ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sprawdzanie prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym faktur.Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz kas.
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sprawdzanie prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym faktur.Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz kas.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Mełgiewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Mełgiewska
Numer budynku pracodawcy: 11c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zakopane (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "FILPEX" w Kielcach - 2018-02-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Logistyka dostaw i odbioru odpadów.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE "NOWISTA" SPÓŁKA CYWILNA SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2017-09-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Formalno- rachunkowa kontrola dokumentów, porządkowanie dowodów, przygotowywanie do ksiegowania i wprowadzanie danych do programu FAKT
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Puck (pomorskie)
- Projektowanie konstrukcji budowlanych w Polsce i UE- Kontakt telefoniczny: 604-254-089, e-mail: projekt (at) piankowski.eu
PROJEKT GRZEGORZ PIANKOWSKI - 2018-06-20 - Tczew (pomorskie)
działalność w zakresie sprzedaży wyrobów hutniczych oraz innych produktów w ramach grupy PFF: - pomoc w przygotowywaniu ofert, - obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży i ewidencji, - pomoc w realizacji zawartych kontraktów, - udział w rozmowach techniczno-handlowych, - przygotowywanie zestawień dla celów analitycznych
PFF Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-05 - Modlnica (małopolskie)
Praca na magazynie, obsługa wózka widkłowego. Pracodawca zapewnia transport do miejsca pracy.
ELECTRICAL COMPONENTS INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
WYKONYWANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCH W ZAKRESIE KONSTRUKCJI BUDYNKU
Tomasz Okrój STABILIS - Biuro Projektowe - 2018-11-19 - Gdynia (pomorskie)
Zadania asystenta rodziny zostały określone w art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 575 z póżn. zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2017-02-16 - Osiek (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Płock (mazowieckie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Płońsk (mazowieckie)
Wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grójec (mazowieckie)
pomoc w wdrożeniu się na stanowisku pracy lokowaniu, organizacji badań i szkoleń osobom przyjeżdżającym do pracy, rozwiązywanie bieżących problemów
Szymon Ryłko Firma Usługowa "ASR" - 2017-12-04 - Poznań (wielkopolskie)
Montaż przyczep oraz zabudów samochodów ciężarowych. Praca od 7-15
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kurznie (opolskie)
glazura i terakota- układanie, przygotowanie podłoża,
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Marki (mazowieckie)
przygotowywanie pism procesowych, analiza przepisów prawnych
Mariusz Matan Kancelaria Prawnicza Radca Prawny Mariusz Matan - 2016-05-20 - Zawiercie (śląskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Jedna zmiana 8-16Wynagrodzenie: podstawa + 30% premii brutto
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Wrocław (dolnośląskie)
prace na stanowisku operatora podnosnika koszowego
Zakład Elektroinstalacyjny AS Artur Sikora - 2016-05-25 - Chrzanów (małopolskie)
odszukiwanie i wyjaśnianie braków towarowych, przeprowadzanie zmian promocji, realizowanie planu inwentaryzacji częściowych, kontrolowanie dat ważności produktów na magazynie i w chłodniach
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Bochnia (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Tradycyjne i systemowe układanie szalunków. WYMAGANIAWykształcenie:Zawodowe, budowlaneDoświadczenie zawodowe: Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego. Doświadczenie w pracy na szalunkach betonowych mile widzianeKwalifikacje:Odpowiednie dyplomy/certyfikaty potwierdzające kwalifikacje w zawodzie. Brak formalnego wykształcenia można zastąpić co najmniej 4-letnim doświadczeniem.Znajomość języków: Język: angielski lub skandynawski- komunikatywnyInne:Odpowiedzialność i umiejętność samodzielnej pracy Wykonywanie pracy efektywnie z zachowaniem wysokiej jakościZnajomość obowiązujących przepisów BHPMile widziany – posiadanie własnego samochodu i prawa jazdy kat. B
Randstad Bergen AS - 2017-06-22 - Norwegia (Norwegia)
Prowadzenie kolendarza spotkań, rezerwacji, przygotowywanie dokumentacji na spotkania, przygotowywanie prezentacji, tłumaczenia w trakcie spotkań, tłumaczenia pism z i na język niemiecki, pisanie maili w języku niemieckim. Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do całego etatu
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o - 2016-10-03 - Chróścice (opolskie)
Obsługa biura zarządu - sekretariatu. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych. Obsługa spotkań firmowych. Sporządzanie raportów, zestawień i protokołów, tłumaczenie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lipa (podkarpackie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze zgłoszeniem krajowej oferty pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Lublin (lubelskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Ds. Rekrutacji.- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami, uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych, pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych, aktywne poszukiwanie kandydatek, prace administracyjno-biurowe.- Firma oferuje: pracę w młodym, kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Umiejętność pracy pod presją czasu.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
- tłumaczenie rozmów i korespondencji kierownictwa Spółki z przedstawicielami francuskiego udziałowca Spółki,- obsługa sekretariatu spółki,- prace administracyjno - biurowe, w tym związane z obsługą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015,- inne prace, które pojawią się w kontaktach z inwestorem francuskim i z firmami zagranicznymi współpracującymi z Igloocarem,
"IGLOOCAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Dębica (podkarpackie)
Projektowanie budynków kubaturowych, kosztorysowanie, inwentaryzacja, obliczenia statyczno-wytrzymałościowe, dokumentacja budowlana i wykonawcza.
Pracownia Projektowo-Inżynierska Budownictwa Leszek Jakubowski - 2018-01-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowym, nadzorowanie sprawnego obiegu dokumentów (obieg elektroniczny i papierowy); archiwizacja dokumentów spółki; zakładanie kartotek dostawców w systemie zgodnie z wewntęrzną procedurą; segregacja i bieżące, chronologiczne układanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)