowanie przelotówdla pracowników firmy; - współpraca z operatoremtelefonicznym, pocztowym (kontrola realizacji umów); -organizowanie usług cateringowych zgodnie zzapotrzebowaniem Spółki; - publikacja ogłoszeń o pracy orazprowadzenie rekrutacji dla poszczególnych działów Spółki; -ustalanie zapotrzebowania na szkolenia dla pracowników,poszukiwanie źródeł ich finansowania; - organizacja imprezfirmowych (integracyjne, wigilijne, itp.); Obsługa Zarządu: -prowadzenie terminarza spotkań przełożonego; -protokołowanie spotkań, redagowanie i rozsyłanieprzygotowanych dokumentów do uczestników spotkań; -przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dlaPrezesa Zarządu, w tym: redagowanie podań, pism i innejkorespondencji (formularze, wnioski związane zuczestnictwem przełożonego w konferencjach, spotkaniachbiznesowych i innych wydarzeniach), raporty, zestawienia iprezentacje; - kompleksowe organizowanie podróży krajowychi zagranicznych (dokonywanie rezerwacji lotniczych,kolejowych, hotelowych zgodnie z zapotrzebowaniem); -tłumaczenia dokumentów na potrzeby przełożonego z i najęzyk angielski; - koordynowanie współpracy Prezesa Zarząduz poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, -wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego; -udział w projektach;
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Legnica (dolnośląskie)
Przeszkolenie w zakresie: korzystania z urządzeń biurowych, obsłgi korespondencji wychodzącej i przychodzącej,w zakresie obsługi programu CRM.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Konin (wielkopolskie)
Wsparcie dla pracowników budowlanych i samodzielne wykonywanie prostych prac budowlanych.Praca na czas określony : 12 miesięcy od dnia zatrudnieniaGodzina zakończenia pracy : 15:00sala D
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Krzeptów (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sprawdzanie prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym faktur.Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz kas.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Zduńska Wola (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Prace przedprojektowe. Sporządzanie dokumentacji projektowej. Załatwianie spraw formalnych dotyczących prac projektowych w urzędach i zakładach energetycznych na terenie województwa lubelskiego.Wykształcenie wyższe; Obsługa programu AUTOCAD.
PRACOWNIA USŁUG TECHNICZNYCH "POWER" S.C. BOLESŁAW I MICHAŁ HORYŃSCY - 2015-12-09 - Lublin (lubelskie)
wspieranie programu działu handlowego w firmieewidencja i prowadzenie korespndencjiprowadzenie rejestru dokumentów księgowychtworzenie dokumentacjiorgniazacja transportuStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE ADMINISTRACJI BIUROWEJ W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW.
STEEL WORLD ROBERT JEZIUK - 2019-06-06 - Gdynia (pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustaw z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin,motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, sporządzanie, na wniosek sądu. opinii o rodzinie i jej członkach,współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9 a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WOLI KRZYSZTOPORSKIEJ - 2018-07-04 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
Segregowanie dokumentów i sprawdzanie ich pod względem formalno rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont i uzgadnianie sald, przygtowywanie korespondencji, wypelnianie formularzy podatkowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Myślenice (małopolskie)